streda 6. februára 2019

Voňavé potešenie s VICTORIA´S SECRET

Ahojte, krásky!

Druhý mesiac tohto roka pomaly ubieha a to znamená, že sa nenávratnou rýchlosťou blíži aj 14. február. Neviem, ako to máte vy, ale keď sa povie Valentín, na um mi prichádza najmä značka Victoria´s Secret. Celoročne patrí k mojim najobľúbenejším, pre mňa je znamením ženskosti, sebavedomia a vášne. Dnes som sa rozhodla priniesť Vám tip na 3 úžasné vône, ktoré možno budete chcieť na Valentína využiť :)

Keď som prvýkrát dostala Fragrance Mist od VS, myslela som, že to bude podobné ako u iných produktoch tohto typu, čo znamená, že trvácnosť vône bude veľmi krátka. Ostala som naozaj prekvapená, ako silno parfumované aj trvácne tieto vône sú – ja si ich ráno dávam do vlasov, na oblečenie (príp. telo) a večer, keď prídem domov, stále sa oblečenia a vlasov pevne držia.
* všetky balenia majú 250 ml

MANGO TEMPTATION
Toto je presne druh sladkej a kvetinovej vône, ktorú ja najviac vyhľadávam. Kombinácia manga a ibišteku je ako stvorená na slnečný letný deň, pripomína mi chvíle na pláži s drinkom v ruke za zvukov šumenia mora.

TEMPTATION
Pokračujem s najstarším exemplárom mojej zbierky, ktorý je taktiež asi aj mojou najobľúbenejšou vôňou. Zvyčajne som skôr na ozaj sladké vône, ale táto je o niečom úplne inom – veľmi ženská, zmyselná vôňa. Je stvorená pre tých, ktorí majú radi o čosi „vyspelejšie“ vône.

TEMPTATION LACE
Najnovší prírastok do zbierky (už ho poznáte z môjho christmas haulu KLIK TU) by som nazvala najzaujímavejším, pretože ide o vôňu, ktorú absolútne nedokážem popísať. Nepodobá sa ani jednej z vyššie spomínaných, ide o akýsi kompromis medzi sladkou a ťažšou vôňou. Keď najbližšie budete vo VS obchode, pričuchnite k nej a dajte mi vedieť, čo Vám pripomína.

* všimli ste si, že všetky moje vône majú vo svojom názve temptation? :D (It wasn´t even planned!)

Ako bonus pridávam aj ďalšie 2 produkty, ktoré mám od tejto značky veľmi rada. Parfum NOIR TEASE, o ktorom som Vám už písala v jednom samostatnom článku - KLIK TU - patrí k najobľúbenejším z mojej zbierky. Rovnako rada používam aj BODY PREP SMOOTHING SCRUB with acai extract, ktorý je najmä v lete veľmi vítaným pomocníkom – vďaka drobným čiastočkám scrubu telo zbaví odumretej kože plus mu dodá krásnu vôňu.

* deka je tiež značky Victoria´s Secret

Máte nejaké obľúbené fragrance mists? Prípadne produkt od Victoria´s Secret, na ktorý nedáte dopustiť? V komentároch sa budem tešiť na Vašich obľúbencov!

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

22 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Tak to som rada, že aj tebe vyhovuje :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Hrozně bych od VS nějaký sprej chtěla, ale vždycky z toho sejde. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že raz sa ti podarí nejaký si ukoristiť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Tak to som rada, že aj tebe vyhovujú :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Pár sprejů a sprcháč mám doma, sáhnu po něm, když mám chuť být hodně sladká:D

    ByGabra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak v tom Victoria´s Secret rozhodne nesklame! :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Já mám doma jeden sprej od VS a přijde mi, že je snad úplně bezedný :D Ale pořád voní krásně, tak doufám, že mi ještě chvilku vydrží :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám presne ten istý pocit, neustále ich používam a oni akoby ani neubúdali :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. To s těmi názvy je dobré! :D Já žádný nemám, ale po tom, cos zmínila ten posleední, tak mám chuť tam skočit a zjistit si to, dobré!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A to som si uvedomila až pri písaní tohto článku! :D Keď to ovoniaš, určite mi daj vedieť, čo ti pripomína, ja som nemohla na nič prísť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. uzasna vune, miluji VS's ruzne body mist a mango temptation zni skvele :) ja mam tez rada i Love Spell z parfemu je hodne uzasny Seduction.

    Melissa Kinsley | www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mango Temptation je skvelé, určite odporúčam vyskúšať - na leto ako stvorené :) Tieto nepoznám, najbližšie k nim v obchode pričuchnem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Já dodneška nevěděla, že VS má nějaké spreje! Díky za osvětu :)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo, rozhodne odporúčam nejaký vyskúšať, sú skvelé :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. VS má krásné vůně :) ale nejradši mám od ní spodní prádlo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa musím priznať, že od nich ešte žiadne nemám! :D Snáď sa mi to čoskoro podarí napraviť, lebo ich dizajny sú nádherné :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Výrobky od VS milujem! Majú krásnu vôňu :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K tomu sa určite pridávam, mám ich nesmierne rada :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Ja som teda týmto vecičkám nikdy neprišla na chuť, lebo automaticky očakávam krátko trvajúcu vôňu. Prekvapilo ma, keď si napísala, že dosť vydrží. Tuším mama nejakú má, tak jej dám šancu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to tiež veľmi prekvapilo, lebo presne ako vravíš - čakala som, že za také 2 hodinky sa akákoľvek vôňa stratí. Našťastie to tak nie je :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť