sobota 5. januára 2019

Ako voniam?

...otázka, ktorú sa asi nikto z Vás nepýta, avšak ako kreatívnejšie nazvať článok, v ktorom Vám ukážem svoje najobľúbenejšie vône? :) Bez veľkého okecávania môžeme ísť na to, pripravila som si voňavú dávku piatich parfumov, o ktoré sa s Vami chcem podeliť.


VICTORIA´S SECRET - NOIR TEASE

Internet o nej tvrdí: „Hlava vône Victoria's Secret Sexy Little Things Noir Tease sa skladá zo sladkých esencií šťavnatej hrušky, mandarínky, exotického liči a osviežujúceho jablka. Srdcom prestupujú akordy podmanivej gardénie, rozkvitnutej frézie, jedinečného hrachoru a hodvábneho jazmínu. Zaujímavú bodku na záver dotvára drahocenné pižmo spoločne so vzrušujúcou pralinkou, živočíšnou ambrou, hrejivým santalovým drevom, benzoínom a vanilkou.“ (zdroj: notino.sk)

Hneď na začiatok poviem, že ku kúpe ma presvedčila najmä chvála od mojej najobľúbenejšej youtuberky (Gabi DeMartino, sledujete ju niekto?) a rozhodne to neľutujem. V prvom rade - krajší flakón som v živote nevidela, to som proste ja vo forme voňavky (:D). Vôňa je veľmi osviežujúca a sladká zároveň - zo všetkých, ktoré vlastním, mi táto sadla asi najviac. Maličkým mínusom však je, že nevydrží úplne celý deň, lepšie je reaplikovať ju pre dostatočnú intenzitu.






CHLOÉ

Internet o nej tvrdí: "Svieža a veľmi ženská vôňa vystihuje nespútaného ducha s vrodeným zmyslom pre módu a štýl. Rovnakým spôsobom, akým sa Chloé obratne pohráva so svojimi predstavami o ženskosti, berie teraz do rúk tradičnú ružu a s dômyselnou precíznosťou ju pretvára do vône plnej života. Aranžuje ju do polôh priezračnosti a hrejivosti, hravosti a podmanivosti. Tvorcovia parfumu namiešali pre Chloé zvodnú, nespútanú esenciu kombinovaním kvetinových a púdrových tónov s veselým náznakom pivonky a liči ozdobených jarnými fréziami. Vzdušné, flirtujúce vrchné nóty ju pomaly unášajú preč, aby dala priestor bohatšej a zmyselnejšej ruži, ktorej robia spoločnosť magnólie, konvalinky a nepatrný náznak ambry a elegantného cédrového dreva." (zdroj: fann.sk)

Tento parfém je prosto klasika. Pevne verím, že väčšina z Vás už o ňom čo-to počula a ja sa k jej ospevovaniu môžem len pridať. Nádherná a dlhotrvajúca vôňa sa ako zamatový záves vinie okolo tela celučičký deň a pomáha tvoriť pocit sebavedomej a láskavej ženy. Ak by som niekomu neznámemu mala odporučiť len jediný parfém, bol by to práve tento, ktorý podľa môjho názoru uspokojí 95% žien. 






SWEET LIKE CANDY BY ARIANA GRANDE

Internet o nej tvrdí: „Lahodné, cukrom posypané černice a šťavnatý taliansky bergamot žiaria sladkou závislosťou, zatiaľ čo krémové kašmírové drevo s delikátnym dotykom ružových kvetov vyvoláva túžbu pocítiť viac. Finálny dotyk príjemne pohladí zamatovou vrstvou krému z čiernych ríbezlí, penových cukríkov a sexy vanilky v spojení, ktoré po sebe zanecháva neodolateľnú stopu.“ (zdroj: fann.sk)

Prenádherný flakón a ešte prenádhernejšia vôňa! Priznávam, že Ariana je jedna z mojich najobľúbenejších speváčok, avšak to nič nemení na tom, že ak by mi jej voňavka nesadla, prosto by som ju nenosila. To však nie je tento prípad, lebo je to presne tá sladkastá vôňa, ktoré ja zbožňujem. Je primerane silná, stačia aj tri streky a nestratí sa celý deň. Siaham po nej na bežný deň, ale aj na nejakú slávnostnú príležitosť - jednoducho sa na ňu dá vždy spoľahnúť. Balenie je tiež skvelé, dosť tvrdé a samovoľne sa neotvára, tým pádom vhodné aj na cestovanie.





MOONLIGHT BY ARIANA GRANDE

Internet o nej tvrdí: ,,Žiarivá a zvodná vôňa spočiatku odhaľuje vitalitu čiernych ríbezlí a šťavnatej slivky, ktorá preniká do mimoriadne ženského srdca s tónmi lahodných penových cukríkov a čerstvej pivónie vzbudzujúcich dojem fascinácie a tajomstva. Finálny zvodný dotyk krémového santalu, čiernej ambry a zmyselnej vanilky evokuje pôžitok, opojnosť a trvácnu návykovosť tejto vône." (zdroj: fann.sk)

Po veľkom úspechu prvého parfumu od Ariany som si raz v parfumérii pričuchla k ďalšiemu a vianočný darček bol na svete (ak by Vás zaujímal celý môj vianočný haul, link TU)! Opäť nádhera po vizuálnej stránke a táto vôňa mi v porovnaní s predošlou príde o čosi zmyselnejšia, vyspelejšia. Akoby Moonlight bola staršou sestrou Sweet Like Candy a to sa mi skutočne páči. Mimochodom, názov nesie podľa jednej piesne Ariany a tá je tiež skvelá (I never knew you could hold moonlight in your hands'til the night I held you ♡).






LR KAROLINA KURKOVA

Internet o nej tvrdí: „Nechajte sa okúzliť kvety jazmínu a tuberózy doplnenými o teplé akordy vanilky. Kvapka sladkého medu očarí Vaše zmysly. Vôňa v sebe snúbi lesk a glamour medzinárodných prehliadkových mól, je ale zároveň poctou Česku, ktoré je Karolíninou domovinou.“ (zdroj: a-cosmetics.sk)

Toto je najsilnejšia a najintenzívnejšia vôňa k akej som sa kedy dostala! Teraz skutočne nepreháňam - stačí jediný strek a bude Vás cítiť na tri kilometre. Na tento parfum sa prosto dá spoľahnúť pokojne aj na viac ako 24 hodín, pričom ide o skutočne prenikavú a nezabudnuteľnú vôňu.



Tak ako ste na tom vy - vyskúšali ste už niektorú z mojich vôní alebo preferujete niečo úplne iné? Rozhodne mi napíšte svojich obľúbencov dole do komentárov, rada sa inšpirujem.

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

2 komentáre:

  1. Tu první voňavku od VS jsem měla asi tak tři roky zpátky a naprosto ji zbožnuji. Kdyby neměla tak pitomý flakón, koupím si ji znovu ☺️
    CZECHHONEY: V.’s World  



    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ten flakón po vizuálnej stránke zbožňujem, ale je extrémne nepraktický...:D Vôňa je prenádherná, tam nie je o čom sa baviť :))

      Odstrániť