utorok 15. januára 2019

ALIEXPRESS: Skvelé paletky na oči!

Ahojte, krásky!

Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na VEĽMI lacné a VEĽMI kvalitné paletky z ALIEXPRESSU. Viem, že mnohým ľuďom sa objednávanie kozmetiky z ázijských eshopov môže zdať nebezpečné a k tomu poviem len jedno – čítať recenzie. V dnešnej dobe máme už toľko všelijakých zdrojov, stačí hodiť názov paletky do YouTube a vypočujete si úprimné názory (+ uskutočniť test na časti pokožky, či nenastane nejaká alergická reakcia).

Všetky tri recenzované paletky sú z dielne Beauty Glazed. Táto značka napodobňuje dizajn známych produktov, ale takisto má v ponuke aj svoje originálne produkty. Okrem AliExpressu som ju našla na rôznych ďalších eshopoch (napr. aj na Amazone) a v komentároch som sa dokonca dočítala, že v niektorých vzdialenejších krajinách sa predáva normálne v drogériách. Na zadných stranách paletiek nájdete všetky dôležité informácie ako zloženie, množstvo, miesto výroby, trvácnosť...

*ak si budete chcieť ktorúkoľvek z týchto paletiek objednať, stačí do vyhľadávača zadať Beauty Glazed a ukáže Vám všetky ich produkty, prípadne pre konkrétnu paletku zadajte jej názov, ktorý budete mať uvedený v texte recenzie

Prvá paletka nesie názov GLITZ GLAM EYESHADOW PALETTE a obsahom tvorí 5 matných tieňov a 5 pressed glitters. Rovno Vám poviem, že tie som si zamilovala natoľko, až som si kúpila ďalšiu paletku len samotných glitrov, k nim sa preto detailnejšie vyjadrím až pri nej. Čo sa týka matných, skúšala som už veľa drogériových paletiek, ktoré častokrát stáli aj o 10 eur viac a pigmentáciou sa na túto cca 4 eurovú ani nechytali.


S výnimkou prvého - jemne ružového tieňa (ten však používam úplne na začiatok, na zjednotenie viečka a ako podklad), sú EXTRÉMNE pigmentované. Jemná textúra práši minimálne, pod oči neopadajú a dajú sa skvelo strácať, pričom sa však nestratia úplne. Záleží len na Vás, či si vybudujete silnejší alebo jemnejší look. A výdrž? – tá je už len čerešničkou na torte. Celovečernú párty zvládnu bez najmenšieho problému :)







Ďalšiu tu máme najväčšiu paletku z tohto článku obsahujúcu 18 matných aj trblietavých tieňov – I GOT YOU EDITION. Ide o inšpiráciu značkou Huda Beauty a jej Desert Dusk. Sú tam isté farebné odchýlky, avšak podoba sa uprieť nedá. Túto drahšiu alternatívu nevlastním, preto Vám neviem povedať, ako sú na tom s kvalitou, ale paletka z AliExpressu je na tom SKVELO. Matné tiene sú na tom rovnako ako tie predošlé – nemám sa na čo sťažovať. Vynikajúca pigmentácia, prášia len minimálne, neopadávajú. Čo sa týka trblietavých, tam som ešte viac nadšená, pretože nájsť dobré trblietavé tiene vie byť naozaj náročné. Niektoré nie sú dostatočne trblietavé, niektoré majú naopak len trblietky a farba úplne bledne, a pod. Pri týchto však dostanete to najlepšie z oboch – aplikujem ich najradšej prstami, na ktoré predtým strieknem fixátor makeupu, vďaka ktorému sa na viečko dostane farba aj trblietky v tej najpigmentovanejšej podobe.


Túto paletku som si skutočne zamilovala, nikdy ma vo výdrži nesklame a je skvelá aj na cestovanie, keďže Vám rozmanitosť farieb dovoľuje vytvoriť mnoho farbených kombinácií + pre ozvláštnenie sú tam aj jedny pressed glitters. Za 4 eurá – jednoducho DOKONALÉ!





A ako poslednú som si nechala už vyššie spomínanú paletku štyroch glitrov. Na výber máte viacero farebných kombinácií (aj jednu ako stvorenú na Vianoce, po ktorej už dlhšie pokukujem) a ja som si vybrala jednu ladenú do ružových, fialových tónov. Vždy najprv nanesiem matné tiene do záhybu oka a následne prstom aplikujem glitre. Ak máte podklad pod glitre, môžete to robiť aj naopak, avšak ak nie, neodporúčala by som to, pretože by sa rozniesli po celom viečku. Ak ich už ale raz nanesiete na viečko a oni „zaschnú“, pod oči ani nikde inde na tvár neopadávajú.





Kúpila som si túto paletku za cenu okolo dvoch eur a som viac než spokojná. Ak ťa zaujíma viac AliExpress haulov, na mojom blogu nájdeš aj jeden s bižutériou - KLIK TU.

Tak čo vy a AliExpress - nakupujete tam? Prípadne ste už našli nejaké produkty, na ktoré nedáte dopustiť? Rozhodne mi dajte vedieť do komentárov, nech viem, čo nabudúce objednať :)

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

20 komentárov:

  1. Jsou opravdu krásné. Byla jsem na začátku článku dost skeptická, ale ty swatche jsou dokonalé. I tak ale z ali moc makeup neobjednám, zvlášť na oči, které mám extrémně citlivé, a tak bych se složení asi docela bála... na druhou stranu, třeba rozjašnovače se dají sehnad parádní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zo začiatku som mala podobný pocit, dokonca som raz vyhlásila, že ja si z Ali nikdy neobjednám žiadnu kozmetiku na oči a teraz na nich nedám dopustiť :) Samozrejme som si však predtým pozrela každé existujúce video s týmito paletkami (:D) plus som ich najprv vyskúšala mimo očí...Presne, rozjasňovače mám v pláne objednať si už dlho :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Na aliexpresse nakupujem sem tam oblečenie doplnky ale kozmetiku som ešte neskusala .. ale paletky vyzerajú super! .. ak budeš mat čas pozri môj YouTube kanál a posledne video z Milana .https://youtu.be/hOvFR80YgmU.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paletky sú ozaj skvelé, odporúčam vyskúšať :) Samozrejme, rada sa pozriem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Na Ali je hromada skvelých paletiek, rada odtiaľ objednávam. Kvalita lepšia ako v našich drogériách :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím - zo všetkých, ktoré som mala možnosť vyskúšať, ma nesklamala ani jedna :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. No tak ta první a poslední paletka je luxus! Ty třpytky jsou dokonalé a evidentně skvěle pigmentované :) Přemýšlím, že pořídím něco do zásoby :D

    Katherinky.wordpres.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pigmentácia je extrémne dobrá a skvelé na tom je, že sa vôbec časom nestráca - ako si ich človek aplikuje, tak ich má po celý večer :) Rozhodne odporúčam niečo si uchmatnúť, cena je šialene nízka na to, o akú kvalitu ide :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Vypadají super :) potřebovala bych nějakou třpytivou paletku, tak se nejspíš inspiruji :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne odporúčam, trblietavé odtiene sú skvelo pigmentované a to je dosť veľký problém v paletkách našich drogérií :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. wau, tak tie vyzerajú super! Úprimne by som sa bála riskovať, ale keď budem nejakú pokukovať asi niektorú skúsim :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za skúšku nič nedáš a aj keby náhodou nevyhovovala, tak to za tú cenu až tak bolieť nebude :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Zrovna jsem si objednala nějakou paletku z Ali a za úplně směšnou částku. Tak jsem na ní zvědavá, snad přijde vcelku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toho by som sa nebála, že by prišla nejako poškodená :) Pevne verím, že s ňou budeš spokojná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Wau... nádherná pigmentace <3 Nikdy mě nenapadlo koukat na Ali na kosmetiku... musím to napravit :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pigmentácia je rozhodne skvelá :) Určite odporúčam napraviť to, za skvelé ceny sa tam dajú nájsť ozaj skvelé kúsky :)

      Odstrániť
  9. Zrovna jsem o nějaké palatce z Ali přemýšlela, tak díky tvému článku do ní půjdu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som nesmierne rada a dúfam, že ťa nesklame :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Wau! Tie paletky vyzerajú úžasne a nikdy by som nebola povedala, že sú práve z Aliexpressu a za pár drobných. Už dlhšie som uvažovala nad kúpou paletiek alebo celkovo čohosi čo sa týka líčenia z Aliexpressu, ale stále som sa obávala výslednej kvality a zloženia produktov. A tieto paletky sa mi rozhodne zapáčili, takže ďakujem za tip! :)
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo, dúfam, že budeš spokojná :) Mám v pláne nakúpiť aj viac produktov na líčenie z AliExpressu, tak snáď narazím na dobré kúsky :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť