piatok 7. decembra 2018

ALIEXPRESS - 7 skvelých a lacných kúskov bižutérie!

Ahojte, krásky!

Dnes som sa Vám rozhodla ukázať 7 prenádherných kúskov bižutérie z AliExpressu. Viem, že mnohí ľudia sú voči tejto stránke skeptickí, k tomu však dokážem povedať len jedno - čítajte recenzie! Pri každom produkte dokážete nájsť feedback, ktorý tvoria recenzie od skutočných kupujúcich a práve vďaka nim sa môžete vyvarovať prípadných sklamaní.

Pri každom produkte som uviedla key words (zadáte ich do vyhľadávania), podľa ktorých daný výrobok nájdete s väčšou istotou, ako keby som Vám sem vložila konkrétne linky, pretože obchody na AliExpresse sa časom zvyknú strácať, avšak rovnaký produkt ponúka mnoho predajcov. Takisto uvádzam aj orientačnú cenu, tie sa ,samozrejme, tiež môžu meniť, ale o veľké rozdiely nepôjde.

Do tohto článku som si pre Vás pripravila dvoje hodinky, dvoje prstene a troje náušnice, tak poďme rovno na to!



HODINKY

Ako prvé tu máme nádherné jemné hodinky staroružovej farby so zlatými detailami. Prišli precízne zabalené, nenachádza sa na nich ani jediný škrabanec. Baterka išla a aj po cca 2 mesiacoch, čo ich už mám doma, naďalej funguje. 

Tieto hodinky sa pre mňa stali dokonalým doplnkom, sú nenápadné a na bežný pracovný/školský deň ako stvorené.
Cena: 1,40 eur
Key words: Relogio Feminino Luxo 2019 Women Watch Leather







Druhý model je o čosi elegantnejší, kombinácia šedej a čiernej pôsobí veľmi štýlovo. Hodinky boli taktiež bez akýchkoľvek známok poškodenia, baterka stále funguje - prosto nemám čo vytknúť. Je to kúsok, ktorý sa rozhodne medzi vašimi doplnkami nestratí.
Cena: 2,30 eur
Key words: 2018 Fashion Quartz Women Watches Brand Wrist





PRSTENE

Týmto kúskom som jednoducho nadšená! Zbožňujem výrazné doplnky a tento prsteň je presne to, čo sa prehliadnuť nedá. Pôsobí skutočne drahým dojmom, nie je na ňom ani jediná chybička, vôbec nepúšťa na prst farbu ani nič podobné. Krásne odráža svetlo, je to moja každodenná go-to láska.
Cena: 4 eurá
Key words: Fashion 925 Sterling Silver Engagement Wedding




Jeho druhý parťák je o čosi menej nápadný, ale taktiež som s ním viac než spokojná, pretože som už dlho hľadala takýto úplne jednoduchý ,,strieborný" prsteň. Budem sa znova opakovať - všetko je v stopercentnej kvalite.
Cena: 1 euro
Key words: White Color Inlay Cubic Zirconia Unique Ring





NÁUŠNICE

Poslednú kategóriu začíname nádhernými mohutnými náušnicami. Nie sú úplne vhodné na každodenné nosenie, avšak na nejakú slávnostnejšiu príležitosť sú ako stvorené. V strede je krásny mohutný smaragdový kameň, ktorý obopínajú strieborné kamienky so zlatými krajmi naďalej rozkvitajúce do strán.
Už som ich párkrát mala a nezaznamenala som žiadne podráždenie uší alebo púšťanie farby, aj napriek svojej veľkosti sú veľmi pohodlné, nemáte pocit, že vám uši niečo ťahá. A môžem ešte len dodať, že za podobný kúsok by ste v našich bižutériách zaplatili aj 10 eur...?!
Cena: 2 eurá
Key words: Danbihuabi Antique Gold Green Stone Earrings





O niečo menej nápadné, avšak stále dosť výrazné, sú nasledujúce čisto strieborné náušnice. Zaujímavý rozvetvený tvar zaručene priláka pozornosť. Opäť nemám čo vytknúť, nosím ich veľmi často a nespozorovala som žiadny problém. 
Cena: 1,70 eur
Key words: Glass Statement Earring Shiny Crystal Stud




Ako posledné som si nechala veľmi jemné náušnice, vhodné na bežné nosenie k akémukoľvek outfitu. Krátky pásik v rose gold farbe (môžete si vybrať aj inú) pôsobí na uchu skutočne elegantne, nemá žiadnu vadu a ich nosenie si veľmi užívam.
Cena: 0,80 eur
Key words: Brushed Slim Bar Stud Earrings






Veľmi si cením, že ste došli až na úplný koniec môjho prvého článku. Pevne verím, že niektorý z týchto kúskov obšťastní aj Vás. Ak by ste chceli haulov z AliExpressu viac, rozhodne mi dajte vedieť do komentárov, pretože táto stránka skrýva ešte mnoho skvelých produktov.

Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

4 komentáre:

  1. Hodinky som si kedysi tiež objednávala, ale teraz mi prídu také lacné, odkedy mám normálne hodinky,ktoré aj funguju, ale najnovsie si veľmi rada objednávam práve naušnice :)
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náušnice tam majú skvelé, už som si objednala ďalšie páry :) Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Super článek. Zajímalo by mě, jestli ti vydrží takhle krasne aspoň pár měsíců. Já si tam objednávala korálky na náramek Pandora. Byly krásný, ale... Do měsíce se osoupaly, nebo zčernaly.

    www.blaznivamama.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Tiež som sa obávala, či nenastane tento problém, ale všetky veci sa zatiaľ držia v neporušenom stave :) Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť