streda 19. decembra 2018

DIY scrub na pery hotový za menej ako minútu!

Zima je pre mňa to nepríjemné obdobie, ktoré moju pokožku maximálne vysušuje. Okrem poriadnej dávky hydratácie často siaham aj po peelingu/scrube,aby som najprv odstránila odumreté časti kože. V dnešnom článku som sa rozhodla zamerať na pery.

Obchody ponúkajú mnoho scrubov na pery, ale prečo zbytočne kupovať niečo, čo si môžete za minútku vyrobiť aj doma? Najväčším plusom je, že ide o suroviny bežne nachádzajúce sa v našich kuchyniach.



Budete potrebovať: 
- med 
- hnedý cukor (prípadne aj biely, resp. kombinácia oboch, ale hnedý je šetrnejší) 
- voliteľný je kokosový olej 


Stačí len jednotlivé ingrediencie zmiešať (ak ho chcete jemnejší - viac medu, ak drsnejší - viac cukru) do konzistencie pasty a môžete sa peelingovať! Zvyknem spraviť tohto scrubu viac a nechávam ho v uzatvárateľnej nádobke, ale samozrejme nie na dlhú dobu. 



Tak čo vy a zima? Zvládate ju bez problémov alebo si aj na Vašom tele vyberá svoju daň?

Ak by ste chceli takýchto,,receptov" na DIY scruby viac, dajte mi vedieť do komentárov.

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára