štvrtok 27. decembra 2018

Čo som dostala na Vianoce | 2018

Ahojte, krásky!

S miernym oneskorením Vám prajem nádherné sviatky. Dúfam, že ste si voľné chvíle užili s ľuďmi, ktorých máte najradšej a že to boli dni plné šťastia, lásky a dobrej nálady. Verím, že ste si poriadne oddýchli a nabrali dostatok síl do nového roka - 2019 bude Tvoj rok! :)

Dnes sa Vám hlásim s mojou bilanciou tohtoročných vianočných darčekov a hneď na začiatok chcem ešte rýchlo pripomenúť, že samozrejme tieto sviatky nie sú o darčekoch ani žiadnych iných materiálnych veciach, ale ja osobne veľmi rada čítam a pozerám tieto hauly, preto som sa jeden rozhodla spraviť tiež.



Začnem darčekom, ktorý bol mojím najväčším želaním a ide o Čistiacu sadu Bellissima Imetec. V podstate je to kefku na tvár so sonickou vibračnou technológiou. Balenie obsahuje päť rôznych nástavcov + podstavec na postavenie kefky + obal na cesty. Ak sledujete beauty články a videá, určite viete, že tieto kefky na tvár si každý chváli a všetci svorne tvrdia, že dokázali ich pleť doviesť do skvelého stavu, tak som veľmi zvedavá!




Pokračujeme starostlivosťou o pleť, kde som si už dlhý predlhý čas chcela kúpiť tea tree olej, ktorý mi dali na chate vyskúšať kamarátky a odvtedy naňho nedám dopustiť. Vatovou tyčinkou ho nanášam priamo na vyrážku, nechám pôsobiť cez noc a ráno je minimálne o polovicu menšia, nepodráždená a nevystúpená. Druhým produktom je Fyto-kofeínové tonikum od Plantur 39 – od tejto značky už vlastním z rovnakej rady aj šampón a mám pocit, že ako jeden z mála skutočne bojuje proti vypadávaniu vlasov (vyskúšala som už nesmierne veľa najrozličnejších prípravkov z drogérie aj lekárne, ale o tom v inom článku :), a preto som si zapýtala aj tento produkt, ktorý sa používa na dni, keď si neumývate vlasy, aby bol prísun dôležitých živín 24/7.



Do mojej zbierky pribudla aj druhá voňavka od Ariany Grande Moonlight (mám už doma Sweet Like Candy a obe voňajú prenádherne + na tie flakóny je radosť pozerať sa) a ďalší fragrance mist Temptation LACE od Victoria´s Secret – tieto ich spreje úplne zbožňujem!



Nakoniec som si nechala nekozmetickú vec, ktorá ma však tiež nesmierne potešila, lebo som po tejto knihe pokukovala už veľmi dlho – Sklenený zvon od Sylvie Plath. Radí sa medzi klasiky americkej literatúry 20. storočia, pričom ide o sčasti autobiografické dielo tejto neobyčajnej autorky. Dodnes mi vŕta v hlave obrázok s jej citátom: „Please, I want so badly for the good things to happen.“ – Sylvia Plath, 3 months before her suicide...




So zvyšnými darčekmi v podobe peňazí si plánujem nakúpiť najmä oblečenie, už nesmierne dlho hľadám hrubý čierny rolák, tak snáď budem v povianočných nákupoch úspešná.

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára