streda 2. januára 2019

TOP 3 make-upy z drogérie do 10 eur!

Ahojte, krásky!

Vítam Vás pri prvom článku v roku 2019! Pevne verím, že ste si silvestrovské oslavy užili lepšie ako ja (v posteli s čajom v ruke, lebo ochorieť 30. decembra je moja klasika :) a naladili sa na nový rok, v ktorom Vám prajem najmä zdravie, nefalšované šťastie a mnoho krásnych, nezabudnuteľných chvíľ s Vašimi najbližšími. Nech ste takto o rok pri bilancovaní predošlých 365 dní hlavne sami so sebou spokojní.

Dnes som sa rozhodla podeliť so svojimi TOP 3 make-upmi, pri ktorých okrem toho, že ide o skvelé produkty, sú aj lacné a bežne dostupné v drogériách.

Na ukážku krytia som využila vodeodolnú dlhotrvajúcu ceruzku od Essence a make-up naniesla v bežnej vrstve, v akej ho aplikujem aj na pleť. 




 LORÉAL PARIS – INFALLIBLE 24H MATTE (odtieň 11 Vanilla)

Ako prvý make-up som vybrala ten, ktorý ulahodí najmä dámam s mastnejšou pleťou - INFALLIBLE 24H MATTE z dielne značky LORÉAL PARIS . Ja som ho používala celé leto, pretože pokožku nádherne zmatní, ale zároveň nepôsobí neprirodzene či ako maska. Krytie by som zaradila do strednej kategórie, ak máte výraznejšie akné, radšej by som siahla po niečom inom. Práve preto ho zbožňujem najmä v lete, keď je mojou primárnou potrebou výdrž, aby aj napriek vysokým teplotám stále ostal na svojom mieste, čo tento make-up zvláda s ľahkosťou a navyše sa nebudete šialene lesknúť, lebo jeho matný finish skutočne stojí za to. V zime sa však obraciam na iné produkty, keďže je moja pleť väčšinu času extrémne vysušená a potrebujem skôr opačný efekt.   




       



CATRICE – HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION (odtieň 010 Light Beige / 020 Rose Beige)


Jedným z mojich obľúbených zimných make-upov je HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION od CATRICE. Všeobecne mám túto značku veľmi rada, pretože pomer cena – výkon je jednoducho skvelý. V drogériách ho nájdete za priemernú cenu okolo 6 eur a ja naňho neviem povedať nič, len samé chvály. Krytie na vysokej úrovni, celodenná výdrž a prirodzene pôsobiaci finish ma presvedčili kúpiť si tento produkt už trikrát po sebe a to som pritom človek, ktorý najradšej skúša nové veci a snaží sa stále nájsť niečo ešte lepšie. Aj ked mám pleť skutočne vysušenú a tvoria sa mi šupinky, nezvýrazňuje ich, ale práve naopak pleť nádherne zjednotí.



            




RIMMEL LONDON – LASTING FINISH 25H (odtieň 103 True Ivory)

To najlepšie som si nechala na koniec - RIMMEL LONDON – LASTING FINISH 25H (odtieň 103 true ivory). Z kopy make-upov, ktoré som z drogérií vyskúšala, som na lepší ako tento ešte nenatrafila. Je ľahký a jemný, pleť nevytvára dojem masky. Na to, ako prirodzene pôsobí, má však skvelé krytie! Nemám totižto rada make-upy, ktoré docielia len akési zjednotenie pleti, pretože ak by som chcela len to, siahnem po BB creame. Zakryje menšie vyrážky (na tie väčšie je samozrejme ešte potrebné použiť korektor + oblasť pod očami tiež rada presvetľujem nejakým rozjasňujúcim korektorom, ale na bežné nosenie nie je potrebné ani to), s akýmikoľvek začervenanými miestami či nezrovnalosťami vo farbe pleti si s ľahkosťou poradí.
Výdržou vás rozhodne nesklame – ja si ho väčšinou nanášam ráno okolo šiestej, nanesiem púder, občas používam aj techniku baking a líčenie zakončím fixačným sprejom – no a keď prídem domov o ôsmej večer (bez opravovania počas dňa) – samozrejme, nie je to krytie, aké mám na začiatku dňa, avšak svoju funkciu aj naďalej plní.
Jediná vec, ktorá by niekomu mohla trochu vadiť je, že po nanesení na pleť (je jedno, či beauty blenderom, štetcom, prstami...) zanecháva jemne lepkavý finish. Samozrejme, po prepudrovaní tento efekt na 100% zmizne. Čo sa týka ceny, kupovala som ho nedávno za cenu okolo 7 eur, čo je skutočne príjemná cena.



           

Toto boli moje TOP make-upy, aké sú tie Vaše? Takisto mi do komentárov môžete napísať, aký podobný článok by ste chceli vidieť, napadli mi napríklad korektory, lebo aj tie sú v drogérii dosť kvalitné.

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

4 komentáre:

  1. Ten Catrice jsem si chtěla koupit, ale byl na mě moc tmavej :(
    Sarushef blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús sa naňho pozrieť v lete, keď budeš trošku opálená :) Fakt stojí za to, je to skvelý a lacný make-up :) Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Okrem Inafllible som mala všetky. Rimmel je super, mne akurát nesedí farba, ktorá je na mňa tmavšia ako treba. Catrice je tiež trochu tmavší, no farba mi sedela aj tak, no robí sa mi po ňom akné. U mňa teda vyhráva Dermacol 24h Control.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Dermacolu som ešte žiadny make-up neskúšala, som verná Rimmelu a Catrice :) Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť