piatok 25. januára 2019

Boj proti AKNÉ s pleťovou MASKOU!

Ahojte, krásky!

Dnešný článok je venovaný všetkým slečnám, ktoré bohužiaľ nemali šťastie na dokonalú pleť a pravidelne bojujú s akné. Hneď na začiatku však musím dodať, že žiadne vyrážky z Vás nerobia o nič horšiu osobu akou je človek s čistou pleťou. Ale samozrejme chápem, že to vie byť dosť veľký podrážač sebavedomia, preto v dnešnom článku nájdete tip na masku, ktorá Vám snáď v tomto boji pomôže :)

Ja som na ňu prvýkrát narazila vo videu jednej youtuberky pár rokov dozadu. Mala výrazné akné a na túto masku odkazovala všetkých, ktorí majú podobné problémy. Ide o antistresovú pleťovú masku s minerálmi z mŕtveho mora od značky Freeman. Ja ju kupujem v Kauflande za cenu okolo 5 eur za 175 ml, ale nájdete ich aj v drogérii (teraz si nie som istá, či Teta alebo 101-ka).


„Upokojujúca maska okamžite absorbuje prebytočný pleťový maz, čistí a uvoľňuje upchaté póry. Zanecháva pleť hladkú, zdravo a žiarivo vypadajúcu. Minerály z Mŕtveho mora obsahujú prírodné látky dôležité pre udržanie zdravej pleti. Levanduľa a bergamot majú relaxačné aromaterapeutické účinky.“ – zo zadnej strany masky. 

Maska je určená pre všetky typy pleti, avšak odporúčala by som ju naozaj len na problematickú pleť, pretože má tendenciu vysúšať ju. Ja ju najradšej nanášam iba na postihnuté miesta (nie na celú pleť) v hojnej vrstve, čím sa zbytočne nenamáha zvyšok pleti, ktorý túto službu nepotrebuje. 

Už po jednom použití sú viditeľné výsledky – vyrážky sú zredukované a menej výrazné, červené miesta sú ukľudnené. Používam ju naozaj v tých najhorších stavoch mojej pleti a ešte ani raz ma nesklamala. Po dlhodobom používaní sú výsledky ešte badateľnejšie - odporúčané množstvo je dvakrát týždenne - moje akné spolu s tea tree olejom a dôkladným odličovaním pomaly (ale isto) lieči úplne.

Myslím, že za tú cenu sa skutočne oplatí masku vyskúšať a budem Vám silno držať prsty, aby pomohla.

Skúšali ste už niekedy túto masku, prípadne máte inú obľúbenú? Ak by Vás zaujímalo aj viac článkov o produktoch, ktoré používam na boj proti akné, dajte mi to vedieť dole do komentárov - budem sa tešiť :)

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! ♡

18 komentárov:

  1. Túto masku nepoznám,ale vyzerá super :-) a za skvelú cenu! ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne odporúčam vyskúšať, mňa nikdy nesklamala :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Aj moja pleť nie je vždy perfektná, zatiaľ som na akné vyskúšala už veľa prípravkov, no najviac mi sadla maska od Garnier-PURE alebo krém od Bioderma- Sébium AKN. A myslím si, že nabudúce určite vyskúšam aj túto masku od Freeman. :)
    Simple but significant

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Garnier Pure som skúšala a bola veľmi dobrá :) Ten krém od Biodermy sa ešte ku mne nedostal, ale čítala som naňho už mnoho pozitívnych recenzií, tak by som si ho už mala zadovážiť :)...Potom dúfam, že s ňou budeš spokojná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Tuto masku neznám, nicméně vypadá hrozně dobře, ta modrá barvička je super. :D Já teda mám svůj systém, co jak používat, aby ta pleť netrpěla, nicméně kdyby se mi obličej znovu zbláznil, hned bych šla do ní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tá modrá pôsobí na tvári veľmi komicky :D Tak dúfam, že ju nebudeš potrebovať a všetko bude s pleťou v pohode :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Rozhodne zkusim, ja omezila stridani kosmetiky a mam plet o 100%lepsi. Kdyz ale namaham plet tak se mi zarudla mista a bolaky obcas objevi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak myslím, že na to bude táto maska ako stvorená :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. značku nepoznám vôbec a práve nejakú masku hľadám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto značka je známa svojimi skvelými a cenovo dostupnými maskami, tak rozhodne odporúčam nejakú si zadovážiť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Mne sa na tejto maska páči práve jej farba, vyzerá super. :D

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, tá farba stále zlepší náladu :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Freeman masky znám, ale mě vyhovuje jak která :) Tuhle používala kamarádka a taky si ji dost chválila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, všetko je to veľmi individuálne :) Súhlasím s kamarátkou, ja som si ju veľmi obľúbila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Tuhle masku znááám a mám. Akorát malinko vysušuje, takže je potom dobrý použít krém. Ale to už jsi psala:). Já ho používám přímo na pupínky a na zbytek tváře jiné druhy masek od Freemana:).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak je to najlepšie - naniesť len na postihnuté miesto, aby sme zbytočne nezaťažovali zvyšok pleti :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Jedna z mých oblíbených od Freemana! Jinak u sebe na blogu mám celý speciál, kde se akné věnuju, můžeš mrknout. A dala jsem odběr, pěkný blog ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že aj tebe vyhovuje :) Ďakujem za pochvalu aj odber, hneď sa idem na tvoj blog pozrieť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť