utorok 29. januára 2019

HAUL z povianočných nákupov

Ahojte, krásky!

Pred dvoma týždňami som sa po úspešne zvládnutých skúškach rozhodla vyraziť do obchodov (konkrétne do popradského Forumu) a vďaka veľkým povianočným zľavám som odišla s mnohými taškami. V dnešnom článku Vám teda (s jemným oneskorením) ukážem, čo som si priniesla domov.

Nájsť elegantnú sukňu, ktorá by mi sadla, vie byť nesmierne náročné, preto som šťastná, že som práve takú našla v detskom oddelení (i´m a small little bean :D) v obchode Mohito.

Ďalej som si tam kúpila aj tašku na notebook, ktorá bude mojou školskou taškou na letný semester, takže aspoň niečo príjemné bude na tom návrate po mesiaci voľna. K tomuto outfitu som pridala aj nádhernú čiernu pelerínu, ktorú som našla v Lindexe za 10 eur, preto som ju tam jednoducho nemohla nechať!

Taktiež mali v Mohite skvelé zľavy na peňaženky a ja som si vybrala krásnu vínovú, do ktorej môžem konečne napchať všetky moje karty.

* ružová kabelka je z obchodu Cribs

Reserved som okrem peleríny uchmatla aj nádherné šedé kotničky, ktoré budú skvelým doplnkom jarného/jesenného outfitu.

V TALLY WEiJL ma zaujali dva svetre, ktoré mali tiež zľavnené na 6,99 za každý. Pletený khaki sveter dokáže svojou výraznou farbou ozvláštniť každý outfit, plus je ozaj teplý, čo sa v zime stále hodí. Druhý je o niečo tenší, ale veľmi ma zaujal dizajn s bielym podkladom a čiernymi nápismi. Oba sú na tele veľmi príjemné a pohodlné.

Ďalej som si nemohla odpustiť navštíviť Sinsay, ktorý bohužiaľ v mojom meste nie je a skutočne to ľutujem, lebo tam majú skvelé kúsky za smiešne ceny. Tentokrát sa mi podarilo nájsť nádhernú slabofialovú riflovú bundu za 6,99! To je jeden z mojich najobľúbenejších kúskov z tohto haulu, pretože nájsť takúto bundu, ktorá by mi sedela, je rovnaký problém ako už s hore spomínanou sukňou. A potom tam mali za euro ešte kopu rôznych tričiek, ja som si zobrala basic šedé tričko, ktoré mi veľmi pripomína štýl Rachel Green z Priateľov.

* biela sukňa je objednávaná cez Zoot, konkrétne je to značka Missguided

Nakoniec pridávam aj spodné prádlo, konkrétne podprsenky, pretože na tie mali zľavu snáď v každom obchode. Ja som si vybrala dve – prvá je z H&M a druhá z Reserved. Myslím, že jedna stála 6 a druhá 7 eur, čo je skutočne skvelá cena.


Tak čo vy a povianočné nákupy – uchmatli ste si niečo v zľavách alebo sa radšej takémuto nakupovaniu vyhýbate? Prípadne, čo z môjho haulu by ste si domov odniesli aj vy?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

22 komentárov:

  1. Nákupy se teda povedly! Hlavně ta sukně jééé :)

    Life by Angellyca

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, aj mňa tá sukňa nesmierne zaujala - jedna z vecí, ktorá ma z tohto haulu potešila najviac :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné outfity si vytvorila :) Všetky sa mi páčia◝(ᵔᵕᵔ)◜

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, tým si ma veľmi potešila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Veľmi ďakujem, ani nevieš, ako si ma teraz potešila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. povianočné zľavy milujem a ty si si kúpila skvelé kúsky :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež tieto zľavy s radosťou vyhľadávam :) Veľmi sa teším, že sa páčia :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Ta sukně je pěkná. :) Já teď asi přes slevy nic nenakoupila, což je škoda, ale tak třeba příště. :) Nejvíc se mi asi líbí ta riflová bunda, a fakt ti sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za komplimenty, veľmi si to cením :) Tak dúfam, že nabudúce to vyjde aj tebe :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. ak sa mi dnes nepodari vyrazit do obchodov s oblecenim, tak mozem hrdo vyhlasit, ze som si za tento mesiac (a teda vlastne rok 2019) nekupila ziadne nove oblecenie. akurat to, co som nedala za oblecenie, som velmi hravo dala za dekorativnu kozmetiku, comu sa uz v dalsic mesiacoch tiez chcem snazit vyhnut. celkovo mam pocit, ze aktualne mam satnik dostatocne zasobeny, akurat je mozne, ze si budem na jar musiet zaobstarat nejake nove nohavice, ak sa mi nepodari schudnut aspon cast z toho, co som nechtiac pribrala pocas vianocnych prazdnin a skuskoveho :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti úprimne závidím, ja som už v 2019 stihla nakúpiť toľko oblečenia...:D To poznám, dekoratívna kozmetika vie dosť vyprázdniť peňaženku :D
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Ďakujem krásne, hneď ako som ju zbadala, som sa len modlila, aby mi sadla :D A ešte za tú cenu - prosto paráda :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Great post and photos!
    Have a lovely day!

    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jj, do Reserved jsem šel po vánocích taky. Někdy tam mají super věci za neskutečný ceny. Třeba v listopadu jsem tam sehal crewneck mikinu v šedé barvě za 99 korun :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti gratulujem, za skvelú cenu skvelý kúsok :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Odpovede
    1. Ďakujem krásne, tiež som sa z nich veľmi tešila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Mně se nejvíc líbí ta sukně a růžová kabelka, kterou jsi zmínila. 😊

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú kabelku tiež zbožňujem, nosím ju neustále :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť