nedeľa 20. januára 2019

Ako bojujem so suchou pleťou - tipy a triky!

Ahojte, krásky!

Ako si užívate zimné dni? Ja sa priznám, že toto ročné obdobie nie je úplne mojím favoritom - som júlové dieťa a leto by som pokojne prijala aj 365 dní v roku. Taktiež v zime moja pleť ohromne trpí, je vysušená, bez lesku a tvár mi „zdobia“ samé šupinky. Preto som sa dnes rozhodla ponúknuť Vám svoje tipy a triky, ktoré mi pomáhajú priniesť pleť do jari v čo najlepšom stave.

Začíname samozrejme hydratáciou, tu som si obľúbila rovno dva produkty – krém od Yves Rocher a arganový olej.

Len nedávno sa ku mne dostal Pure Calendula krém od Yves Rocher a ostala som milo prekvapená. Spočiatku sa mi krém zdal zbytočne hutný a mala som pocit, že si vôbec nesadneme, avšak opak bol pravdou. Dokáže sa pleti nádherne prispôsobiť a dokonalo ju vyživí – jednoducho sa nemám na čo sťažovať. Zo všetkých krémov, ktoré som mala túto zimu možnosť vyskúšať, mi tento vyhovuje úplne najviac.


Arganový olej som si kúpila ešte pri mojej poslednej návšteve Prahy (čau Praha, veľmi mi chýbaš!) v Rossmanovi a musím priznať, že spočiatku ma za srdce vôbec nechytil. Lepšie povedané – absolútne mi nevyhovoval. Pleť som mala nepríjemne mastnú, vôbec sa nevsakoval a ráno som sa budila s nepeknou pleťou. Preto som ho na istý čas prestala používať a vrátila sa k nemu až v zimnom období, no a dnes je mojím miláčikom. Krátko po aplikácii sa do pleti vsiakne, takže žiadny nepríjemný mastný pocit, zároveň jej však dodá absolútnu hydratáciu. Pleť aj na pohľad vyzerá zdravo a vyživene.


Pokračujeme odličovaním. To sa pre mňa v lete a v zime výrazne líši. Kým v teplejších dňoch, keď je moja pleť mastnejšia, vyhľadávam radšej gély a často aj peelingy, v mínusových teplotách siaham po čistiacom mlieku. Mojou sonickou kefkou (viac o nej v mojom vianočnom haule KLIK TU) vmasírujem mlieko do pleti a nemám ju potom tak napnutú a suchú, ako pri iných produktoch.


Ako tip Vám ukazujem čistiace mlieko Marionnaud, ktoré (ako asi vidíte) mám už takmer úplne vypotrebované, takže mi skutočne túto zimu veľmi vyhovovalo. Pleť ponechávalo príjemnú na dotyk a vyživenú.

Samozrejme, ani v zime sa peelingu úplne nevyhnem. Predsa, odumretých častí kože je potrebné zbaviť sa. Jediná zmena však je, že ho používam sporadickejšie, ako v lete. Medzi mojich obľúbencov patrí Herbalism od Lushu, to je prosto klasika.


Úprimne sa priznám, že starostlivosti o pleť nedávam až tak veľa ako by som mala, a napríklad s maskami sa veľmi často nekamarátim. Rozhodla som sa to zmeniť a po návšteve DMka som odkráčala s dvomi vyživovacími maskami od značky Balea. Ich masky som mala doma už mnohokrát a nikdy ma nesklamali – dokonca som medzi nimi našla aj svoju absolútne najobľúbenejšiu, ale o nej inokedy. Naposledy som si vybrala regenerujúcu masku (mlieko a med) a hydratačnú pleťovú masku, podrobím ich dlhšej skúške a dúfam, že Vám potom prinesiem pozitívnu recenziu.


Aj samotný make-up je možný prispôsobiť podmienkam suchej pleti. Čo sa mňa týka, doprajem si kvalitne veľa highlightera, aby som aspoň naoko vytvorila dojem lesklej pleti. Na obrázku Vám ukazujem svoje najobľúbenejšie: púdrové sú oba od Catrice (menší je tieň, preto je aj výraznejší) a tekutý značky Beauty Glazed (3D highlighter liquid glow) z AliExpressu - tento mám najradšej, je jemne naružovelý a hádže nádherné, neprehliadnuteľné odlesky. Ďalej sa veľmi krotím s púdrom – techniku baking úplne vynechávam a pod make-up namiesto podkladových báz používam radšej nejaký krém, pretože tie mi prídu viac hydratujúce.

Nakoniec mi nedá nespomenúť úplnú banalitu – pitný režim! Pime veľa vody a naša pleť sa nám za to určite poďakuje.

Tak čo vy a zima – zvláda ju Vaša pleť bez problémov alebo tiež musíte svoju rutinu na toto obdobie výrazne pozmeniť? Určite mi dajte vedieť Vaše tipy a triky do komentárov, nech si navzájom pomôžeme :)

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

18 komentárov:

  1. Já mám na vysušenou pleť nejraději krém Bioderma Atoderm Nutritive, ten je boží!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za skvelý tip, najbližšie sa na neho pozriem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Moje pokožka letos teda trpí opravdu extrémně. Ať se snažím jak chci, bohužel obličej to odnáší nejvíc a už se těším až to bude pryč :D Dost produkty střídám, takže teď moc nevím, co zabírá nejvíc, ale hodně dávám šanci různým olejům a hydratačním vodám :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, oleje a čokoľvek hydratačné vždy zaberie :) Tak hlavne nech je už tá zima preč :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Ja mám síce zmiešanú pleť, no zima jej v poslednej dobe dáva poriadne zabrať a nejaké nové ďalšie produkty som do svojej beauty rutiny musela popridávať aj ja :) Od Lushu mám niekoľko produktov, s ktorými som veľmi spokojná a masku Med a Mlieko od Balei som vyskúšala aj ja a okrem toho, že bola na pleti veľmi príjemná, mala aj krásnu vôňu! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lush je jednoducho klasika, nikdy nesklame :) Ja som zatiaľ vyskúšala tú druhú hydratačnú (modrú) a zatiaľ sa mi veľmi páči, tak uvidím, ako na tom bude tá mlieko a med, ale už sa na ňu teším :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Ja síce nemám suchú pleť, ale občas sa mi objavia napríklad na lícach suché miesta či na nose šupinky. Preto hlavne teraz v zime rada na noc namiesto nočného krému používam balzamy od značky Balm Balm. Sú síce trošku drahšie, ale sú čisto prírodné a vydržia naozaj dlho :).
    Inak ma zaujal peeling od Lushu, od tejto značky som ešte nič nevyskúšala, takže to musím napraviť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od tejto značky som ešte nič neskúšala, budem sa musieť na ich balzamy pozrieť, ďakujem za tip :) Lush rozhodne odporúčam, tento peeling patrí k ich najznámejším a najobľúbenejším produktom :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Keď mám veľmi suchú pleť, používam vazelínu, nič iné mi nepomáha. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je tiež skvelý tip, už dlho si ju plánujem kúpiť...:D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Tak to já mám zase problém s mastnou pletí, a akné. :(
    Ale máš pěkně zpracovaný článek. :)

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi je ľúto, dúfam, že sa minimálne to akné zlepší :/ Budem držať prsty a ďakujem za pochvalu, veľmi si to cením :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Och toto je super článok! Mám to takisto, zima je pre moju pleť totálne utrpenie. Šupinky a pokožka bez lesku sú moji najlepší kamaráti, ktorých prítomnosť ale moc nemusím a najradšej by som bola keby konečne vypadli. Prekvapila si ma tým argánovým olejom na pleť, nič také som zatiaľ neskúšala ( iba na vlasy) a takisto krém Yves Rocher som ešte ani nevidela. Užitočný článok :)
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za pochvaly, naozaj si to cením :) Arganový olej by som rozhodne skúsila, ja som bola nesmierne prekvapená, aký zázrak pre pleť to je :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Taky jsem sušenka, mám ráda všemožné olejíčky, teď se mi osvědčila kosmetika Medik8 a jsem maskofil :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip, od tejto značky som ešte nič neskúšala, tak sa po nej najbližšie popozerám :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Tie Catrice produkty mám doma tiež a prídu mi perfektné. Rozjasňovač je parádny, dobre drží fakt rozjasňuje. No a tieto tiene mám doma tiež, používam ich hlavne ako tiene, ale aj ako rozjasňovače budú určite fajn. Som zvedavá čo povieš na masku od Balea, mlieko a med mi prišla slabá. Nivea má tiež takúto a tá sa mi zdala oveľa lepšia. Nuž a v zime mám tiež suchšiu pleť a riešim to olejmi. Najnovšie si olej pridávam aj do krémov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Catrice mám celkovo ako značku veľmi rada, majú ozaj kvalitné produkty za skvelé ceny :) Zatiaľ môžem povedať, že tá modrá sa mi zapáčila viac :) Pridávať olej do krémov - to je skvelý nápad! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť