streda 20. februára 2019

Ako na dokonalú pleť s LUSH produktmi

Ahojte, krásky!

Myslím, že 99% z Vás už o značke Lush počulo - predpokladám, že najmä v súvislosti s ich voňavými bombami do kúpeľa rôznych tvarov a farieb. Dnes som sa však rozhodla posvietiť si na inú zložku z Lush repertoára a mám pre Vás pripravený peeling a masku na pleť.

HERBALISM - Čistiaca roláda na tvár & telo

Pred nákupom v Lush obchodíku som si prezrela mnoho internetových stránok v snahe nájsť najchválenejšie produkty od tejto značky. Herbalism sa pravidelne nachádzal na vrchu týchto pomyselných rebríčkov a tak bolo jasné, čo do môjho košíka rozhodne poputuje. A či túto kúpu ľutujem...?

Určite nie! Táto čistiaca roláda patrí k mojim najobľúbenejším spôsobom, ako odstrániť make-up. Áno, vďaka svojej konzistencii je trochu náročnejšia na používanie, ale jej účinky to bez problémov kompenzujú. Pleť mám po vyčistení nádherne jemnú, ukľudnenú a čo oceňujem v týchto zimných dňoch asi najviac - nie je vysušená. Zbytočne tvár nenapína ani nedráždi, je to jednoducho produkt, na ktorý sa môžete kedykoľvek spoľahnúť. Mám dosť citlivú pleť - po odličovaní sa mi často tvoria červené fľaky, ale pri tejto roláde sa to nestáva.


MASK OF MAGNAMINTY - Maska na tvár & telo

Pepermintová maska je rovnako ako predošlá kolegyňa nie úplne vábna na pohľad (mamka sa na mňa pozerala veľmi zvláštne, keď som jej povedala, že toto mám v pláne dať si na tvár :D), ale aj napriek tomu som sa do nej úplne zamilovala.

Mám pocit, že účinok je podobný ako pri čistiacej roláde, akurát že vo forme masky - pleť jednoznačne ukľudní, všetky začervenané či podráždene miesta ustúpia. Po 5-10 minútach (ja ju nechávam pôsobiť zvyčajne aj o niečo dlhšie) mám tvár veľmi príjemnú na dotyk, čiže je skvelá aj pred nanášaním make-upu, lebo pokožku Vám nevysuší (práve naopak). Celkový stav pleti je po jedinom použití na pohľad výrazne zlepšený.


Vyskúšali ste už niektorý z týchto produktov, prípadne na čo od Lush nedáte dopustiť? Budem sa tešiť na Vaše tipy :)

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

30 komentárov:

  1. Nic od Lush jsem ještě nezkoušela, ale jejich výrobky se mi líbí, tak snad se mi jednou podaří taky něco vyzkoušet. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že áno, lebo ja si ich neviem vynachváliť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Od Lush jsem ještě nic nepoužívala, ale přípravky vypadají fakt moc dobře:) Chtěla bych od nich určitě vyzkoušet bombu do koupele..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pár som mala a boli ozaj skvelé, to Lush jednoducho vie :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Mala som tú Magnamity a čo ja ti viem, mne neprišla vôbec zázračná. Aktuálne používam zelený íl zmiešaný s tea tree olejom alebo bielu masku od Freeman.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi je ľúto, že tebe až tak nesadla :/ Mne veľmi vyhovuje :) A tea tree olej zbožňujem, pravidelne ho používam :) Aj jednu Freeman masku mám a patrí k mojim najobľúbenejším :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Na roládu jsem koukala, ale nakonec zůstala v obchodě. Ačkoliv už ten název mě zaujal. Nejsem asi ulítlá na jeden produkt, líbí se mi zkoušet vždy něco jiné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú roládu by som rozhodne odporúčala vyskúšať, ak máš suchú alebo citlivú pleť, lebo je veľmi šetrná a zbytočne pleť nedráždi :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Toto jsem teda ještě nikdy nezkoušela::O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že ak po tom siahneš, neostaneš sklamaná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Já od Lush nic nekupuju, protože mi to přijde drahý. Ale zase se mi jejich produkty hrozně líbí a nějaký bych si ráda koupila. Tyhle dva produkty se mi moc líběj. Mám z nějakýho důvodu ráda věci v krabičkách, který si sama vydoluju:D. Přitom to moc hygienický asi není. Ale mě to baví se v tom hrabat:D.

    Ta roláda vypadá hodně zajímavě, hlavně protože není jednoduchý najít něco dobrýho na odličování, co nevysušuje.

    Nevíš, jak dlouho tyhle produkty vydrží otevřené?

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako je jasné, že Lush nepatrí k najlacnejším značkám, ale zase niektoré produkty za tie peniaze skutočne stoja :) Malo by to byť okolo 3-4 mesiacoch, ale musím sa priznať, že ich mám doma dlhšie a nie je s nimi žiadny problém :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
    2. Tak to není tak hrozný. Já od nich měla nějakou masku "warrior" (?) a ta se musela spotřebovat rychle. Ale myslím, že to byla nějaká ta "čerstvá", takže to chápu. Ale pamatuju si, že krásně voněla a byl tam myslím česnek. Kdybys jí tam někdy viděla, tak doporučuju. Já měla jen tester, ale byla super.

      Odstrániť
    3. Áno, tie čerstvé majú krátku dobu používania :) Ďakujem krásne za tip, o tej som ešte nepočula, určite sa na ňu pozriem :)

      Odstrániť
  7. Na pleť už jsem toho vyzkoušela vážně hrozně moc, ale je pravda, že od Lush ještě nic :) možná by to stálo za vyzkoušení :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa na niečo pozri, majú veľkú ponuku produktov, každý si niečo pre seba nájde :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Skusala som len bomby do kupela, ale teda nic moc. Kopec trblietok, kopec farby, kopec vonnych zloziek. Akurat mi to vysusilo pokozku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa ich bomby do kúpeľa naopak veľmi páčia, ale každý máme iné preferencie :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Za mňa čistiaca roláda Dark Angels a maska Cupcake :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O týchto produktoch som tiež počula mnoho chvál, musím ich už konečne vyskúšať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. LUSH chci strašně moc vyzkoušet, ještě jsem od nich nic neměla, ale hrozně se mi líbí jejich filozofie...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, je to veľmi zaujímavá a myslím že aj príjemná firma :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Mask of magnaminty je skvělá, ale s čistící roládou nemám žádnou zkušenost. V Praze po ní někdy kouknu :) Já nedám dopustit především na jejich produkty na vlasy. Ať už kondicionéry nebo šampóny. Nejraději mám šampon I love juicy, který nádherně citrusově voní. Big zase dělá krásný objem, ale je spíš na občasné umytí než na pravidelné, protože hodně vysušuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Roládu rozhodne odporúčam, ak máš suchú/citlivú pleť :) Ďakujem za super tipy, z ich produktov na vlasy som ešte nič neskúšala a určite to musím čo najskôr napraviť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. tyjo mě vždycky stačí o Lushi jen slyšet, a moc a moch chci okamžitě odsud koupit něco voŇavého...že by to pomáhalo nějak na plet nebo bylo extra zdravé, to vůbec, no ale ta barva a vůně ty to všechno doslova převálcují a já chci a chci :D
    www.libenanovakova.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti verím, Lush vie byť extrémne lákavý! :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Lush mám moc ráda! A masku Magnaminty jsem měla ve vzorku a nebudu potřebovat, ale jiné produkty, třeba hlavně na vlasy jsem si naprosto zamilovala :) Tak třeba: American Cream je kondicionér s nádhernou vůní, která vydrží ve vlasech dlouho a šampon Big sice zvláštní slaný a zrnitý ale ty vlasy pak? Super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na vlasy som od Lush ešte nič neskúšala, ale počula som už mnoho chvály, tak určite si na skúšku niečo kúpim :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. Lush přímo zbožňuju, už jsem od nich vyzkoušela spoustu produktů. Z jedné masky, nevím teď ze které, mě štípala a zčervenala pleť. Každému to prostě sedne jinak. Z těchto produktů jsem vyzkoušela Mask of Magnaminty, byla skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takáto reakcia, bohužiaľ, môže občas nastať :/ Áno, tá maska je skvelá, vychvaľuje si ju väčšina ľudí :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť