streda 13. februára 2019

Sérum na riasy za 3 eurá - funguje? | Eveline Cosmetics

Ahojte, krásky!

Dnes Vám prinášam recenziu na sérum na mihalnice. Ako určite viete, takýto druh produktov vie byť extrémne drahý, avšak konkrétne tento od Eveline ma vyšiel na cca 3 eurá, preto mi napadlo, že Vás bude zaujímať, či sa táto lacná alternatíva vyrovná svojim drahším konkurentom.
Advance Volumiére Eyelashes Concentrated Serum 3in1 (celkom dlhý názov, však? :D) som kupovala v obchode Everland, avšak mám pocit, že značku Eveline nájdete aj v niektorej drogérii. Môžete nájsť viacero prevedení séra od Eveline, ja som si vybrala zelený variant.
Ide o inovatívne, koncentrované sérum (10 ml), ktoré sa môže používať dvojako: buď ako podklad pod špirálu alebo každý večer pred spaním nanášať na vyčistené riasy. 

„Advance volumiere 3v1 obnovuje a dopĺňa rast rias. Obsahuje sójové bielkoviny, ktoré okamžite prenikajú do rias, doplňujú a ochraňujú riasy pred stratou pri make-upe. Kyselina hyaluronová hydratuje, oživuje a stimuluje rast rias. D-panthenol riasy skutočne robí pružnejšie a vyživuje ich od korienkov až ku končekom."

A teraz na moju osobnú skúsenosť - sérum som nanášala každý deň ráno pred aplikovaním špirály a po vytočení klieštikmi. Biela vrstva mi mihalnice skvelo zafixovala, čo znamenalo, že moje rovné (+ extrémne nevykrútené, ale zato dlhé) riasy dostala do skvelej polohy na aplikovanie špirály, ktorá výsledný efekt ešte vylepšila. Čo ma však prekvapilo najviac - nepohnuto vydržali celý deň! Ak máte rovnaký problém s príliš rovnými mihalnicami ako ja, toto je produkt, ktorý Vám rozhodne odporúčam vyskúšať.

Pri výžive a raste samotných rias to už taká sláva nie je. Nemám pocit, že by mi po každodennom užívaní rástli rýchlejšie či silnejšie. 
Ako teda tento produkt hodnotím? Pre mňa testom prešiel, pretože najpodstatnejšie bolo zafixovanie a vykrútenie mojich rias, čo zvládne bez akýchkoľvek problémov. Veľmi rada ho používam a líčenie si bez neho už neviem predstaviť. Ak však hľadáte niečo, čo by Vám urýchlilo a posilnilo rast mihalníc, až tak nadšené z tohto produktu nebudete. Rozhodovanie teda nechám na Vás, každopádne si myslím, že za 3 eurá je to minimálne hodné skúšky :)

Ako ste na tom so sérami na riasy vy - skúšali ste nejaké, prípadne poznáte niečo od tejto značky?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

22 komentárov:

  1. Zajímavé, je super, že se nehlo, zkušenosti nemám, nikdy jsem o této značce neslyšela. A upřímně ani o takových výrobcích, sama mě překvapuje, jestli něco takového může fungovat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na ňu narazila cez odporúčanie kamarátok a rozhodne to neľutujem :) Ide o presne ten typ produktu, ktorý si musí každý osobne vyskúšať a sám uvidí, či sa mu hodí :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Myslím, že jsem od této značky ještě nic neměla. Ani sérum na řasy. Nějak mě tyto výrobky nelákají. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tiež nikdy nelákali, ale štvali ma moje rovné mihalnice, tak som sa snažila nájsť niečo, čo by mi pomohlo :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Sérum na riasy som zatiaľ neskúšala, ani toto a ani od inej značky. :) Ale recenzia ma zaujala a páči sa mi, že je napísaná úprimne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak sérum na riasy je už niečo naviac, myslím, že každý sa bez neho v bežnej rutine dokáže zaobísť :) Ďakujem krásne, naozaj sa snažím recenzie podávať čo najviac úprimne, aby sa ľudia po kúpení toho produktu nesklamali :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Já momentálně zkouším Ricinový olej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten chcem tiež vyskúšať, najmä na obočie :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Tiež mám problém a tým, že mi riasy počas dňa "spadnú" a stratia svoj tvar, takže ak náhodou niekde na toto sérum narazím, určite vyskúšam! :)
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam, dokáže mi to nádherne zafixovať riasy po vykrútení klieštikmi :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Já mám řasy docela husté, ale na koncích jsou průhledné, takže efekt skoro nulový :D
    To asi spraví jen řasenka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tam asi naozaj bude potrebné len dodať farbu :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Už jsem několik sér vyzkoušela a vesměs mi fungovaly. Toto také nevypadá špatně :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne veľmi vyhovuje a ešte je aj za skvelú cenu :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Zkoušela jsem od nich jiné sérum. Takové v černo-zlatém obalu s arganovým olejem a jako podklad rovněž fajn, ale růst teda nic :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak asi sú všetky na podobnej báze, každopádne ja vyhľadávam najmä to zafixovanie, čiže mne to sérum vyhovuje :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Toto sérum používám jako podklad pod řasenku. Tak mi vyhovuje nejvíce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež to mám podobne a neviem si ho vynachváliť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Ani bych od toho extra zázrak nečekala, přece jen je to za pár korun, takže co v tom asi tak může být...
    Sama bych si podobné produkty pohlídala, oči jsou dost důležité, takže kdyby už, šla bych do něčeho kvalitnějšího, čili i dražšího. 😊

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nie vždy platí, že peniaze=kvalita, ale chápem, ako to myslíš :) Ja som s týmto sérom veľmi spokojná, pretože spĺňa presne to, čo od neho potrebujem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť