sobota 9. februára 2019

Valentínske líčenie s ALIEXPRESS PALETKAMI

Ahojte, krásky!

Blíži sa prvý Valentín, odkedy mám tento blog (2+ mesiace :D), a preto som si nemohla nechať ujsť príležitosť ukázať Vám líčenie na tento výnimočný deň podľa môjho gusta. Ide o veľmi rýchly a jednoduchý look, ku ktorému ani nepotrebujete veľa produktov.

Čo sa týka pleti, vypíšem Vám len produkty, ktoré som použila, pretože tento tutorial je zameraný na líčenie očí - to si vysvetlíme krok po kroku, ale verte mi, rozhodne ho zvládnete bez najmenších problémov.
Tvár - Krémová časť
Báza pod make-up MAYBELLINE: BABY SKIN (new)
Make-up CATRICE: HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION (odtieň 110) - osobitný článok o tomto produkte klik tu
Korektor CATRICE: CAMOUFLAGE CREAM (odtieň 110)
Korektor (pod oči) L.A. GIRL: PRO. CONCEAL (yellow corrector)
Kontúrovacia duo tyčinka CATRICE: PRIME AND FINE CONTOURING DUO STICK (020 medium skin)
Tekutý highlighter BEAUTY GLAZED: 3D HIGHLIGHTER LIQUID GLOW - produkt je z AliExpressu

Tvár - Púdrová časť
Púder RIMMEL LONDON: STAY MATTE POWDER (odtieň 001 transparent)
Bronzér NYC: SMOOTH SKIN FINI PARFAIT (odtieň 720 sunny)
Rozjasňovač CATRICE: HIGH GLOW MINERAL (odtieň 010 light infusion)

Obočie
Samostatný tieň od CATRICE (odtieň 1030 everyday I´m hazeling)
Maskara na obočie od ESSENCE: MAKE ME BROW (odtieň 01 blondy brows)

Líčenie pier
Kontúrka ESSENCE: SOFT CONTOURING LIP LINER (odtieň 08 big proposal)
Tekutý rúž NYX: LINGERIE (odtieň lipli08 bedtime flirt)
Lesk na pery MAYBELLINE: COLORSENSATIONAL SHINE GLOSS (odtieň 630 coffee kiss)

Na líčenie očí som použila 2 paletky z AliExpressu:
FLOSSY SUNFLOWER - 1. foto nižšie
BEAUTY GLAZED: I GOT YOU EDITION - 2. foto nižšie
* link na samostatný článok o paletkách z AliExpressu nájdete na konci článku

Ako prvú som použila bázu pod očné tiene ESSENCE: I LOVE STAGE a teraz už hurá na tiene. Do očného záhybu som naniesla sýtoružový odtieň z prvej paletky (stredný rad, úplne naľavo) a pomaly ho blendovala smerom dovnútra oka.


Následne som mala naružovelé celé viečko, preto som radšej ako podklad použila korektor nanesený štetcom.

Chvíľu som počkala, a tak prišiel rad na trblietavé tiene. Prstom som najprv naniesla slaboružový odtieň mermaid (spodný rad, druhý zľava) do trištvrtiny oka a následne tmavší odtieň vampire (posledný rad, štvrtý zľava) na koniec oka, aby mi splynuli trblietky s matným tieňom.

Tiene som takisto potiahla na spodnú líniu oka, do kútiku som pridala na rozjasnenie tieň od CATRICE: HIGHLIGHTING EYESHADOW v odtieni 020 Rosefeller Center. Samozrejme nesmie chýbať ani linka, použila som svoju najobľúbenejšiu od CATRICE: LIQUID LINER MATT (010 Dating Joe Black) - na ňu mám aj samostatný článok klik tu.

Nakoniec som pre výraznejší look pridala umelé mihalnice od ARDELL (myslím, že sú to demi wispies, ale balenie som už vyhodila, takže si nie som na 100% istá) a na ich prilepenie som použila obyčajné, bezmenné lepidlo na riasy z drogérie. Aby som spojila vlastné a umelé mihalnice, naniesla som pár vrstiev špirály BENEFIT: THEY´RE REAL -  o nej mám tiež samostatný článok klik tu.

Líčenie som zakončila fixačným sprejom od ESSENCE: INSTANT MATT MAKE-UP SETTING SPRAY. Veľmi som si ho v poslednej dobe obľúbila, pretože dokáže celý make-up takpovediac zliať dokopy. Za tú cenu (okolo 3 eur) je to skvelý každodenný pomocník, aby Váš make-up vyzeral čo najlepšie a rovnako čo najdlhšie tak aj vyzeral.






* článok o paletkách z AliExpressu KLIK TU

Ako sa Vám páčil môj prvý make-up tutorial na tomto blogu? Nezabudnite mi aj dole do komentárov napísať, ako budete tráviť tohtoročný Valentín. Ja si doprajem maratón Jane the Virgin :)

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

24 komentárov:

  1. Pekné líčenie :)
    https://betkasv.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi si to cením :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem krásne, takáto pochvala vždy poteší :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem krásne, mám z toho veľkú radosť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. pekné líčenie :) ja by som sa bála tiene aplikovať na oči keďže ich mám veľmi citlivé a myslím, že by to nedopadlo dobre, každopádne vytvorila si skvelý look :)
    leekralovaa <--- stále prebieha súťaž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Tiež som sa spočiatku obávala tých tieňov z AliExpressu, ale rýchlo som prišla na to, že sú skvelé :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Super tutoriál, opravdu povedené!:) Já růžové stíny moc nenosím, myslím, že mi ani nesluší, takže vsadím na jistotu a dám hnědé, nebo jen řasenku a čau. :D Jinka Valentýna budu slavit s přítelem. :)
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Ja tiež ružové tiene veľmi často nenosím, ale povedala som si, že na valentínsky tutoriál by sa hodili :) Tak si to užite, krásny Valentín prajem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Zajímavé líčení, tobě sluší. Já v těchto odstínech vypadám, jak kdy mám monokla:D

    ByGabra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu :) Tak zlé to snáď až nie je...:D
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Moc hezké líčení, sluší ti :-) pořád jsem ale ke kosmetice z Aliexpressu nějak skeptická :-) nějaké štětce ale na líčení mám a docela mi slouží...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Ja som mala spočiatku rovnaký postoj, ale prezrela som si tisícky recenzií na YT a nakoniec sa rozhodla skúsiť to - čo rozhodne neľutujem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Páni, hrozně Ti to sluší! Já na to malování nejsem. Až mě překvapilo, kolik jsi použila produktů. Já mám doma tak řasenku, rtěnku, tužku na oči a končím :D My ho budeme slavit s přítelem v pátek, kdy si zajdeme na večeři :) Teď jsem mu ještě objednala malý dáreček, tak jsem zvědavá, co na něj řekne :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi si ma potešila! :) Tak líčenie ma baví, doslova sa v ňom vyžívam (čo je asi aj vidno)...:D Budem držať prsty, nech sa darček páči a nech máte krásny Valentín :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Na to, že to jsou napodobeniny známých paletek tak vypadají dost dobře! Až mě to překvapilo :) A líčení ti krásně sedí :) Určitě ho nos častěji :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj sú, naozaj skvelé! :) Ďakujem krásne, sú to síce na mňa trošku nezvyčajné farby (väčšinou nosím hnedé tiene), ale budem sa snažiť zaradiť ich do môjho líčenia častejšie :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Moc ti to sluší! ❤
    Kosmetiku z Aliexpressu nemám, moc tomu nevěřím... 😊

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) Tiež som sa toho spočiatku obávala, ale teraz by som tam nejakú kozmetiku objednávala už neustále :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Wau, krásne si sa nalíčila. Paletky z Ali si kupujem často a musím povedať, že zatiaľ mi drvivá väčšina z nich vyrazila dych svojou kvalitou - myslím, že sú lepšie ako paletky, ktoré som si doposiaľ kupovala v drogérii... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) Presne, skúšala som mnoho paletiek z drogérií a na tie z AliExpressu sa vôbec nechytali, plus väčšinou stáli raz toľko...:)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť