streda 22. januára 2020

ALIEXPRESS: Set štetcov na oči!

Ahojte, krásky!
Hauly z AliExpressu sú u Vás veľmi obľúbené (a ja ich stále využívam ako výhovorku, aby som si kúpila ďalších 521461 vecí, ktoré k svojmu životu vôbec nepotrebujem, ale je to predsa kvôli článku:), a preto som dnes späť s recenziou na set štetcov práve z tohto čínskeho eshopu.

AliExpress je už dlhé roky vychýreným a veľmi obľúbeným miesto na kúpu štetcov, ktorých tam nájdete skutočne požehnane. Vybrať si z tisícok (aj viac) druhov je celkom náročné a zdĺhavé, preto som radšej zašla na YouTube a pozrela sa priamo na video recenzie užívateľov - niežeby ich bolo málo, ale aj tak ma to stále podstatne menej času, ako keby som sa prehrabovala všetkými produktami na stránke. Po pár videách sa mi podarilo naraziť na môj vysnívaný set!
Tento set ma zaujal najmä vďaka veľkej škále blendovacích štetcov, ktorých prosto nikdy nie je dosť. Sú krásne mäkké, tiene nimi rovnomerne a hladko rozprestriete po celom viečku bez toho, aby stratili svoju pigmentáciu. Nájdete tu rôzne tvary, veľkosti a dĺžky, preto žiadny kút oka nie je problémom.
Okrem spomínaných blendovacích štetcov sada obsahuje aj jeden obojstranný štetec, ktorého jeden koniec používam na začesanie obočia a druhý na tiene pod spodnú líniu oka (ale šla by s ním spraviť aj linka) + zahnutý štetec na očnú linku (ten som popravde neskúšala, pretože mám svoje overené linky s vlastnými aplikátormi, ale vyzerá v poriadku a funkčný). Takisto som už dlhší čas pokukovala po tzv. Fan Brush, ktorý som na moje veľké potešenie v tomto sete tiež našla. Aplikácia rozjasňovača ešte nikdy nebola tak príjemná, rýchla a uhladená!
Štetce mám doma už poriadne dlhý čas, za ktorý som ich mnohokrát umývala a nedošlo k žiadnemu znehodnoteniu. Štetinky vôbec nevypádavajú, neškrabú ani nedeformujú svoj tvar.

Presný link, z ktorého som ich objednávala, nájdete po prekliku SEM! Je uvádzané, že dokopy by tam malo byť 12 kusov, avšak ja som doma našla len 11 - ale už Vám neviem povedať, či balíček vtedy prišiel o jeden štetec menej alebo sa mi počas používania niekde zapatrošil...Cena aj s poštovným momentálne vychádza na necelé tri eurá za 12 (resp. 11) kusov.

Skúšali ste niekedy štetce z AliExpressu?

Predchádzajúce AliExpress hauly ↓
ALIEXPRESS: Dlhotrvajúce matné tekuté rúže!
ALIEXPRESS - 7 skvelých a lacných kúskov bižutérie!
ALIEXPRESS: Skvelé paletky na oči!
Valentínske líčenie s ALIEXPRESS PALETKAMI
ALIEXPRESS: Skvelé hubky na make-up!
ALIEXPRESS: Kolektívny haul!
Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog) a takisto ma príďte navštíviť aj na Instagram Laura Máthe 

Predchádzajúci článok: TOP kozmetické produkty roku 2019!

33 komentárov:

  1. Já takhle nakupuji štětce na Wishi a myslím, že jsou také dobré kvality, jsem s nimi moc spokojená :)

    One Loving Girl

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Wishu som si ešte nikdy nič neobjednala, ale kamarátky si to celkom chvália, tak už konečne musím niečo vyskúšať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Ja si radčej priplatím čo mi aj vydržia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Tak to sa teším, že aj tebe vyhovujú! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Sú nádherné na pohľad a rovnako veľmi kvalitné na používanie :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Tak ty jsou podle tvého hodnocení skvělé, určitě na ně mrknu. Také bych nějaké nové potřebovala. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne odporúčam, ja si ich neviem vynachváliť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Vyzerajú super! Ja mám všetky štetce takmer z Ali a neviem si ich vynachváliť :) ♥ ☃❄❅

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sme na tom podobne! :) Ja som zatiaľ z Ali skúšala len sady štetcov na oči, ale mám v pláne kúpiť si aj nejaké na tvár :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Taky mám pár štětců z ali :-) Dají se tam najít hezké a funkční kousky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak - človek pri tom musí stráviť trošku času, ale dajú sa tam nájsť úžasné kúsky :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Chce to mít šťastnou ruku a hodně zkoumat recenze, já mám odtamtud dost štětců, hodně od Real Techniques, které mi přijdou, že až na jeden snad ani nejsou jen kopií. Poslední dobou jsem si tam oblíbila štětce z kozích štětin, ty jsou kvalitou úplně perfektní a za pár korun.

    Shelf Of Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ďakujem za odporúčania, určite nejaké vyskúšam! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Nikdy jsem z Ali štětce neměla, ale tyhle vypadají fakt parádně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam nejaké vyskúšať, dajú sa tam nájsť skvelé kúsky :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Thanks
    I am your new follower #97
    Thanks for follow back :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Thank you for visiting my blog and leaving a comment. It's my pleasure to return the favor.

    You have a lovely blog, and I'm sure your beauty tips are very helpful and welcome to folks a bit younger than I am. The only brush I use most days is on my hair. :)

    Nonetheless, I signed on as your newest follower. It's very nice to meetcha.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, it´s so nice to meet you! ♡
      Have a nice day! ♡

      Odstrániť
  12. Very nice brushes
    I have just subscribed to your blog. And my instagram account is @pequenaconestilo
    Greetings

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I follow you #101 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. mám štetce asi len z aliexpressu sú fakt skvelé a výhodné, no teraz by som si už asi radšej kúpila nejaké prírodnejšie napr. ma lákajú Ecotools :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie som ešte nemala, ďakujem za tip! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť