sobota 13. apríla 2019

ALIEXPRESS: Skvelé hubky na make-up!

Ahojte, krásky!
Keď som si prezerala svoje doteraz publikované články, všimla som si, že Vás vždy veľmi zaujali hauly z AliExpressu. Taktiež som prišla aj na to, že už dlho som žiadny nenapísala, tak dnes to spolu napravíme :)


Z tohto mnohými milovaného, ale aj nenávideného eshopu som nakúpila už všetky možné druhy produktov (ak sledujete moje články, určite viete, že som mala pri výbere veľmi šťastnú ruku), ale hubky na make-up som ešte neskúšala. Potom som raz narazila na jednu americkú youtuberku, ktorá si čiernu hubku nesmierne vychvaľovala, dokonca porovnávala s omnoho drahšími variantmi. Tak som klikla na link v popise videa (+ prihodila ešte ďalšiu - inú na vyskúšanie) a zachvíľu bolo objednané!

Dve krásne hubky - mini modrá (od ktorej som síce očakávala, že bude o niečo väčšia...:D) ma aj napriek svojej veľkosti nesklamala a veľmi rada ju používam na baking - keďže môžete vytvoriť naozaj presnú líniu. Je primerane mäkká, nevpíja veľa produktu a pracuje sa s ňou veľmi ľahko.

Obchod: Dreamy Sweety Store
Názov: 1PC Water Droplets Soft Beauty Makeup Sponge Puff brochas maquillaje profesional pinceaux maquillage set pennelli trucco new #7
Cena: cca 40 centov

Do čiernej hubky som sa úplne zamilovala, je najlepšia, aká sa mi kedy doma vyskytla! Po navhlčení pomaly až dvakrát zväčší svoj objem a ešte viac zmäkne. Nevsakuje do seba príliš veľa produktu (avšak o čosi viac ako vyššie spomínaná hubka) a nádherne, hlavne rovnomerne, rozotrie make-up a korektor bez toho, aby niekde ostávali fleky - vytvára až taký airbrushed efekt. Skvelé je taktiež skosenie na jednej strane, ktoré umožňuje detailnejšiu aplikáciu. Čo sa čistenia týka - ide to jednoducho a hubku neničí.


Obchod: Hi Girl Store
Názov1 Pc Water Drop Shape Cosmetic Puff Makeup Sponge Blending Face Flawless Foundation Cream Blending Cosmetic Powder Puff
Cena: cca 80 centov

Jediné negatívum vidím v tom, že obom produktom trvalo dosť dlho, kým doputovali do mojej schránky - boli to možno aj 2+ mesiace, kým zvyčajne mi veci dôjdu okolo 30-40 dní od objednania.

Predchádzajúce AliExpress hauly
ALIEXPRESS - 7 skvelých a lacných kúskov bižutérie!
ALIEXPRESS: Skvelé paletky na oči!
Valentínske líčenie s ALIEXPRESS PALETKAMI

Tak čo vy a AliExpress - nakupuje tam často? Skúšali ste už objednávať nejaké hubky na make-up?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

24 komentárov:

  1. Z Aliexpressu objednávám docela často. Něco mi přijde rychle a na něco taky čekám dost dlouho. Celkově hubky na makeup nepoužívám, ale je super, že se tam dali najít takové kvalitní.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, dodanie je veľmi individuálne, ale tu ma naozaj prekvapilo, ako dlho to trvalo...To určite, hubka z Ali je omnoho lepšia ako mnohé z drogérie, ktoré stoja niekoľkonásobne viac :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Aliexpress jsem si na objednání určitých věcí velmi oblíbila a tyhle houbičky díky tvému doporučení určitě také vyzkouším :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa teším! :) Dúfam, že s nimi budeš rovnako spokojná ako ja :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Ty jo... už dlouho pokukuji po houbičkách. Nepoužívám je, protože nemůžu vystát houbičkový materiál (jsem v tomto ohledu fakt divná), ale makeup s nimi vypadá lépe. Jenže pak jdu do obchodu a vidím tu cenu a vznledem k tomu, že se mi to stejně bude válet na stolečku... ale tyhle by šly, cenově za hubičku a jestliže jsou docela kvalitní, proč ne :) díky za tip

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To určite, hubka rozotiera make-up nádherne :) Rado sa stalo - rozhodne odporúčam vyskúšať, zaplatíš za ne len pár centov a uvidíš, či ti takýto spôsob nanášania nezačne vyhovovať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. O této houbičce jsem už viděla video. :) A asi je opravdu tedy dobrá. Taky bych o ní přemýšlela. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je už asi známy Ali produkt :) Mne nesmierne vyhovuje, tak dúfam, že bude aj tebe :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Já už si teď z Ali několik let nic neobjednávala. Hubky ráda používám od Bell cosmetics nebo Gabriella Salvete :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tam niečo objednávam neustále :D Od Bell ani GS som ešte žiadne neskúšala, ale verím, že sú fajn :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. ja z aliexpressu zatiaľ neobjednávam, ale veľmi rada čítam/pozerám rôzne hauly :P

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj sa, určite to objednávanie zachvíľu chytí aj teba :D Ale človek tam naozaj dokáže nájsť skvelé produkty :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Haha, taky jsem teď jednu objednala, ale teprve dnes mi přišla :D Tak nejdřív musím vyzkoušet. Přijde mi o dost měkčí než ta, co jsem koupila v DM. Tak snad bude taky tak skvělá jako tvá černá :D

    zanetmlcak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že si natrafila na nejakú dobrú :) Ale celkovo sa vraví, že hubky z Ali sú lepšie ako v našich drogériách :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Vypadají dobře :-) Já jsem pár hubek zkoušela, ale zdá se mi, že štětec mi udělá lepší práci a především kabuki štětce třeba Hakuro, ty mám velmi ráda a mám jich hned několik :-)

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne bohužiaľ štetce veľmi nevyhovovali, tak som presedlala na hubky :) Ale je super, že si našla štetce, ktoré ti tak dobre sedia :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Ja som z ali objednávala zatiaľ len riasy a niektoré sú super ale niektoré akurát tak len na video alebo fotenie. Ale hubky vyzerajú super :)

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Riasy som odtiaľ tiež mala a bola som veľmi spokojná :) Vyzerajú, aj sú super - rozhodne odporúčam :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Bože ja Aliexpress na také a iné hovadinky milujem! :) To mi pripomína, že by bolo fajn znova si niečo objednať :D ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takisto! :) Niečo odtiaľ objednávam neustále :D
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Nad houbičkami z Ali jsem dost přemýšlela a ta černá vypadá fakt moc dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za mňa to bola rozhodne vydarená kúpa :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Ja osobne som začala mať veľmi vyhranený postoj voči aliexpressu a čo sa týka kozmetiky mám odtiaľ akurát pár štetcov, ktoré sa asi nakoniec chystám aj vymeniť za iné. Hubku som kupovala naposledy z Douglasu za nejaké 3-4€ a je úplne dokonalá, takže radšej odporúčam zainvestovať.

    S LÁSKOU, TORILINKA 💕/ @Torilinka


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z Douglasu som ešte hubku neskúšala, takže ďakujem za tip :) Ja som poskúšala nejaké hubky z drogérií a ostala som veľmi sklamaná, lebo nestáli málo a boli veľmi nekvalitné :/
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť