streda 24. apríla 2019

Jarný make-up podľa môjho gusta!

Ahojte, krásky!
Keďže nám už konečne prichádza to pravé jarné počasie, mám veľkú chuť ladiť k týmto teplým dňom aj moje líčenie. S veľkou radosťou Vám ho ukážem, tak dúfam, že sa inšpirujete :) Je to rýchle, jednoduché a svieže...
Na pleťovke nie je nič svetoborného, moja klasika - najobľúbenejší make-up od Rimmelu (LASTING FINISH 25HR v odtieni 100) a nemenej obľúbený Catrice korektor (CAMOUFLAGE CREAM v odtieni 010). Používam aj tekutý highlighter z AliExpressu od značky Beauty Glazed (3D HIGHLIGHTER LIQUID GLOW v odtieni 01) a Catrice kontúrovaciu tyčinku (PRIME AND FINE CONTOURING DUO STICK v odtieni 020). Všetko som zafixovala známym Rimmel púdrom (STAY MATTE v odtieni 001) a pre väčší lesk pridala na tekutý ešte aj púdrový highligter od Catrice (HIGH GLOW MINERAL HIGHLIGHTING POWDER v odtieni 010). No a čo nesmie chýbať správnemu jarnému líčeniu? Predsa lícenka! Používam moju obľúbenú naružovelú od Essence (MATT TOUCH BLUSH v odtieni 20).
Celá krása sa ukrýva v očiach - namiešala som si dva tiene dokopy, aby som dosiahla najlepší možný efekt. Z AliExpress paletky od Beauty Glazed (článok o paletkách z AliExpressu KLIK TU) som vytiahla odtieň Mermaid, čo je sýta ružová farba s jemnými trblietkami. Na to som použila samostatný tieň od Catrice v odtieni 1020 Coppercabana, ktorý má len veľmi jemný ružový pigment, zato jeho odlesky vidieť na míle ďaleko. Spoločne tvoria dokonalé duo :)
Tento look som nakoniec doplnila o svoju najobľúbenejšiu linku od Catrice (článok o nej KLIK TU) a na mihalnice naniesla kombináciu riaseniek od Benefitu (THEY´RE REAL) a Maybelline (SNAPSCARA). Plus obočie - to je moja dlho overená klasika (samostatný tieň od Catrice v odtieni 1030 + gel mascara od Essence). Na perách mám zmiešaný NYX tekutý rúž (v odtieni 08) a lesk od Maybelline.



Ako sa Vám moje líčenie páčilo a ako sa v týchto jarných dňoch maľujete vy?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

32 komentárov:

  1. Hezké líčení, růžová ti sluší:) Já se teď maluju spíš "naze" - CC krém, pudr, řasenka a jemně dostínuju obočí. Na barevné oční stíny mě moc neužije, přijde mi, že mi nesluší.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Ja tiež ráno veľmi tiene nestíham, ale keď už mám na líčenie viac času, tak to sa už s farbami rada pohrám :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Moc pěkné líčení a v kombinaci s těmi bambulkovými náušnicemi je ještě hezčí :) Já se většinou do školy maluji dost lehce, na doma vůbec a ven většinou jenom obočí a řasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tie náušnice zbožňujem :) Ja sa tiež do školy maľujem len minimálne, ale keď mám chuť, viem stráviť pri maľovaní aj dve hodinky :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem, aj mne sa veľmi páči a rada ho nosím :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Krásné líčení. Ta růžová ti sedne. Vůbec bych nečekala, tak krásný look z ali a catrice 🥰

    CZECHHONEY: V.’s World  




    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ružovú mám na sebe veľmi rada :) Tak to áno, Catrice má svoje single tiene ozaj skvelé a paletky z Ali, tie vychvaľujem neustále :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi sa teším, že sa páči :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Tak toto je krása, super! presne moje obľúbené farbičky ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja tieto farby zbožňujem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Krásně se ti to povedlo! :) Look se mi moc líbí. Je akorát něžný a hezky ladí s tím, jak to teď vypadá venku.
    Lola-J.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi si to cením! :) Snažila som sa vybrať farby, ktoré by ozaj ladili so súčasným počasím :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Moc hezké líčení, sluší ti a je přesně podle mch představ :) Jemné,ale ne vyloženě nenápadné a hezké barvičky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, presne také líčenie mám aj ja najradšej :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Moc pěkné líčení, jen tu linku bych nezvládla. Jsem na to levá a vůbec ji nepoužívám :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som mala zo začiatku rovnaký problém - linka mi absolútne nešla a myslela som si, že sa ju ani nikdy nenaučím :D Ale postupom času a dlhými hodinami skúšania som sa to pomaly naučila a teraz nemám problém :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. To je krása, ty linky a růžové stíny ti moc sluší!:)
    Já osobně preferuji jen řasenku, maličkou vrstvu make-upu, rozjasňovač, bronzer a úpravu obočí. Když mám času nazbyt, přidávám nějaké stíny většinou nude barvy.
    Tera in Chester

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, ďakujem krásne! :) Také líčenie mám tiež rada, väčšinou sa podobne maľujem ráno pred odchodom do školy :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Krásne líčenie, farby ti veľmi pristanú aj linky :) Vyzeráš nádherne :)

    NOHAVICE VOLAJÚCE PO ORIENTE !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau, tak to ti nesmierne ďakujem :) Veľmi si ma potešila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Odpovede
    1. To je vždy najlepšie, však? :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Páni, hrozně moc Ti to sluší! Obdivuju, že se dokážet takhle hezky namalovat :) Já jsem líný natural :D :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau, ďakujem krásne, veľmi sa teším! :) Ja sa napríklad tiež ráno, keď vstávam o nejakej piatej, určite takto nemaľujem - som rada, že zakryjem najhoršie miesta a ide sa :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. Wow, tak to vypadá naprosto parádně :-), hlavně ten detail očí.

    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi si to cením :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  15. Moc krásné líčení ☺️ sluší ti to a jsi roztomilá ☺️ já mám dny, kdy se prostě nelíčím vůbec, ale pak zase dny, kdy mám náladu vykouzlit úplně něco neuvěřitelného 😀😀😂😍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) Tiež mám dni, keď sa vôbec nemaľujem, ale občas také, že nad make-upom strávim aj tri hodiny :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť