štvrtok 30. januára 2020

SPOTREBOVANÉ | Časť štvrtá - 10 recenzií!

Ahojte, krásky!
Mám veľmi rada tento formát článkov, pretože Vám po úplnom spotrebovaní produktu dokážem najlepšie podať a zhrnúť môj celkový názor - tak dúfam, že Vás inšpirujem ku kúpe (v niektorých prípadoch k ne-kúpe :D) vecí, ktoré sa mi podarilo spotrebovať.

FREEMAN - CLAY MASK anti-stress dead sea minerals
Začíname hneď zvesela - toto je moja vôbec najobľúbenejšia maska! Pomohla mi najmä v časoch, keď som mala ozaj problematickú pleť plnú drobných vyrážok a rada som po nej siahla aj teraz, pretože mi pleť vždy upokojila. Toto obrovské balenie Vám vydrží nesmierne dlho a verím, že si ju obľúbite rovnako, ako ja. Písala som o nej aj samostatný článok - Boj proti AKNÉ s pleťovou MASKOU!

MAYBELLINE - CLASSIC VOLUM´ EXPRESS mascara
Kúpa tejto špirály bola celkom náhodná - vošla som do drogérie a narýchlo schmatla prvú, čo mi prišla pod ruku. Maskary od Maybelline sú vychýrené povesťou TOP špirál z drogérie a doma mám pár kúskov, na ktoré nedám dopustiť, ale konkrétne tento typ mi až tak nesadol. Mám rada výraznejšie riasy a táto Vám zabezpečí skôr prirodzenejší a jemný look.

RIMMEL LONDON - NATURAL BRONZER
Môj momentálne najobľúbenejší bronzer! Doma mám za toto spotrebované balenie už jeho náhradu a to je nespochybniteľným dôkazom, že sa mi skutočne zapáčil. Mojej bledej pleti vyhovuje odtieň (mám najsvetlejší), dá sa pekne vrstviť bez toho, aby vytváral fleky a zároveň vydrží celý deň - čo viac si priať? :)

GARNIER - ESSENTIALS osviežujúci odličovač očí, s detoxikačným výťažkom z hrozna
Tu to bohužiaľ taká sláva nebude...Čo sa týka odličovačov očí, nie som veľmi náročná - požadujem, nech všetko pekne odlíčia a nech ma neštípu, to však tento druh od Garnieru nedokázal. Odličovalo sa mi s ním veľmi namáhavo a moje oči ho tiež dvakrát neocenili - očné okolie bolo podráždené a červené.

BALEA - AUGEN MAKE-UP ENTFERNER odličovač očí
Tento odličovač som si obľúbila o čosi viac, mám však pocit, že keď som si ho kupovala nejaký ten rok dozadu, bol lepší (tiež máte pri nejakých produktoch pocit, že sa časom zmenilo ich zloženie, prípadne vyhotovenie, a už nie sú tak dobré?). Vyhovuje mi, že o dvojfázovú verziu, teda že olej zjemní celkové odličovanie a očné okolie nie je tak namáhané. Mám ale pocit, že odstraňovanie očného make-upu zvyklo byť ešte jednoduchšie, preto myslím, že došlo k nejakej zmene produktu a tak sa momentálne snažím nájsť inú alternatívu.

AVÈNE - THERMAL SPRING WATER termálna voda
Ďalší sprej na tvár - tentokrát ide o termálnu vodu. Mám ju doma už nejaký ten piatok, dokonca viacero balení, a vždy si ich šetrím na leto. Nie je nič príjemnejšie, ako sa v horúcich dňoch schladiť príjemnou spŕškou vody, ktorá Vás nie len osvieži, ale zároveň upokojí aj Vašu pleť. Takisto pre ňu nachádzam využitie aj v zime a jednu flaštičku sa mi práve podarilo spotrebovať :)

ESSENCE - INSTANT MATT make-up setting spray
Dlho som žiadne fixačné spreje nepoužívala, resp. ani nepociťovala potrebu zadovážiť si nejaký, ale musím povedať, že rozdiel tam skutočne je. Čo sa výdrže týka, s tou nemám problém ani bez použitia niečoho na zafixovanie, ale najviac sa mi na fixačnom spreji páči, ako zleje všetky vrstvy make-upu dokopy. Nezanecháva na pleti mastný film ani nepríjemný,lepkavý pocit.

NU SKIN - AP24 whitening fluoride toothpaste
Túto bielacu zubnú pastu som Vám recenzovala už v predošlých spotrebovaných produktoch a stále ju mám rovnako rada - ako jedna z mála pást sľubujúcich pomoc pri zažltnutých zuboch skutočne pomáha a v ústach zanecháva príjemný svieži pocit.

BALEA - HAARSPRAY invisible power 4
Tipujem, že aj o tomto produkte som sa Vám už párkrát zmieňovala, ale laky na vlasy od značky Balea patria dlhodobo k mojim najobľúbenejším. Väčšinou beriem štvorku alebo až päťku, čím mám zaručené dlhotrvajúce udržanie všetkých pramienkov na svojom mieste.

NIVEA - HAIRMILK smoothing mist
Ako posledný tu máme produkt, ktorý som spotrebovala už pár mesiacov dozadu, ale následne som tam dala čistú vodu, ktorú používam na navlhčenie štetcov, a tak mi úplne vypadlo, že jeho obsah sa už pominul (:D). Ide o uhladzujúci bezoplachový kondicionér pre unavené vlasy bez lesku, ktorý by mal zároveň uľahčovať rozčesávanie. Ako prvý aspekt ma upútala jeho nádherná vôňa, ktorá sa vlasov len tak ľahko nepustí. Čo-to tento kondicionér pomohol aj s rozčesávaním (aj keď to v tomto ohľade mohlo byť aj lepšie) a najmä dodal korune krásy pekný lesk.

Skúšali ste niektorý zo spomínaných produktov? Čo ste za posledné obdobie spotrebovali vy?

Predchádzajúce ↓
SPOTREBOVANÉ | Časť prvá
SPOTREBOVANÉ | Časť druhá
SPOTREBOVANÉ | Časť tretia - 15 recenzií!

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog) a takisto ma príďte navštíviť aj na Instagram Laura Máthe 

Predchádzajúci článok: ALIEXPRESS: Set štetcov na oči!

30 komentárov:

  1. Garnier, essence 😊 love this brand's product 😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Měla jsem jen tu termální vodu od Avene. Byla tuším v nějakém časopisu a na léto jsou tyhle vody fakt super.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, na leto sú skvelým pomocníkom :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Tak z těchto věcí nemám vyzkoušeno nic. Moje spotřebovaná kosmetika (tedy obaly od ní) čekají v papírové tašce, až dokončím článek (postřehy si píšu průběžně, ale pak je třeba dofotit některé věcí a hlavně tomu dát slušnou formu), což doufám zvládnu někdy příští týden.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa na tvoj článok! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Ahoj,
    kdysi jsem měla ty dva odličovače, ale je to už delší doba. Ani jeden mě úplně neuchvátil, proto se k nim už nevracím. Mám ráda odličovač s chrpou od Yves Rocher. Jinak znám i masku od Freemanna, což je značka kterou mám opravdu ráda. Já jsem o spotřebovancích za prosinec už psala článek u mě na blogu ciculka.cz, tak se můžeš mrknout tam:-)
    Měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa na článok rada pozriem a ďakujem za tip na odličovač :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Na ten matující fixační sprej jsem několikrát koukala, ale nakonec jsem si to s koupí rozmyslela, protože jsem se bála, jestli vůbec bude fungovat. Díky za recenzi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že ak si ho zadovážiš, budeš rovnako spokojná ako ja :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Nejvíc mě zaujala ta maska i přes to, že na akné netrpím. Je fajn mít takové balení v zásobě a celkově mám v tomto ohledu tuby úplně nejraději :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež akné nemám, ale je to fajn aj na tie dni, keď sa naša pleť zblázni a potrebujeme ju trošku upokojiť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Nivea bezoplachový kondicioner mě hodně oslovil a rozhodně po něm brzy kouknu. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great post, love it!
    I will be glad if you follow me.
    Write in comments and I will follow you back. :)
    --> http://beautyshapes3.blogspot.com/2020/02/book-favorites.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já mám hrozně ráda tu termální vodu od Avene, v léte super vychytavka.
    Masku od Freemana mám také, akorát s černým uhlím a je také skvělá. Ostatní produkty bohužel neznám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve plánujem zadovážiť si aj nejakú ďalšiu masku od Freeman na vyskúšanie,tak ďakujem za tip :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Good post. I really like Garnier
    My instagram is @pequenaconestilo, there I am more active than by the blog
    regards

    OdpovedaťOdstrániť
  11. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: ФИЛЬМ «СВЕТСКАЯ ЖИЗНЬ» / ОТЗЫВ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Maybelline má skvělé řasenky. Zamilovala jsem se teď no stříbrno - fialové novinky s efektem umělých řas. Nejlepší řasenka, jakou jsem v poslední době vyzkoušela :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip, najbližšie sa na nich v drogérii pozriem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Odpovede
    1. Tak to súhlasím, veľmi som si túto masku od nich obľúbila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. Ta pasta mě skutečně zaujala, popravdě už dlouho hledám nějakou s bělícími účinky, alespoň normální chutí a svěžestí. :-) Díky za tip.

    Lucka z Seriouszone

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo a dúfam, že dobre poslúži :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  15. Musím priznať, že takéto premakané fotky som ešte nevidela asi u žiadnej blogerky. Veľmi zaujímavé. Súhlasím laky Balea si kupujem aj ja a vlastne kedže si lakujem vlasy minimálne tak mi stačia tie menšie cestovné balenia aj na celý rok.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau, tak to ďakujem krásne za pochvalu! :) Balea laky sú skvelé, za nízku cenu výborná kvalita :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť