štvrtok 9. januára 2020

TOP kozmetické produkty roku 2019!

Ahojte, krásky!
Dúfam, že ste do nového roku vykročili správnou nohou a ste správne naladené (prichystané) spraviť z neho najlepší rok svojho života! Jedným z mojich novoročných predsavzatí bolo aj častejšie prispievanie článkov, tak sa môžeme do toho rovno pustiť - začíname dekoratívnou kozmetikou :)

MAYBELLINE NEW YORK - THE COLOSSAL BIG SHOT špirála
Špirály od Maybellinu pre mňa patria k špičke drogériových maskár a táto je neuveriteľne dobrá. Väčšinou nosím hrubé, výrazné linky a potrebujem špirálu, ktorá mi zviditeľní riasy aj cez ten hrubý čierny pás na mojom oku a to nie je nič jednoduché. Keď sme sa raz spolu s kamarátkou maľovali, priniesla práve túto zlatú špirálu a nabádala ma, nech ju skúsim, že sa mi rozhodne zapáči. Ten efekt, ktorý na očiach vykúzli, je úžasný! Aj moje rovné riasy krásne vykrúti a nadvihne, dodá im farbu a to všetko bez toho, aby ich zlepila.

BEAUTY GLAZED - MARS paletka na oči
O skvelej dekoratívnej kozmetike z AliExpressu by som vedela rozprávať hodiny, ale pre dnešný článok som si vybrala konkrétne paletky od značky Beauty Glazed a na ukázanie som Vám odfotila najnovšie zakúpenú. Myslím, že celkovo majú päť rôznych farebných variácií z tejto sady a mňa najviac zaujala verzia Mars, ktorá obsahuje prevažne červeno-ružové tiene, z ktorých je polovica matných. Na moje odporúčanie si ju kúpila aj kamarátka a natešená ku mne pribehla s tým, akú majú úžasnú pigmentáciu. Navyše, na viečku sa udržia celý deň či noc, pričom ja osobne pod nich ani nepoužívam podkladovú bázu. Od tejto značky mám doma už štyri paletky a s každou som maximálne spokojná - stoja nesmierne málo peňazí (táto vyšla na niečo okolo dvoch eur) a sú kvalitnejšie ako mnoho drogériových paletiek.
CATRICE - LIQUID LINER MATT (010 Dating Joe Black)
Keď som už spomínala tú moju hrubočiznú linku, musím Vám aj povedať, s čím ju čo najľahšie vykúzliť. Doma sa mi za tento rok vystriedalo snáď cez päť balení tejto dokonalosti od Catrice a stále jej nemám dosť! Oceňujem ostrý aplikátor, ktorý sa ani po nespočetných nanášaniach nerozstrapkáva, a vďaka tomu je tvar linky presný, pričom sa s ňou manipuluje veľmi ľahko. Čiernočierna farba na oku rýchlo zasychá a nepustí sa ho dovtedy, kým sa nerozhodnete odlíčiť ju. Zvyknú mi aj celkom často slziť oči a vtedy sa rozmaže len minimálne na konci oka, inak s ňou nie je vôbec žiadny problém.

BELL - ILLUMI make-up (01 light beige)
Zosvetľujúco-korigujúci make-up od Bell sľubuje korekciu pleti a zosvetľujúci efekt, pričom garantuje super prirodzený vzhľad, čo všetko dozaista aj spĺňa. Písala som o ňom už aj samostatný článok - Vychválený MAKE-UP od BELL Cosmetics, ale keďže som tohto roku nepoužívala iný make-up ako tento, musela som Vám ho opäť pripomenúť. Najviac si na ňom cením extrémne prirodzený finish, ktorý na tvári jednak vôbec necítite a taktiež sa môže mnohým zdať, že žiadny make-up ani nemáte, pričom je však zakryté všetko, čo by ste neradi ukazovali.
CATRICE - VELVET MATT ceruzka na pery (020 Love Among The Rosewood Trees)
Bez mučenia priznávam, že som maniak na produkty na pery a mám ich doma nespočetne veľa, preto vybrať len jeden (aby celý článok nebol zamorený perami) bola celkom fuška. Keď sa nad tým zamýšľam, moje najobľúbenejšie combo je dobrá ceruzka ako podklad a dlhotrvajúci tekutý matný rúž. V tejto ceruzke som však našla 2v1, pretože sa dá aplikovať aj bez ďalšej vrstvy rúžu a napriek tomu statočne drží a drží. Je nezvyčajne mäkká, preto sa s ňou skvelo pracuje a vykresľuje úplne do detailov plus nie je na perách nepríjemná. Jedinou nevýhodou je nešťastné strúhanie, ktoré dá pekne zabrať (ak by bola vysúvacia, bola by to už čistá dokonalosť!:).


EXCIPIAL U LIPOLOTIO - DERMÁLNA EMULZIA
Túto dermálnu emulziu používam už dobrých pár rokov a spolu aj s mnohými mojimi kamarátkami si ju nevieme vynachváliť. Či už trpíte suchou pokožkou tváre alebo máte suchú kožu na celom tele, tento krém je niečo, čo zaručene potrebujete. Dá sa zohnať v lekárni na voľný predpis, ale ak Vám ho doktorka predpíše, kúpite ho podstatne lacnejšie. Hlavnou ingredienciou zloženia je urea (močovina) a konzistencia je redšia, ľahko sa po tvári rozotiera a pekne vpíja.

SALOOS - BIO ARGANOVÝ OLEJ
Cenný olej s vysokým obsahom nenasýtených mastných kyselín a vitamínu E, má výnimočné antioxidačné vlastnosti. Vyživuje, hydratuje a regeneruje všetky typy pleti, hlavne suchú, blahodárne pôsobí na začervenanú pokožku. Spomaľuje proces starnutia, podporuje tvorbu kolagénu a elastínu, zjemňuje už vzniknuté vrásky. Bez konzervačných látok, lisovaný za studena.
Tento bio olej som dostala na svoje narodeniny (ktoré mám v lete) a odvtedy je pre mňa ďalším záchrancom v suchých časoch, kedy sa moja pleť rozhodne šupinatieť. Viac o ňom v samostatnom článku - Zázrak na SUCHÚ PLEŤ menom ARGANOVÝ OLEJ | Saloos.

CALENDULA - PLEŤOVÁ VODA MICELÁRNA
Vďaka spolupráci so slovenskou značkou Calendula som mala možnosť vyskúšať celkovo desať ich produktov  (recenziu na všetky nájdete - Veľké testovanie slovenskej kozmetiky CALENDULA + vianočná SÚŤAŽ!)  a tento sa mi zapáčil natoľko, že som neváhala a zaradila ho do môjho celoročného výberu, hoc sa ku mne dostal až niekedy v novembri. Som milovník micelárnych vôd a doma sa mi prestriedalo už mnoho druhov všemožných značiek, ale táto rozhodne patrí medzi tie top. Na pleti je príjemná, nedráždi ju ani nevysušuje. Neostávajú mi po nej červené fľaky (čo sa mi stáva po odličovacích produktoch dosť často), ale dá sa na ňu spoľahnúť, že make-up stiahne z pleti pohodlne a bez problémov.

ZIAJA - MICELÁRNY GÉL (uhorkovo-mätový)
Ultraľahký micelárny gél s kyselinou laktobionovou. Jemne a účinne čistí všetky typy pokožky. Zmäkčuje a vyhladzuje epidermis. Nenarušuje primeranú úroveň hydratácie. Vytvára jemnú penu a poskytuje pocit sviežosti.
Počas minulého roka som sa raz vydala do obchodíku Ziaja na celkom výdatný nákup a ako darček pri prekročení určitej sumy mi darovali tento gél, o ktorom som predtým nič nepočula. Od prvého použitia som si zamilovala sľubovaný pocit sviežosti (aj príjemnú jemnú vôňu), ktorý na pleti ostal aj po aplikácii a takisto veľmi oceňujem jeho jemné micely, keďže pleť nádherne vyčistil bez toho, aby ju podráždil. Ziaja je cenovo veľmi dostupná značka, takže za nízku cenu dostanete veľmi kvalitný produkt. Už som ho stihla spotrebovať celý, preto sa teším na nové balenie, ktoré si musím zadovážiť čo najskôr.

TEA TREE OLEJ (čajovníkový olej)
O tomto zlatíčku som sa už párkrát na blogu vyjadrovala, ale nedá mi nespomenúť (prečo mi pri týchto slovách v hlave skrsol úryvok zo Sládkovičovej Maríny: „nemožno mi ťa neľúbiť?“ :D whatever, malá umelecká vsuvka :) ho aj v celoročných favoritoch. Ak nemáte problém s akné, ale raz za čas zápasíte so single vyrážkami, presne na to je tento olej famózny. Ja si ho aplikujem zväčša na večer len priamo na postihnuté miesto a do rána buď vyrážka zmizne úplne, alebo je podstatne zredukovaná. Šikovný pomocník, ktorý sa zíde mať vo svojej kúpeľni.

Ktoré produkty Vás najviac zaujali v roku 2019?
Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog) a takisto ma príďte navštíviť aj na Instagram - Laura Máthe 

Predchádzajúci článok: Ako prežiť najhorší rok svojho života...

40 komentárov:

  1. Nice products 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Řasenky od Maybeline mám taky moc ráda. I olejíčky od Saloosu. Já jsem si minulý rok nejvíce oblíbila bambucké máslo. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento rok som po prvýkrát vyskúšala bambucké maslo a tiež sa mi zapáčilo :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Telové mlieko Excipal mám skúsennosti a je super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ho používam už niekoľko rokov a neviem si ho vynachváliť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Tú paletku s červenými tieňmi by som chcela teda aj ja. A ďakujem za tip na linku lebo ja už dlho hľadám linku.

    FUR COAT AND LEATHER TROUSERS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo a dúfam, že bude vyhovovať aj tebe :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Musím už konečne vyskúšať čajovníkový olej — všade naň počúvam iba chvály a asi je už na čase, aby som si ho aj kúpila :D Svelý článok! ❤

    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD "HOW TO STAY ORGANIZED"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) Čajovníkový olej je čistá dokonalosť, určite ho vyskúšaj :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Pekný výber! Najviac ma zaujala tá paletka - je krásne pigmentovaná ☃❄❅

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu a čo sa paletky týka - všetky, ktoré doma od tejto značky mám, sú perfektne pigmentované :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Díky za tip na řasenku, zrovna sháním nějakou, která mi bude vyhovovat. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že dobre poslúži :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Ahoj,
    to jsou super tipy, hlavně ta řasenka mě zaujala, protože já taky ráda nosím černé linky:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak táto špirála by sa ti mala zapáčiť, nádherne zvýrazní riasy :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. These are all great products! Thank you for sharing! Have a great week!

    PerlaGiselle | iamperlita.com

    ♥ | INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pěkné produkty, řasenku jsem také měla a byla super!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. thank you for sharing and the invitation. I followed, please follow me back:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ve spoustě značek se shodujeme, třeba se Saloos, Maybelline nebo Bell, to jsou také moje stálice :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si tieto značky veľmi obľúbila :) Maybelline používam už dlho a predošlý rok som narazila na Saloos aj Bell a tiež sa zaradili k mojim najobľúbenejším :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Oukej, takže já nyní nutně potřebuju paletku Mars, která je vážně z Ali? :D nechápu! Já se vždycky na těchto čínských eshopech bála objednávat kosmetiku, aby mi z toho neslezl obličej :D :D taky musím zajít pro tu řasenku, protože zoufale potřebuji novou a v rozhodování jsem v koncích .. a to ani nemluvím o té tužce na oči. Ach jo.. díky moc za článek, moje peněženka zas bude brečet :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne je! :D Tiež som sa takejto kozmetiky spočiatku obávala, ale keď si človek poriadne prezrie recenzie, nie je čoho sa báť :) Plus ja zvyknem všetko tieto produkty najskôr aplikovať na ruku, či sa náhodou nevytvorí nejaká alergická reakcia, ale žiadny problém som ešte nikdy nemala :) Ospravedlňujem sa za tú plačúcu peňaženku, ale pevne verím, že za tie produkty to bude stáť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. Very interesting products, I use some of Maybeline and Catrice products but I haven't had the chance to try these ones. Nice presentation, you caught the essential elements of your exeprtience with those products.
    Thank you for visiting my blog, I am very interested in following and supporting each other. I am alteady following you so whenever you get the chance, I would be very happy to have you among my followers.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hi! Thanks for visiting my blog. I'm following you, hope you follow me back!
    xoxo
    Joana Claro

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Oční linku od Catrice chci už dlouho vyzkoušet, tak teď se k ní už odhodlám konečně! Miluju linky 😁😁

    Michaela Cheetah

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež linky úplne zbožňujem a nosím ich neustále, na túto od Catrice sa dá spoľahnúť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  17. many nice products :-) I follow you and I hope you follow me back too :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak ta paletka je naprosto skvělá! Ta pigmentace? za 2€? To nenajdu tady ani kdybych se sebevíc snažila :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V našich drogériách nájdu paletky z AliExpressu vyrovnanú konkurenciu len veeľmi ťažko :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  19. Wow! this eyeshadows looks amazing! ;)
    Have a nice day ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Beauty Glazed paletky jsou boží. Mám je moc ráda🌸. Ještě bych si chtěla pořídit žlutou a zelenou a budu mít všechny myslím :DD.

    Verča ze Ztracena v Praze | Obrovská nálož oblečení ze ZALANDO - vyplatí se tam nakupovat? | HAUL

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha pozerám, že si sa na nich namotala rovnako ako ja :D Ale sú perfektné! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť