streda 18. septembra 2019

Zázrak na SUCHÚ PLEŤ menom ARGANOVÝ OLEJ | Saloos

Ahojte, krásky!
Ak ste postrehli môj článok o letných obľúbencoch (KLIK TU - Letní obľúbenci | 2019), kde som sa radovala zo svojich narodeninových darčekov, jedným z nich bol aj arganový olej. V poslednej dobe som na blogoch spozorovala mnoho článkov o olejoch od Saloosu, preto som sa rozhodla, že Vám v rýchlej recenzii tiež opíšem svoje skúsenosti.
 Tento olej má viac ako 80% nenasýtených mastných kyselín a je neobyčajne bohatý na prírodný vitamín E - alfa-tokoferol. Má výraznú zvláčňujúcu schopnosť, pôsobí proti voľným radikálom. Je veľmi výživný.

Ako arganový olej Saloos pomáha:

  • spomaľuje proces starnutia a výrazne zjemňuje už vzniknuté vrásky,
  • má blahodárne účinky pri starostlivosti o nechty a vlasy,
  • je výborný ako masážny olej pri bolestiach kĺbov,
  • chráni pokožku pred vysušením a zjemňuje ju,
  • výborný na popáleniny, začervenanie a neurodermitídu,
  • zabraňuje dehydratácii a starnutiu kože,
  • hodí sa k starostlivosti o citlivú oblasť okolo očí,
  • priaznivo pôsobí na tvorbu kolagénu a elasticínu, zabraňuje tvorbe strií,
  • vhodný na posilňujúce zábaly suchých vlasov.
Použitie arganového oleja na pleť a pokožku: aplikujte ľahkou masážou na vlhkú pokožku tváre krku a dekoltu. Možno použiť ako podklad pod denný krém.
Použitie arganového oleja na vlasy: arganový olej sa aplikuje na vlasy formou zábalov. Vysoký obsah vitamínu E v arganovom oleji prenikne do vlasov a hlavne ku korienkom, kde ich vyživuje a tým posilňuje štruktúru a lesk vlasov. Pri pravidelnom opakovaní dosiahnete krásne lesklých vlasov.
(zdroj: saloos.sk)

Moja pokožka v posledných dňoch začína pociťovať prechod do nového ročného obdobia a sama vidím, že je každým dňom suchšia. Krémy, na ktoré nedám v lete dopustiť, pomaly odkladám na koniec poličky a do popredia sa dostáva všetko, čo moju pleť maximálne vyživí. Skúšala som už všeličo, ale arganový olej svojho premožiteľa ešte nenašiel.

Konzistencia je síce riedka, ale poriadne mastná, preto olej miešam s vodou a tak aplikujem na tvár krúživými pohybmi. Primárne večer, aby sa počas noci do pleti všetko vsiaklo. Ráno mám tvár hebkú, na dotyk veľmi príjemnú, odstránia sa akékoľvek začervenania či podráždenia a najmä nie je ani stopa po suchých miestach. Vďaka tejto skúsenosti som arganový olej začala nanášať aj na telo, konkrétne na miesta, ktoré sa mi po nárazovom opaľovaní nesmierne šúpu – efekt opäť skvelý.
V popise vyššie ste si mohli prečítať, že je arganový olej skvelým pomocníkom aj na vlasy – tam síce uprednostňujem produkty určené primárne na vlasy, ale párkrát som ho vyskúšala naniesť na rozštiepené konce a fungoval podobne ako špeciálne oleje na vlasy. 
Len pozor – je ozaj mastný, preto to netreba s množstvom preháňať, stačí kvapka a výsledok bude úžasný :)

Máte radi arganový olej? Skúšali ste niekedy oleje od Saloos?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

40 komentárov:

  1. Moje mamka kosmetička se Saloosem spolupracuje a nic mi nevyhovuje víc :) všechny oleje krásně jemně voní, pro mojí suchou pleť jsou ideální a jsem fakt spokojená s touto značkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je môj prvý výrobok od tejto značky, ale rozhodne plánujem vyskúšať viacero :) Teším sa, že aj tebe tak skvelo vyhovuje :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Slyšela jsem na něj všude jen samá pozitiva, věřím, že je skvělý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To rozhodne, tiež som sa zaradila medzi tých, čo na arganový olej nedajú dopustiť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. O tomto produkte som ešte nepočula, takže ďakujem za super tip. Vždy som mala trochu problematickú pleť, no v poslednom čase (a hlavne po lete) je dosť suchá...určite to musím vyskúšať
    Simple but significant

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš suchšiu pleť, tak rozhodne odporúčam, arganový olej ti ju zaraz dá dokopy :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Sounds great! Lovely product <3
    xoxo
    Lara

    www.verylara.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky používám arganový olej, mám též hodně suchou pokožku a nedala bych bez něj ránu :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sme dve, arganový olej je môj každodenný pomocník :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Skusala som uz viacero znaciek arganoveho oleja, no ten od Saloos mi prisiel najslabsi. Mam zmiesanu plet a presne ako pises uz v nadpise, arganovy olej od Saloos je na plet suchu. Je dost hutny, tazko vsakuje. Kdezto pri inych znackach nebol vobec problem.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som už dávnejšie skúšala jeden arganový olej od inej značky a bol podobne hutný, mastný, čo mojej suchej pleti takisto vyhovovalo. Ale verím, že mastnejšej pleti až tak dobre nevyhovuje :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Od Saloosu mám doma rakytníkový olej a teď jsem si objednala arganový, ale od jiné značky. Tak jsem zvědavá. :)

    Šári/GrünHauz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rakytníkový olej chcem tiež vyskúšať a myslím, že arganový ťa nesklame :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Argan oil has proven to be effective in treating skin and maintaining beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Osobne olejčeky nepreferujem, ale na Saloos som už počula veľa chvály, tak verím, že je super. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je skvelý a ak máš suchú pleť, určite sa do ich arganového olejčeka zamiluješ :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Argan oil is one of my favorite in beautiful routine. I started follow your blog.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/lebody-form-body-massager_20.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Také používám arganový olej, jen od jiné značky :)) Na pleť je úžasný, ale musím se přiznat, že možná ještě o něco radši mám konopný olej :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Konopný som ešte neskúšala, tak ďakujem za tip, určite sa naňho pozriem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. I didn't know that brand but this product sounds very useful and effective!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I didn't know a brand, but I loved the review.

    Loved the blog I'm already following.

    A kiss :)

    www.jessicamourablog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Hi I'm Chantal, what an interesting blog!
    Even I had a blog some time ago, so for various reasons I had to close it, but now I want to get back in the game and I started a new blog. There is still not much. I follow you with great pleasure! If you like, come and see me, I'd be really happy. I wait for you, a hug Chantal!

    www.chan-fol.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. o arganovom oleji počujem teraz všade samé pozitívne veci :) ja olejčeky moc nemusím, ale možno som len nenatrafila na ten správny

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak každý olejček rozhodne nesadne každému typu pleti, ale verím, že nájdeš ten svoj vyvolený :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  16. I love argan oil as my serum
    https://www.stylebasket.in

    OdpovedaťOdstrániť
  17. I love using argain oil for my hair, which are very long and need all the protection. :) Thanks for sharing, lovely post! <3
    I follow you now, hope you could do the same. <3
    Have a nice weekend! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Argain oil is also amazing for hair ♡ Thank you, much appreciated ♡

      Odstrániť
  18. Sounds lovely.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť