štvrtok 18. júla 2019

Letní obľúbenci | 2019

Ahojte, krásky!
Po menšej odmlke sa Vám s radosťou opäť prihováram a pevne verím, že sa začneme stretávať častejšie :) Dnes som sa rozhodla predviesť svojich obľúbencov z najrôznejších kategórií, bez ktorých si svoje leto nedokážem predstaviť.


KOZMETIKA

S letom je pre mňa neodmysliteľne spojené všetko, čo sa trblieta - za týmto účelom som si už pred rokom kúpila limitovaný telový sprej od Balei Golden Shine, ktorý hádže na celom tele nádherné odlesky a dodá aj trochu opálenia. Na tvári zase nesmie chýbať poriadne silný highlighter, ja mám svoj z AliExpressu a najviac ma baví zlatý.



Dvanásteho júla má moja maličkosť narodeniny a do tohto článku som sa rozhodla zaradiť aj pár z mojich darčekov, do ktorých som sa okamžite zamilovala. Oleje od značky Saloos mám v hľadáčiku už nesmierne dlho a kamarátky ma prekvapili ich bio argánovým prevedením. Ide o poriadne mastnú konzistenciu, preto ho používam výhradne na večer, aby sa počas noci poriadne vstrebal a ráno sa budím s nádhernou pleťou. Taktiež som už dlho premýšľala nad kúpou ružovej vody, preto keď som si z darčekového balíčka vytiahla jednu od Alverde, usmievala som sa od ucha k uchu :) Vonia úžasne, na leto dokonalý pomocník.



Čo sa starostlivosti o telo týka, dostala som najvoňavejší peeling, aký poznám! Aroma Ritual od Dermacolu je rada známa svojimi telovými scrubmi a môj s hroznom a limetkou by som vedela ovoniavať 24/7 :) Po prvýkrát som mala aj možnosť vyskúšať sprcháč od značky Manufaktura s výťažkami z rebarbory a divokej čerešne - tiež úžasná vôňa a bolo to krásne zabalené spolu so sirupom.


Mimochodom, na Instagrame som poctivo dokumentovala celú svoju oslavu (napríklad štyri dievčatá v aute a ich carpool karaoke s ľudovkami...:), teda ak nechcete prísť o ďalšie podobné zaujímavosti, poďme sa skamarátiť aj na Instagrame - KLIK TU.

OBLEČENIE
Neviem ako vy, ale ja si v second handoch málokedy nájdem niečo, čo mi sadne (som veľmi maličká) a preto, ak sa mi to občas podarí, som nadšená. Posledný nákup sa skončil úspechom a ja som odkráčala s obtiahnutým šedým topom s veľmi lichotivým výstrihom (značka I´M FAMOUS) a bielym krátkym overalom (značka boohoo). Dokopy som za obe veci zaplatila menej než desať eur.



Nesmierne som sa tešila aj z úžasných džínsových šiat z TALLY WEiJL, ktoré mi nádherne priľnú k postave a aj napriek tomu sú maximálne pohodlné. Konečne nadišiel čas vyvetrať aj biely crop top z AliExpressu - dievčenský kúsok ako stvorený na každú letnú párty.
Všímajte moje skvelé opálenie - Laura mala pocit, že sa nemusí natierať (šúpal sa mi kompletne celý chrbát) a k tomu si ani nepresúvala ramienka...:)


HUDBA

Halsey - NIGHTMARE

"Come on, little lady, give us a smile"
No, I ain't got nothin' to smile about
I got no one to smile for, I waited a while for
A moment to say I don't owe you a goddamn thing

No, I won't smile, but I'll show you my teeth
And I'ma let you speak if you just let me breathe
I've been polite, but won't be caught dead
Lettin' a man tell me what I should do in my bed


Pri Halsey mi nedá nespomenúť aj jedno live vystúpenie, ktoré si rozhodne zaslúži pozornosť. Veľký hit Without Me v akustickej verzii, každé slovo piesne nesmierne precítila a keď sa na stene za ňou objavili nápisy, hneď bolo jasné, prečo...


Chord Overstreet - HOLD ON

Long endless highway, you're silent beside me
Driving a nightmare I can't escape from
Helplessly praying, the light isn't fading
Hiding the shock and the chill in my bones
They took you away on a table
I pace back and forth as you lay still
They pull you in to feel your heartbeat
Can you hear me screaming, "Please don't leave me!"

Hold on, I still want you
Come back, I still need you
Let me take your hand, I'll make it right
I swear to love you all my life
Hold on, I still need you


Sasha Sloan - OLDER

The older I get the more that I see
My parents aren't heroes, they're just like me
And loving is hard, it don't always work
You just try your best not to get hurt
I used to be mad but now I know
Sometimes it's better to let someone go
It just hadn't hit me yet
The older I get


Louis Tomlinson- TWO OF US

I promised you I'd do this
So all of this is all for you
Oh, I swear to God you're living
Through everything I'll ever do


So I will keep you day and night, here until the day I die
I'll be living one life for the two of us
I will be the best of me, always keep you next to me
I'll be living one life for the two of us
Even when I'm on my own, I know I won't be alone
Tattooed on my heart are the words of your favourite song
I know you'll be looking down, swear I'm gonna make you proud
I'll be living one life for the two of us



The Neighbourhood - DADDY ISSUES

Go ahead and cry little girl
Nobody does it like you do
I know how much it matters to you
I know that you got daddy issues
And if you were my little girl
I'd do whatever I could do
I'd run away and hide with you
I love that you got daddy issues
And I do too
And if you were my little girl
I'd do whatever I could do
I'd run away and hide with you
I love that you got daddy issues
And I do too


ABIR - YOUNG & RUDE

Party 'til I feel like I'm useless
Another night that I'ma try to forget
I'm always actin' like I'm here for this bullshit
I'm losing my focus all over again
I'll probably drink a little more for no reason
I'll probably say a couple things I ain't meanin'
I'm gonna' round after round
I’m going round after round and its breaking me down
Trying to figure it out 



FILM/SERIÁL

The Mentalist
V skratke ide o príbeh plný hrdosti, tvrdých prebudení a honby za pomstou - mladík Patrick Jane (za ktorým sa skrýva charizmatický austrálsky herec Simon Baker) sa vďaka svojim dokonalo predstieraným schopnostiam ohľadom komunikovania s mŕtvymi dostane do televíznej relácie a s hrdosťou v hlase vyhlási, že momentálne hľadaný sériový vrah Red John je len malým smutným mužom. Zažije najtvrdšie prebudenie života, keď vstúpi do svojho bytu a jeho manželka a dcéra sú mŕtve, nad nimi smajlík nakreslený ich krvou (primárny znak Reda Johna). Patrick sa stane konzultantom úradu pre vyšetrovanie a jediné na jeho mysli je - nájsť a zabiť Reda Johna.
Seriál ma zaujal najmä kvôli vycibrenému charakteru hlavnej postavy - inteligencia, vďaka ktorej sa dokáže vymotať z každej prekérnej situácie a túžba po pomste, ktorá ho poháňa, zároveň ničí. Zaujímavé tiež je, do akej miery sú si s vrahom podobní, akoby už bez seba ani nedokázali žiť.
Na ukážku som vybrala bravúrnu scénu - kontext: Red John uniesol Kristínu, na ktorej Patrickovi nesmierne záležalo a síce ju skutočne nezabil (na jej tele neboli ani žiadne známky násilia), ona je presvedčená, že mŕtva je, hoc rozpráva, dýcha, existuje...


                                                             

CITÁT
"We all eat lies when our hearts are hungry."

(našla som ho ako anonymný na Instagrame)

Predchádzajúci obľúbenci ↓
Februároví obľúbenci | 2019
Apríloví obľúbenci | 2019
(len tak mimochodom - rozhodla som sa, že tento formát článkov budem pridávať cca raz za 2 mesiace, lebo každých tridsať dní mi príde zbytočne často :)


Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

24 komentárov:

  1. Good post 😊 thanks for your sharing 😊 have a nice day...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý článek! Spousta věcí jsou i mí oblíbenci, například Mentalista, toho jedu už nekolik let pořád dokola, je to jeden z nejlepších seriálů:) Hasley miluju, má nádherný hlas, jinak Daddy issues a Hold on mám taky moc ráda, všechny je mám i na mobilu, prostě lásky:D ty tmavé šaty ti seknou! A crop top vypadá skvěle:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mentalista rozhodne patrí medzi top seriály vôbec :) Halsey je moja srdcovka, jej celé albumy si idem dennodenne :D :) A ďakujem krásne, nosenie tohto oblečenia si veľmi užívam :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem krásne, aj mne sa veľmi páči :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Moc krásné úlovky ze sekáče! 😊 A jinak Halsey je prostě boží, taky ji mám moc ráda! 😊
    Michaela Cheetah

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tentokrát som zo sekáču odišla veľmi spokojná :D Halsey je srdcovka, skvelý hlas a úžasné piesne :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Ty tmavé šaty bez ramínek ti opravdu seknou

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, úplne som sa do nich zamilovala, už len aby sa polepšilo počasie a môžem ich zvesela nosiť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. What a fabulous collection of favourites! All of your outfits are really beautiful.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ty sekáčové úlovky jsou nádherné! ♥ Moc ti sluší :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, som z nich nadšená, tak sa teším, že sa páčia aj ostatným :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Peeling od Aroma ritual taky miluju, hlavně ten melounový! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten som ešte neskúšala, ale zbožňujem čokoľvek s melónom, takže sa naňho určite pozriem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. Ja ďakujem a veľmi sa teším, že sa páčia :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Vďaka za inšpiráciu, ten peeling by sa mi veľmi hodil, nakoľko som sa začiatkom mesiaca spálila a teraz sa mi šúpe koža... :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Boj so spálením veľmi dobre poznám, toto leto sa mi to podarilo dvakrát :D
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Ten bílý overal je TOP, letošní léto jsem si bílé oblečení hodně oblíbila :-) a oblíbence mám i v kosmetice Saloos a Manufaktura!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Biele oblečenie vyzerá na opálenej pokožke úžasne :) Aj mne sa tieto značky veľmi zapáčili :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Všechno oblečení ti neskutečně sluší a všechny kousky se mi moc líbí. Já byla v sekáči minulý týden a povedlo se mi ulovit kroptop a 3 svetry, který jsem nutně potřebovala. Za všechny 4 kousky jsem tam v přepočtu nechala krásných 2,5€. Můj letní oblíbenec je červená sukně z fleru :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) Tak to je úžasný nákup za perfektnú cenu :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť