sobota 22. júna 2019

SPOTREBOVANÉ | Časť druhá

Ahojte, krásky!
Ani som sa nenazdala a doma sa mi nakopilo dostatok vypotrebovaných produktov, aby som Vám mohla priniesť druhú časť tejto série. Snažím sa ku každému pripojiť mini recenziu a celkové odporúčanie, či by som ten daný produkt opäť rada videla vo svojej zbierke :)

Čo sa dekoratívnej kozmetiky týka, mojou snáď najobľúbenejšou kategóriou sú tekuté rúže, najlepšie matné. Medzi dnešnými spotrebovanými sa nachádzajú jedny z prvých, ktoré som kedy vyskúšala a doteraz na nich nedám dopustiť. Rada Lingerie od NYX je svetoznáma najmä svojimi prirodzenými odtieňmi a k mojim perám najviac pasoval 08 Bedtime Flirt. Pri rúži od Sleeku (Shabby Chic) som išla farbou skôr k fialovej, ale stále na prirodzenejšej strane. Na oba tieto produkty je stopercentné spoľahnutie, nie je problém s jedením ani pitím - verne ostávajú :)


Moje neposlušné obočie odchádza vždy tam, kde nemá, preto za najlepších kamarátov považujem bezfarebné špirály od Essence. Väčšia lash&brow gel mascara patrí už k starším kúskom (ale myslím, že ju v drogérii ešte stále nájdete) a je bezfarebná, preto teraz radšej siaham po druhej - Make Me Brow - ktorú nájdete v dvoch odtieňoch. Dodá menej hustému obočiu aj farbu a zároveň zafixuje chĺpky na svoje miesto.


O mojej láske k nedekoratívnej kozmetike z Lidlu ste si už mohli prečítať (Kozmetika z LIDL - ÁNO či NIE?) a to, že mi naozaj vyhovujú, sa potvrdzuje aj v tom, ako rýchlo sa dokázali dostať do článku o spotrebovancoch. Micelárna voda je veľmi príjemná na rýchle vyčistenie v dni, nemám žiadny make-up, ale takisto aj ako jeden z krokov dôkladného odlíčenia. Pleť mi nedráždi, nezačali sa mi po nej tvoriť vyrážky ani začervenania. Rovnako nadšená som aj z ošetrujúceho krému pre suchú a citlivú pleť, vďaka ktorému sa každé ráno budím s nádhernou pleťou. Jedinú malú nevýhodu vidím v tom, že v istých miestach jemne zaštípe (u mňa to je okolo nosa, ktorý si kvôli alergii neustále fúkam) - ale tento pocit trvá len pár sekúnd. Doma mám už z oboch produktov nové balenie a stále sa z nich teším rovnako :)


Mini vitamínový balzam na pery Vitalos mám doma už nejaký ten piatok, ale vždy mi bolo ľúto finálne ho doraziť. Pery krásne vyživí, má nevtieravú vôňu a vydrží pomerne dlho. Táto pomáda určite do mojej zbierky opäť zavíta.


Bohužiaľ, nemôže byť všetko len krásne a dnešnú pozitívnu bilanciu nám naruší nasledujúci Dvojfázový odličovač očí a pier od Astrid. Keď som ho kúpila prvýkrát možno rok dozadu, bola som nadšená. Zloženie obohatené o mandľový olej spôsobovalo, že bol príjemne mastný, vďaka čomu sa oči ani na percento nemuseli namáhať a hocijaký očný make-up išiel hravo dole. Keď som však na tento produkt narazila po čase opäť, ostala som nemilo prekvapená. Bol príliš suchý, kvôli čomu sa očné okolie muselo príliš drieť a aj napriek tomu na očiach ostávali zvyšky make-upu. Po tomto už opätovne nesiahnem.


Balea lak na vlasy som vopchala do spotrebovaných produktov aj v prvom dieli a nič sa v podstate odvtedy nezmenilo. Vlasy fixuje celý deň a pritom nezliepa jednotlivé pramienky. Prosto drogériová klasika, ktorá nesklame.


Z druhého produktu na vlasy už tak nadšená nie som. Multifunkčná maska s troma vyživujúcimi olejmi (jojobový / makadámiový / mandľový) sľubovala silnejšie, hebkejšie a žiarivejšie vlasy až ku končekom plus ľahšie rozčesávanie. Mám pocit, že ani po spotrebovaní celého balenia žiaden rozdiel v kvalite mojich vlasov neprišiel. Maximálne sa dočasne uľahčilo rozčesávanie vlasov, voňalo to fajn, ale od masky na vlasy očakávam viac.

* obrazy na fotkách pochádzajú z knihy Milk and honey

Poznáte niektorý z týchto produktov? Čo ste za posledné obdobie spotrebovali vy?

Predchádzajúce ↓
SPOTREBOVANÉ | Časť prvá

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

33 komentárov:

  1. Já kdysi dávno používala oba gely na obočí a měla jsem je moc ráda! :)
    Tento měsíc jsem spotřebovala bázi pod make-uo: Evernude od Trend It Up z Dm.

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie gély sú skvelé :) Bázu som neskúšala, ale už dlho nad nejakou novou premýšľam :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Na ty rtěnky se musím podívat. Hledám nějaké, které na rtech vydrží a nemají moc výrazné odstíny.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V spomínanej rade od NYX si určite nájdeš svoj vyvolený :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Everything seems good, i like those lipstick .
    Yes dear i am following you now #57, hope you follow me back. keep in touch. Take care.
    New Post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Díky za tip na micelárku Cien. Už jsem pár produktů této značky měla a nebyly marné, takže zkusím i tenhle...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Micelárka je skvelá, rozhodne odporúčam :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Ja mám tiež tie matné rúže od NYX ale pre mňa sú hrozné. Musím nanášať viac vrstiev a keď nanášam tak sa občas stane že tam kde prejdem ta nenanesiem nič ale skôr zotriem. Pery mám celé vysušené a to isté platí aj o rúžoch od Sleeku. Ako mám rada Sleek paletky na oči ale rúže už nie. Ten odličovač na oči som mala tiež a furt som mala všetko mastné, tak som to neznašala že až. A s tou maskou na vlasy úplne súhlasím mne ešte dokonca na druhý deň zmastneli tak vlasy že som musela umývať.


    HOME DECOR || MOJA PRACOVŇA SNOV

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa tých tekutých rúžov týka, naozaj si ma prekvapila, lebo ja si ich neviem vynachváliť a podobné problémy som nikdy nezaznamenala...ale tak všetko je veľmi individuálne :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Žádný ze spotřebovaných produktů bohužel neznám, ale i u nás doma rádi používáme nedekorativní kosmetiku z Lídlu :) Já v poslední době nic nepostřebovala, nemám toho tolik :D Mám od všeho jeden kousek, který mi vydrží dlouho. Někdy si říkám, kolik toho vy, kteří se věnujete kosmetice musíte mít doma. Nechápu, že se vám vždycky sejde tolik spotřebovaných produktů :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lidl je v poslednej dobe parádny :) Keďže sa tomu venujem, mám doma celkom dosť kozmetiky, to je pravda :D Ale telo mám tiež len jedno, čiže spotrebovanie aj u mňa trvá dlhý čas :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tenhle lak na vlasy používám taky a stejně jako ty si ho chválím :) Jenom se mi občas zacpe ta střička, takže to jehlou musím vždy propíchnout :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa mi ešte nestalo, ale keby náhodou, tak už viem, čo urobiť :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Osobně mám Lingerie od Nyx moc ráda, ale nahradila jsem je Les Chocolats od L’orealu. Vysušují méně :) a myslím, že tu vodu od Astrid jsem také měla a vůbec to neodličovalo :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Les Chocolats som už párkrát pokukovala, vyzerajú veľmi dobre :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Na ten balzám se budu muset podívat! Z toho vedra mám úplně suché rty.

    Gabux | Poslední článek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite neostaneš sklamaná, je to veľký pomocník :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Gely na obočí jsou fajn :) hodně to usnadňuje líčení :) jinak řada Lingerie od NYX si mě naprosto získala :) ty rtěnky miluju :)

    Maris

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bez gélov na obočie si už líčenie ani neviem predstaviť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Tieto géliky na obočie od Essence mám oba veľmi rada. Ja som práve dnes minula čistiaci gél od Garnier. Odporúčam, viac v mojom príspevku
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za odporúčanie, určite sa na článok pozriem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Thank you so much, I appreciate it ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Lesky na rty vypadají skvěle, budu muset také vyzkoušet! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne odporúčam, ja som sa do nich úplne zamilovala :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  15. Cien z Lidlu mi taky nevadí :) Jinak já jsem na kosmetiku celkem lajdák, vždy si toho nakoupím, používám chvíli a pak přestanu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa mi tiež občas stáva, ale potom si ten produkt vystavím niekde na oči, aby som naňho nezabúdala a čo najskôr ho spotrebovala :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  16. Koupila jsem si ten gelový krém z Lidlu. V článku mě ty věci zaujaly, tak jsem se na něj vrhla a je úplně boží. Fakt jsem moc ráda, že jsem si ho pořídila. Krásně voní a hezky s pletí spolupracuje. Ten růžový mě zas tak moc nezaujal, já miluju ty gelový😁.

    Verča ze Ztracena v Praze ║ LEVNÝ NUDE RTĚNKY Z DROGÉRIE? YES, PLEASE!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten gélový som ešte nemala, po spotrebovaní svojho nového ružového ho tiež vyskúšam, na leto by mohol byť fajn :) A veľmi sa teším, že aj tebe tak dobré sedí :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  17. Micelární voda z Lidlu? Tak to ani nevím, že tam něco takového mají a přitom já i moje mamka patříme k velmi častým nakupujícím v tomhle obchodě :D tak po té se rozhodně musím podívat a na tvoje doporučení vyzkoušet .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú, a je skvelá, tak ju určite pohľadaj - nebudeš ľutovať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť