utorok 7. mája 2019

Kozmetika z LIDL - ÁNO či NIE?

Ahojte, krásky!
Nedávny článok o štetcoch skvelej kvality z Lidlu u Vás vzbudil celkom veľký záujem (ak ste ho ešte nečítali, odkaz nájdete na konci článku), preto som sa rozhodla uskutočniť v tomto obchode ďalší nákup a tentoraz ide o kozmetiku ich privátnej značky Cien. Dokopy Vám predstavím šesť produktov nedekoratívnej kozmetiky a už teraz môžem prezradiť, že recenzovanie dopadlo viac než pozitívne :)

24h ošetrujúci krém pre suchú a citlivú pleť
  • Ráno: Liftan COMPLETE komplex s koenzýmom Q10 a kofeínom dodá pleti energiu na celý deň.
  • Na poludnie: Vitamín E Liftan COMPLETE komplexu chráni pred predčasným starnutím pleti. Krém s kyselinou hyalurónovou minimalizuje vrásky.
  • Večer: Liftan COMPLETE komplex s panthenolom, glycerínom a kyselinou hyalurónovou upokojí pleť a opäť jej dodá potrebné množstvo hydratácie.
  • V noci: Liftan COMPLETE komplex s koenzýmom Q10 pokožku ošetrí a zregeneruje.
  • za 50ml zaplatíte 1,49 eur
Pri prvom skúšaní tohto krému som ostala dosť zaskočená - v niektorých miestach jemne zaštípal (najmä okolo nosa, kde mám vďaka alergii neustále pritlačenú servítku), inak bol však na pleti príjemný, obalil ju tenkou vrstvou, ktorá po čase vsiakne a ráno sa zobudíte s vyživenou, upokojenou pleťou. Tak, ako som sa zo začiatku tohto krému bála, teraz na neho nedám dopustiť! Používam ho dennodenne a vyhovuje mi o 100% viac ako krém s kozím mliekom od Ziaji, ktorý som Vám nedávno ukazovala. Za necelé tri použitia si dokázal poradiť aj s množstvom šupiniek, ktoré sa v poslednej dobe na mojej pleti vyskytovali v hojnom počte a nevedela som sa ich ničím zbaviť - odkedy mám tento krém, absolútne zmizli.

Osviežujúca micelárna voda pre normálnu a zmiešanú pleť
  • Normálna a zmiešaná pleť vyžaduje hydratáciu, ktorú treba zohľadniť v každodennej starostlivosti. Micelárna technológia - malé čistiace molekuly priťahujú nečistoty a make-up, ktoré v sebe uzamknú. Pleť je jemne vyčistená, a to bez trenia a oplachovania. Zloženie bez alkoholu s vodou z nevädze a glycerínom rozjasňuje a osviežuje Vašu pleť, a tak zanecháva na nej pocit jemnosti a hebkosti.
  • za 250ml zaplatíte 1,19 eur
Micelárna voda sa v mojej rutine už pomerne dlhší čas nevyskytovala, a preto som bola veľmi zvedavá, ako bude moja pleť reagovať. Musím povedať, že už po pár použitiach sa jej veľmi zapáčila a rovnako aj mne - skvelý a rýchly spôsob odlíčenia, ktorý Vašu pokožku ani trochu nedráždi, nevyskytli sa ani žiadne červené fľaky (čo je u mňa dosť zvyčajné). Taktiež oceňujem aj šikovný spôsob dávkovania prostredníctvom pumpičky, ktorú len vatovým tampónom stlačíte a nemusíte nikde nič vylievať.

Jemné čistiace obrúsky na tvár pre suchú a citlivú pleť (s Aloe Vera, bisabololom, vitamínom E, bez parfumov, alkoholov a farbív)
  • za 25 kusov zaplatíte 0,69 eur
Toto je moja klasika! Doma mám už snáď päťdesiate balenie a nemienim sa ich vzdať. Ako jedny z mála čistiacich obrúskov mi pleť príliš nedráždia a dokážu odstrániť celú povrchovú vrstvu make-upu. Jedinú nevýhodu vidím v balení, kedže tieto lepiace uzatvárania sa ku koncu nedajú úplne zatvoriť a obrúsky vysychajú.

Hydratačná pleťová maska pre suchú pleť
  • Okamžite obnovuje pokožku a prináša jej blahodarnú sviežosť. zanecháva pocit príjemne hebkej pokožky. Poskytuje pokožke väčšiu hydratáciu. Zmierňuje pocity napätia pri suchej pokožke. Výťažok z uhorky a Aloe Vera zabezpečuje intenzívnu hydratáciu.
  • za 2x8ml zaplatíte: 0,29 eur
Ďalší produkt, ktorého som sa ozaj obávala. Priznám sa Vám, že pri prvom použití som s veľkým strachom naniesla na pleť tenkú vrstvu a celých 10 minút sedela pred zrkadlom a pozorovala, či sa s pleťou nedeje niečo zlé. Moje obavy boli našťastie nepodmienené a ostala som veľmi prekvapená. Maska sľubuje okamžité účinky a s tým môžem len a len súhlasiť - pleť bola na dotyk veľmi príjemná, na pohľad vyživená a hocaké začervenania ustúpili.

Čistiaca pleťová maska pre normálnu a zmiešanú pleť
  • So soľou z Mŕtveho mora čistí pleť do hĺbky a pri pravidelnom používaní môže predchádzať vzniku nečistôt ako akné a vyrážky. Zjemňuje a zmatňuje pleť. Biely íl pôsobí čistiaco, odstraňuje odumreté bunky a absorbuje prebytočný maz. Maska zabezpečuje jemné čistenie do hĺbky. Pokožka je na dotyk hladká a jemná.
  • za 2x8ml zaplatíte: 0,29 eur
Podobný postup plný obáv som zažila aj pri tejto maske (najmä po prečítaní dosť zlej recenzie od jednej blogerky), ale žiadna negatívna reakcia nenastala, práve naopak - pleť vôbec nebola podráždená, keďže mám však suchšiu pleť, osobne uprednostňujem predošlú masku.

Odličovacie tampóny prémiovej kvality s mikrovláknom
  • Nepúšťajú vlákna, zachovávajú si stabilný tvar a mejkap odstraňujú obzvlášť dôkladne.
Ďalšia moja klasika :) Dlho som hľadala odličovacie tampóny, ktoré by sa mi na tvári nerozpadávali a neoddeľovali jednotlivé vrstvy, až som ich našla v Lidli. Sú veľmi jemné, takže o akomkoľvek dráždení pleti nemôže byť ani reč.

Skúšali ste už niečo od značky Cien?

Pre článok o lacných štetcoch z Lidlu - KLIK TU.

Predchádzajúce zo série ÁNO či NIE ↓
Sonická kefka na čistenie pleti - ÁNO či NIE?
Lacné štetce z LIDL - ÁNO či NIE?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

36 komentárov:

  1. My kupujeme pravidelně ty odličováky, ale nic jiného jsem zatím nezkoušela. A musím říct, že mě tvé hodnocení překvapilo! 😊

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa to prekvapilo! :D Úprimne som nečakala, že ostanem týmito produktami tak nadšená :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Tie vatové tampóniky som si kupovala dlhé roky a tiež tie väčšie. V posledných mesiacoch ale používam zero waste tampóny, ktoré po použití vyperiem. Som s nimi takisto veľmi spokojná, fungujú výborne, nezaťažujú prírodu a čo je hlavné - nemusím sa nikdy stresovať či doma mám alebo nemám dosť tampónikov :-D :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tých zero waste tampónoch v poslednej dobe počujem dosť veľa, tiež som už nad nimi premýšľala :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Nevím proč, ale kosmetika z Lidlu mě vůbec neláká. Jediné, co mě zaujalo jsou ty odličovací tampony.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za mňa by som ju rozhodne odporúčala vyskúšať, neostaneš sklamaná :) Minimálne tie odličovacie tampóny, sú skvelej kvality a najmä sa vôbec nerozpadávajú :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Já už pár produktů z Lidlu vyzkoušela (dvoufázový odličovák, krémy, krém na ruce, kondicionér)a většinou jsem byla spokojená. Někdy trochu víc, někdy ne tolik, ale propadák jsem si tam myslím nekoupila nikdy. A ceny jsou velmi příznivé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozerala som, že toho majú v ponuke dosť, tak plánujem vyskúšať aj ďalšie veci :) Ani u mňa nebol žiadny prepadák :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Parádní článek, moc díky. Asi teda něco zkusím, když to tak dobře hodnotíš. Juknu na ty ubrousky a micelární vodu. Krémů mám dost, ale možná bych ho mohla koupit mamce. Masky kupíovat nebudu, mám toho domá víc, než dost😁. A tampónky taky super. Nesnáším, když mám na xichtě "rozpatlanou" bavlnu😁.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa teším, že sa ti článok páči :) Dúfam, že budeš zdieľať rovnako pozitívny názor ako ja :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. za tú cenu to vypadajú ako bomba produkty :) asi niečo vyskúšam ! za tú cenu sa to oplatí

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za tú cenu rozhodne! :) Dúfam, že sa ti zapáčia :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Tie ich odličovacie tampóny sú perfektné, nekupujem si už žiadne iné. Z kozmetiky som mala ich klasické šampóny a bola som spokojná. Inak som veľmi ich produkty neskúšala, z pleťovky teda nič.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šampóny som ešte neskúšala, ale tiež sa na nich chystám :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Na tie odličovacie tampóny nedám dopustiť. Ale inak z lidlu nič nepoužívam teda okrem veci do domácnosti. Skvelý článok 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Odličovacie tampóny sú skvelé, a rovnako aj ostatné produkty, ktoré som spomínala :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Na Cien slyším celkově chválu, pamatuju si, že v D-testu dopadli hodně dobře. Každopádně jsem od nich kosmetiku jako šampony a krémy nezkoušela, co ale můžu doporučit, je SOS krém na ruce - to je dokonalost, mažu si ho na noc a dělá zázraky jak s pokožkou na chodidlech, tak na rukách:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, tiež som túto značku videla v pár testoch a obstála nadpriemerne :) Ďakujem za tip, momentálne na suché ruky používam Indulonu, ale určite sa pozriem aj na tento krém! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Já jsem už dlouho žádný kosmetický produkt z Lidlu nevyzkoušela, protože mi asi před rokem a půl nesedla jedna jejich pleťová maska. Obličej jsem měla několik hodin rudý a hodně podrážděný, takže mě to na nějaký ten čas zkrátka odlákalo :D Ale nebyla to tahle maska, kterou ukazuješ ty :) A taky je potřeba říct, že mám dost citlivou pleť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som v tej negatívnej recenzii presne čítala (preto som sa tak bála :D), ale chvalabohu, u mňa nenastala žiadna podobná reakcia, ale samozrejme, je to veľmi individuálne :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Ja som zatiaľ od nich vyskúšala myslím, že len sprcháč, bol fajn, ale nejak ma táto kozmetika neláka :)

    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sprcháče som ešte neskúšala, ale veľa ľudí vraví, že sú fajn :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Tak ta kosmetika mě fakt mile překvapila! Já nic moc od Cien nezkoušela, jelikož tam zas až tak často nechodím a nějak mě to ani nelákalo. Nicméně mě moc zaujal ten krém a taky ty ubrousky, pro ty si asi zajdu. A odličováky si tam občas koupím, ty jsou fakt super :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že odličovacie tampóny odtiaľ kupuje mnoho ľudí :) Krém a obrúsky patria medzi mojich favoritov, určite sa na nich choď pozrieť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Já jsem k té pečující kosmetice z Lidlu asi pořád ještě skeptická a i když mám Lidl fakt ráda, tak bych si nic moc z jejich kosmetické řady nekoupila.. Jediné, co od Cien mám, je odlakovač nehtů, který jsem si koupila jen proto, že jsem nějaký nutně potřebovala, je celkem fajn a mám v plánu si ho koupit znovu :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som bola zo začiatku dosť skeptická, ale prišla som na to, že nie je čoho sa obávať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. Mě dost zaujala ta micelární voda a hlavně ta pumpička, miluju takový vychytávky :) Odličovací ubrousky jsem měla a úplně spokojená jsem nebyla, ale existujou i horší. Od značky Cien ale strašně ráda používám lak na vlasy, a i když jsem nejdříve byla skeptická k celé této značce, teď se k ní ráda vracím. Skvělý článek! :)

    Paulina,the moon child

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu článku, veľmi sa teším, že sa páči :) Čo sa micelárky týka, odkedy som ju kúpila, používam ju dennodenne, môj nový obľúbenec :) Lak na vlasy som ešte neskúšala, ale určite sa naňho pozriem a verím, že bude rovnako dobrý ako zvyšné Cien produkty :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  15. Z Cien kozmetiky som doteraz pouzivala iba opalovaci krem a mlieko lebo, priznam sa, ja tej kozmetiky vela nenapouzivam. Iba fakt to najnutnejsie. S opalovacimi kremami som bola spokojna tak ratam ze asi ani ostatne vyrobky nie su az tak zle, teda v Dtestoch dopadli celkom dobre. Tak verim že nie. odžub 😊.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Opaľovací krém som od nich ešte nemala, ale určite sa na nich najbližšie pozriem! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  16. Používám cien šampon, tu růžovou řadu v tubě, spolu s kondicierem a jsem nadmíru spokojená. Nedávno jsem zkusila koupit i olejíček do vlasů, který je taky super - moc hezky voní a vlasy po něm nemám vysušené.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na vlasy som od nich ešte nič neskúšala, musím sa popozerať, čo všetko ponúkajú :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  17. Ja osobne mám cien kozmetiku veľmi rada. Ten krém na pleť pre suchú a citlivú pokožku som používala asi aj dva roky, tuším som spotrebovala aj päť balení a myslela som si, že to je krém, ktorý už nechcem vymeniť za žiaden iný avšak zrazu mi prestal fungovať a začal mi na pleti robiť veľmi zvláštne veci. Akonáhle som ho prestala používať, tak mamina mi asi po týždni povedala, že sa mi veľmi zlepšila pleť (a to som ju nemala nikdy problematickú). Ale super článok!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi je ľúto, ja som takýto problém s týmto krémom nemala, ale tak každý máme inú pleť. Dúfam, že s ostatnými Cien výrobkami sa to nestane :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  18. Ja som taktiež spokojná s kozmetikou Cien.Hlavne denný a nočný krém.Určite skúsim aj ďalšie výrobky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam vyskúšať aj ďalšie výrobky, napríklad micelárku, tá je ozaj skvelá :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť