nedeľa 19. mája 2019

DIY hmota na odstránenie čiernych bodiek - PERFEKTNÉ VÝSLEDKY!

Ahojte, krásky!
V poslednej dobe som spozorovala najmä na nose a brade veľké množstvo upchatých pórov, čiernych bodiek a podobných záležitostí, vďaka ktorým som mohla na tieto miesta dať akékoľvek množstvo make-upu a aj tak to stále nevyzeralo dobre. Viem, že kozmetický priemysel ponúka veľkú škálu zázračných produktov, ktoré Vás ich majú dozaista zbaviť, ale keď som začala čítať recenzie reálnych užívateľov, tí už tak nadšení neboli. Preto som sa rozhodla radšej vydať o čosi prírodnejšou cestou a hľadala nejaký DIY domáci recept. Trvalo dlho, kým som našla nejaký, ktorý by si vyžadoval len veci, čo skutočne doma mám - keď som ho už našla a vyskúšala, zaregistrovala som perfektné výsledky hneď po jedinom použití, a preto sa s týmto tipom musím s Vami podeliť! :)


Celý zázrak spočíva v obyčajných troch ingredienciách: sóda bikarbóna, zubná pasta a čistá voda. Všetko zmiešame dokopy - pastu a sódu približne v rovnakom pomere a vodu podľa toho, či chceme hutnejšiu alebo krémovejšiu konzistenciu - ja mám dosť citlivú pleť, takže volím viac vody. Na nanášanie najlepšie poslúži zubná kefka a na odstránenie uterák.


Prvým krokom, aby bol výsledný efekt čo najlepší, je priložiť si na jednu minútu k časti tváre, na ktorú idete hmotu aplikovať, uterák namočený v horúcej vode (prípadne môžete aj pleť napariť, aby sa póry viac uvoľnili). Následne už prejdete k samotnej exfoliačnej časti - jednu minútu krúživými pohybmi kefkou namočenou v predtým vytvorenej hmote masírujeme pleť. Tu sami uvidíte čierne bodky, ktoré sa dostanú úplne na povrch, až kým ich neodstránite. Potom necháme hmotu pôsobiť na pleti ešte necelé dve minútky a opäť uterákom namočeným v horúcej vode odstránime zvyšky. Pleť mám zvyčajne dosť červenú a jemne vysušenú, takže po istom čase aplikujem krém.

POZOR! - Ak spozorujete pri akejkoľvek časti nadmerné štípanie či podráždenie, hmotu zmyte. Na prvýkrát radšej aplikujte menej a zmyte ju skôr v prípade nejakej alergickej reakcie (predsa, je tam sóda bikarbóna a pasta...).

Musím Vám povedať, že nos aj bradu som ešte v živote nemala tak čisté a jemné ako po použití tohto DIY. Na dotyk aj na pohľad je pokožka podstatne krajšia a najmä bez hrbolčekov od upchatých pórov - niektoré ženy to používajú aj na celú tvár, ja len na spomínané oblasti.

Ak toto DIY vyskúšate, určite mi dajte vedieť Vaše výsledky do komentárov alebo mi napíšte na moje sociálne siete: Instagram / Twitter

Predošlé DIY ↓
DIY scrub na pery hotový za menej ako minútu!
DIY produkt na upokojenie pleti | Ľadové kocky

Aký je Váš najúčinnejší tip na odstránenie čiernych bodiek?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

28 komentárov:

  1. Já se obávám, že by to v mém případě nedopadlo úplně dobře a černé tečky by mi jako bonus zůstaly:D ale je super, že ti to funguje, možná se jednou odhodlám a vzkouším to.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa toho, že by ti tam ostali, sa obávať nemusíš :D Skôr by som sa bála, či ti to nepodráždi pleť, ale ja som nemala žiadny problém :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Určite vyskúšaj, nebudeš sklamaná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Já jsem z toho vždycky měla strach :D Ale jestli to fakt takhle funguje, tak tomu dám asi ještě šanci :)

    Paulina, the moon child

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takisto! :D Ale veľa ľudí si toto DIY nesmierne chválilo, tak som sa odhodlala a som nadšená :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Ja používam podobný "recept", ale zubnú pastu vynechávam – a výsledky sú stále super :D Vôbec som nečakala, že čosi také jednoduché bude tak skvelo fungovať, ale je to tak :D ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "HEALTH BENEFITS OF A PLANT-BASED DIET"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš presne, asi to bude fungovať aj bez tej pasty, ale v DIY, čo som našla ja, bola zmieňovaná aj pasta, takže som išla presne podľa toho postupu :) Ani ja som nečakala tak úžasný výsledok! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Super! Děkuju za tip, asi ho hned zítra vyzkouším. Černé tečky jsou pro mě asi největší problém, co se pleti týče a vážně mě nebavěj. :-( :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som mohla pomôcť! :) Dúfam, že budeš spokojná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. No tak toto urcite vyskusam. Tiez veľmi neverim tym reklamnych tahom a drahym pastam... parkrat som vyskusala a... nič. A kedže som skor naklonena tymto domacim receptom za vyskusanie nic nedam. Čo si budeme klamat, pubertu (tú fyzickú ta psychicka sa ma stale drzi ako kliest) uz mam davno za sebou no čierne bodky mam rovnako ako predtym. Hlavne na nose. Takze ďakujem za jednoduchy recept...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo :) Pevne verím, že sa ti konečne podarí tých čiernych bodiek zbaviť! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. O zubní pastě a sodě už jsem na pupínky něco četlo, takže věřím, že skutečně funguje :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zubná pasta je častou ingredienciou v DIY na pleť, takže niečo na nej určite bude :) Sóda takisto, čiže ide o skvelú kombináciu :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Tak to asi zkusím, i když s černýma tečkama teď už zas takový problém nemám. Dřív to bylo horší a nepomáhaly ani takové ty sloupávací masky atd. Já teď většinou dělám jen to, že si tak 2x týdně vezmu peeling a kroužím tím pořádně po obličeji, aby se ty póry pročistily a snažím se co nejméně se dotýkat obličeje během dne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som tie zlupovacie pásiky skúšala a nič mi to nepomohlo :/ Ani klasický peeling mi tieto miesta nedokázal vyčistiť tak skvelo, ako toto DIY :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Budem musieť vyskúšať, na nose mám čiernych bodiek až až a strašne ma štvú :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi niečo hovor, môj nos bol celý obsypaný čiernymi bodkami :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Taktiež mám veľmi citlivú pleť a nemôžem si na ňu dávať kadečo. Ale táto hmota vyzerá byť v poriadku a jednoznačne ju vyskúšam, keďže s čiernymi bodkami mám naozaj veľký problém :/
    Ináč musím povedať, že máš naozaj nádherný blog :)
    NORALIC

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús, neostaneš sklamaná :) Ďakujem krásne, ani nevieš, ako si ma teraz potešila! :) Veľmi si to cením...:)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Vypadá to dost dobře! Je super že Ti to pomohlo. Já tečky neřeším, moc je nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé, že čierne bodky nemusíš riešiť :) Po pravidelnom používaní tohto DIY dúfam, že už ani ja nebudem musieť :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Tak tohle musím vyzkoušet. Na nos mám sice pásky, ale s čelem a bradou si nevím rady. Jsem na to zvědavá 😅

    Veru z CZECHHONEY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež mala pásky na nos, ale veľmi mi to nepomohlo, tak som skúsila pohľadať iný spôsob :) Som zvedavá, ako budeš spokojná, určite mi potom daj vedieť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Zaujímavé, ja začala radšej chodiť pravidelne ku kozmeticke na čistenie pleti a snažím sa používať kozmetiku určenú na môj typ pleti, hlavne na produkty, ktoré by nemali upchavat póry. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, kozmetička, prípadne kožná, je to najlepšie riešenie, ale čo sa domácej starostlivosti týka, toto je skvelá vec :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. To zní velice zajímavě. Nějaké černé tečky na nose a okolo nosu mám a doteď jsem nevěděla, co přesně na to použít. Mám citlivou pleť, měla bych asi strach, abych neměla nějakou vyrážku. 😀 Ale možná se překonám a vyzkouším to také.. ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám tiež veľmi citlivú pleť, ale nemala som s týmto DIY žiadny problém :) Určite vyskúšaj :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť