streda 29. mája 2019

Domáce, dlhotrvajúce farbenie obočia HENNOU

Ahojte, krásky!
Keďže ste klikli na tento článok, predpokladám, že dokonalé obočie patrí k prioritám Vášho líčenia. Podobne je to aj u mňa, ale bohužiaľ som nebola obdarená hustým obočím, preto si musím vypomáhať dofarbovaním. Spočiatku som zvykla chodiť raz mesačne ku kozmetičke na trhanie, tvarovanie a farbenie obočia, ale po čase mi to už prišlo zbytočné - farba mi vydržala maximálne tri dni. Tak som prešla na tiene na obočie, ale poviem Vám, že dennodenne dofarbovať moje pomaly neexistujúce obočie dá zabrať. Preto som sa jedného dňa odhodlala skúsiť hennu a efekt je skvelý (viď fotografia nižšie)!

V 101 drogérii som v zľave za niečo cez euro uchmatla hennu od značky VERONA v hnedom prevedení. Balenie obsahuje tubu henna krému (15ml) a 3% aktivátor (15ml) + špachtľu na nanášanie (použiteľná len na miešanie, na zvyšok rozhodne odporúčam štetec), čo má vystačiť na 10 použití, avšak určite Vám to vyjde aj na viacero.


Pokyny na krabičke odporúčajú ako prvý uskutočniť alergický test na mieste za uchom a počkať 48 hodín, aby ste sa uistili, že na ňu Vaša pokožka nebude reagovať nejakým zlým spôsobom. Taktiež pri prvej aplikácii som nechala hmotu pôsobiť kratšie (pokyny odporúčajú okolo 10-15 minút, ja si ju bežne na obočí nechávam nejakých 15-20 minút, lebo na pokožke sa prichytáva ťažšie).
Krém a aktivátor je potrebné vytlačiť v pomere 1:1 a poriadne zmiešať dokopy. Nanášajte do tvaru, v akom chcete obočie mať a ihneď po zmiešaní, aby bol výsledný efekt čo najlepší. Takto vytvorená hmota sa nedá skladovať ani opätovne použiť neskôr. Počkajte množstvo minút, koľko považujete za vhodné a následne hmotu poriadne odstráňte vatovým tampónikom.

Čo sa týka výdrže, prvých tri až päť dní sa o obočie nemusím starať vôbec, potom do nejakých desiatich dní si už kde-to nejaké prázdne miesto musím vyplniť tieňom. Aj napriek tomu mi tento spôsob vyhovuje o 100% lepšie, ako keď som si kompletne celé obočie musela maľovať každé jedno ráno.

Ako sa staráte o svoje obočie? Skúšali ste niekedy hennu?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

22 komentárov:

  1. Já zatím hennu nevyzkoušela. Ale musím říci, že tvoje obočí mi přišlo OK i bez barvení :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ďakujem, ale ja som človek, ktorý ma rád všetko trošku výraznejšie, takže ja som dlho hľadala spôsob, ako ho takpovediac „zahustiť“ :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. To je dobrý za tu cenu. Akorát nevim, jestli jsem to někdy viděla v ČR :(. Já mám teda mikroblading, takže ho mám celkem hezký tak jako tak. Co jsem ještě používala bylo Tattoo Brow od Maybelline. To taky hezky drží. A to balení vydrží hodně dlouho🙂.

    Verča ze Ztracena v Praze I Je lepší papír nebo elektronický inkoust? Souboj čtečky a knihy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite to nájdeš aj v Čechách, možno inú značku, ale som si istá, že henna bude aj vo Vašich drogériách :) Nad mikroblading som veľmi dlho premýšľala, ale mám z toho trochu strach, takže zatiaľ to radšej riešim hennou :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Obočí si nebarvím, ale vypadá to skvěle!:) Moje péče o obočí zahrnuje to, že se občas donutím si ho vytrhat (jsem na to děsně líná) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, teším sa, že sa páči :) Tak ja som celkom zaťažená na obočie, čiže stále okolo neho niečo riešim :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Mě s tímhle článkem jdeš úplně do noty :D Už dlouho přemýšlím nad dobarvováním, protože téměř každodenní dokreslování se mi postupem času dost znechutilo :D Zrovna přemýšlím, jestli zkusit hennu nebo refectocil :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa teším! :D Refectocil som neskúšala, čiže to neviem porovnať, ale mne henna maximálne vyhovuje :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Ja som s týmto farbila mame obočie ale jej to tak nechytilo. Tebe to úplne úžasne chytilo :)


    NAKUPOVANIE CEZ ESHOP S OBLEČENÍM JE PEKLO !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To záleží na viacerých faktoroch - ak má človek viac chĺpkov, chytí to lepšie, takisto je potrebné utrafiť ten správny časový interval pôsobenia hmoty alebo možno vyskúšať hennu inej značky :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Nikdy jsem nad barvením obočí nepřemýšlela, ale vypadá to hezky. Určitě lepší, než si ho každý den dobarvovat. Hennu jsem vyzkoušela jen na vlasech a byla fajn.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, to určite, ak má človek redšie obočie a chce si ho dennodenne dofarbovať, dá to zabrať :) Henna mi veľmi vyhovuje :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Tenhle způsob jsem ještě nikdy nezkoušela a ani snad neviděla, každopádně mi to přijde jako super nápad! Je to dostupné a jednoduché, palec nahoru! :)
    Já chodím na úpravu obočí ke kosmetičce, která mi ho vytrhá a dobarví. Barva mi vydrží cca dva týdny, ale stejně se postupně vymývá. Každý den si obočí dokresluji různými gely a stíny.

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je skvelé, že ti nafarbenie od kozmetičky vydrží tak dlho, u mňa to boli maximálne tri dni a musela som ho celé kresliť odznova :/
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Tvé obočí se mi líbí i bez barvení. Možná to bude tím, že celkově mám na ženách radši jemné obočí. 😊 Ale i barvením hennou, a hlavně když to tobě vyhovuje, tak to vypadá dobře. Já si obočí dělám stíny, a vyhovuje mi to. Také mám jemné obočí, ale stíny to jde i zvětšit a upravit jakýkoliv tvar. 😊

    Michaela Cheetah

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale ja som skôr na výraznejšie veci, takže mám stále potrebu zvýrazniť ho viac :) Tiene na obočie sú super, dlho som ich používala, ale teraz som sa snažila nájsť spôsob, pri ktorom by som ho nemusela dokresľovať každý deň :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Já si obočí chodím jenom vytrhávat každý měsíc ke kosmetičce a občas si ho ztmavím tužkou :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja ho mám celkom riedke, čiže som ho dennodenne musela dokresľovať, čo ma úplne nebavilo :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Připomnělo mi to Jennu Marbles 😅 jako.. šla bych do toho, ale jak se znám, zrovna by se mi to tou henou nepovedlo a chodila bych deset dní s nesouměrným obočím 🙈 osobně si jej nechávám každý měsíc vytrhat a pak jej dokresluji gelem anebo jen hodím brow obočenku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak zas keby si veľmi chcela, dokážeš to zmyť, čiže toho by som sa nebála :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Hello, thanks for the information. Have a nice day

    OdpovedaťOdstrániť