pondelok 13. mája 2019

Maskara zmývateľná len VODOU?! Maybelline SNAPSCARA

Ahojte, krásky!
Určite mnoho z Vás pred pár týždňami zaznamenalo veľký boom okolo značky Maybelline a jej nového modelu riasenky - špirála, ktorá sa dá odlíčiť len vodou. Už hneď pri tejto charakteristike mi v hlave prúdilo veľa kladov aj záporov, preto som neváhala a rozhodla sa ju vyskúšať.

Máš aj ty každý večer problém s odlíčením riasenky a tráviš pri tom nekonečne dlhý čas? Maybelline New York preto prichádza s riešením! Je ním nová riasenka Snapscara, ktorá tvoje riasy predĺži, dodá im prirodzený efekt a k tomu sa jednoducho odličuje. Ide o prvú riasenku od Maybelline, ktorú kompletne odlíčiš iba teplou vodou. Rýchle a ľahko ako mrknutím oka. Riasy predĺži, natočí a na pohľad zahustí, žiadna dráma. Dlhotrvajúci efekt po celý deň. Riasenka je odolná proti slzám a potu. Vďaka ľahkej aplikácii riasy okamžite nafarbí a na konci dňa ju jednoducho odlíčite. Koniec očiam ako panda raz a navždy! Prirodzene predĺžené a natočené riasy.
(zdroj: drmax.sk)



Po prvom otvorení balenia som spozorovala dosť veľa produktu, ktoré bolo potrebné z kefky manuálne odstraňovať pred každým použitím približne mesiac, potom sa výplň dostala na akurátny stav. Myslela som, že práve tento fakt spôsobil, že zo začiatku špirála riasy výrazne zlepovala - ale táto charakteristika sa nestratila ani po dlhšom používaní, preto si stále k Snapscare beriem aj ďalšiu čistú kefku na odčlenenie rias pomedzi jednotlivé nanášania.

Kefka má zahnutý tvar, vďaka čomu je aplikácia jednoduchá a rýchla, veľmi pohodlná aj na spodné mihalnice. Čo sa týka efektu, riasy dokáže pekne vytočiť a zahustiť, no ako som už spomínala, dosť zlepuje.

Najviac som sa tešila na zrecenzovanie sľubu, že sa dá odlíčiť len prostredníctvom teplej vody, pretože takýto postup by mi veľmi vyhovoval, ale hneď mi pri ňom napadalo viacero možných negatív - čo ak mi začnú slziť oči, sama sa mi zmyje? / bude sa počas dňa postupne strácať, len aby sa potom dala zmyť vodou? / nebudem musieť pri odličovaní oči príliš drieť?... Našťastie, ostala som prekvapená, pretože počas dňa drží ako priklincovaná, nedrolí sa ani nerozmazáva (aj keď Vám často slzia oči, ako mne) a čo sa odličovania týka, tu je to trochu diskutabilné: je pravda, že ju z mihalníc odlíčite len pomocou vody, ale rozmaže sa všade dookola, takže konieckoncov aj tak potrebujete niečo, s čím tie čierne machule dáte preč.

Skúšali ste SNAPSCARU? Používate riasenky od MAYBELLINE?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

18 komentárov:

  1. Tuhle řasenku neznám a asi ji po tvé recenzi ani zkoušet nebudu (i když to původně znělo docela lákavě ;-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Znelo, ale musím priznať, že opäť by som si ju už nekúpila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Určitě to od Mayballine není špatný nápad, ale asi to bude potřeba ještě doladit. Nevypadá špatně, ale z tvé recenzce soudím, že to nebude úplná nezbytnost. :)
    One Loving Girl

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som sa tomu nápadu potešila, ale určite je potrebné ešte vychytať muchy :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Keď bola novinkou a všetci ju ukazovali, veľmi ma zaujala a to som ani nevedela, že sľubuje len odlíčenie vodou :D. Ale zmyť vodou a mať čierne machule okolo očí? To robí podľa mňa každá riasenka, takže im to asi trošku nevyšlo :D. Ale možno niekedy vyskúšam :)

    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako je pravda, že narozdiel od klasickej špirály sa vodou zmyje naozaj jednoducho, rýchlo a bez akéhokoľvek trenia, ale to rozmazanie okolo očí trochu kazí tento efekt :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Řasenky od Maybeline používám ráda, ale tuhle jsem ještě neměla. Je škoda, že řasy slepuje. To by mi vadilo asi nejvíc. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maybelline má skvelé špirály, ale táto nebude tou, ktorú by som potrebovala kupovať znova :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Maybellinky jsem používala dřív a teď už sahám jen po těch od Bell cosmetics :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O Bell špirálach som už počula veľa, tiež ich chcem vyskúšať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Mňa by nehorázne štípalo, kebyže mi zájde do očí pri odličovaní vodou. Predsa len micelárna voda je trošku "hustejšia" a nepustí tie nečistoty do očí, každopádne zaujímavý produkt! ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak mňa osobne to neštípalo, a to mám dosť citlivé oči :) Zaujímavý nápad, len je potrebné doladiť ho :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Raději zůstanu u té, co mám. Catrice za pár korun a pokud nekecají, tak vegan :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Catrice som ešte špirálu nemala, ale ich make-upy a korektory úplne zbožňujem! :) Ja tiež radšej ostanem u iných overených maskarách :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Ještě jsem ji nezkoušela a asi ani nebudu. Já jsem nejvíce spokojená z řasenkou z Yves Roscher! :)
    Charlotta z http://bycharlotta.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Yves som jednu nedávno mala a bola som veľmi spokojná :) Inak mám Maybelline riasenky veľmi rada, ale práve táto spomínaná mi až tak nesadla...:)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Řasenku jsem zaregistrovala, ale nijak zvlášť mě nezaujala :) Dřív jsem od Maybellinu používala takové ty klasické žluté řasenky, ale poslední dobou jsem si oblíbila řasenky od Catrice :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie si prvá, ktorá mi tu chváli riasenky od Catrice, tak už musím konečne nejakú vyskúšať! :) Od Maybellinu mám inak najradšej Lash Sensational, to je moja klasika :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť