štvrtok 14. marca 2019

DIY produkt na upokojenie pleti | Ľadové kocky

Ahojte, krásky!
Aj vy si rady pripravujete produkty na svoju pleť doma? Ak odpovedáte kladne, tento článok je pre Vás ako stvorený! Pripravila som si recept na ľadové kocky zeleného čaju - čo všetko dokážu? Čítajte ďalej...:)

Niekoľko benefitov zeleného čaju:

  • oživuje unavenú pleť
  • pomáha redukovať opuchy
  • prirodzene pleť čistí
  • dokáže upokojiť aj spálenú pokožku
  • pomáha zbaviť sa kruhov pod očami
  • pleť rozžiaruje
  • upokojuje problematickú pleť, rovnako aj začervenané miesta

Zelený čaj nechám v šálke klasicky vylúhovať, vychladiť a následne ho nalejem do formy na ľad. Zmrazené kocky využívam dvoma spôsobmi: ráno, hneď po umytí tváre si ju prejdem jednou kockou (kým sa mi celá nerozpustí) - je to aj ozaj účinný budíček ALEBO večer, po odlíčení používam kocku zeleného čaju na upokojenie začervenenanej pleti.

Skúšali ste už podobné ľadové kocky na pleť alebo máte iné obľúbené DIY produkty na tvár?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

26 komentárov:

  1. To je zajímavý nápad! A hlavně hrozně roztomilý, třeba s formičkami ve taru srdíček to musí být jedna radost. A jak to děláš? Protože led by se na obličeji neměl nechávat moc dlouho kvůli omrzlinám apod, toho bych se docela bála, tak nevím, jestli je čeho. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tie formičky sú nádherné :) Tak ja používam vždy jednu ľadovú kocku a masírujem ňou tvár, pokým sa nerozpustí - nemala som s tým žiadny problém, pleť mi to nijako nepodráždilo, práve naopak :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Wau! Som veľká milovníčka zeleného čaja, ale v takejto forme som ho ešte neskúšala. A keďže moja pleť nepatrí medti najčistejšie, určite vyskúšam, poprípade dopredu ďakujem za life hack :D
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo! :) Dúfam, že ti to pomôže zlepšiť kvalitu pleti :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Skvělý nápad. Zelený čaj mám ráda, vařím si ho 2x denně, tak můžu vyzkoušet i takhle. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi si to cením :) Vyskúšaj - myslím, že to neoľutuješ :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Super tip, určitě to vyzkouším! Zelený čej piju skoro denně, takže určitě ocením další způsob, jak ho do sebe/na sebe dostat. :D Hned zítra to zkusím, těším se!
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa veľmi teším! :) Dúfam, že ti toto DIY pomôže :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. sounds very interesting! I would like to try too soon. bookmarking and pinning!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To mě tedy ještě nenapadlo, ale zvlášť v létě to může být super záchrana:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, najmä v lete je to veľmi príjemné :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. To je úžasný nápad! Musím ti někdy vyzkoušet. Mám tu čínský zelený čaj, který mi nechutná, a tal pro něj mám konečně využití 😅

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Tak som rada, že som našla tomu čaju nejaké využitie :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Super super, domaci recept a na moju. unavenu plet o ktoru sa teraz neviem poriadne postarat. Zeleny caj ma aj zvnutra vela benefitov je to super vec. Na plet som pouzivala len ako peeling ale tie kocky su vyborne. Urcite vyskusam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, zelený čaj je úžasný zvnútra aj zvonku :) Tak to sa teším! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Tohle určitě vyzkouším, se zarudlýma místama mám problém, tak pak dám vědět, jestli mi to zabralo. Každopádně děkuju moc za tip, není nad domácí kosmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo, určite mi potom daj vedieť, ako sa ti to páčilo :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Geniální! Kruhů pod očima bych se ráda zbavila. A že je mám skoro pořád :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a dúfam, že sa ti ich podarí zbaviť! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. AJ harmančekový čaj je na tento účel veľmi dobrý! Skvelý článok ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu :) Harmančekový čaj by mal byť tiež skvelý, určite vyskúšam :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Zajímavé, to jsem ještě neviděla a děkuji za tip:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo :) Dúfam, že dobre poslúži :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Už jsem o účincích zeleného čaje slyšela. Zatím, ale nebyla příležitost a čas to vyzkoušet, tak snad brzy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že tieto ľadové kocky vyskúšaš, sú ozaj skvelé :) Zelený čaj je prosto zázrak :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť