pondelok 17. júna 2019

Vychválený MAKE-UP od BELL Cosmetics

Ahojte, krásky!
Už približne dva roky dozadu sa česko-slovenskou scénou prehnalo tornádo s menom Bell Cosmetics - každý ich produkty mal, recenzoval a nesmierne chválil. Na najvyšších priečkach sa vždy nachádzal ILLUMI make-up, o ktorom Vám dnes poviem viac.

Zosvetľujúco-korigujúci make-up ILLUMI sľubuje zosvetľujúci efekt, korekciu pleti, perfektný vzhľad, dlhotrvajúci a super prirodzený efekt. Vybrala som si najsvetlejší odtieň (01 Light Beige - na oficiálnych stránkach ponúkajú štyri odtiene) a za 30g som v Teta drogérii zaplatila 3,99 eur.


Už pri prvom pozretí ma zaujalo, že v sebe obsahuje jemné trblietavé čiastočky, ale nemusíte sa obávať, že by sa Vám po tvári prechádzali nejaké výrazné trblietky. Skôr ide o jemný rozjasňujúci efekt, ktorý je najmä pre ľudí so suchou pleťou veľkým plusom.


Hneď po nanesení som sa trochu obávala, že krytie bude na nízkej úrovni, ale po minútke-dvoch sa make-up zžije s pokožkou a krytie sa posunie na strednú úroveň, čo je teraz v lete akurátne, pretože nikto nechce nosiť v horúčavách nejakú hutnú hmotu. Make-up je na pleti extrémne ľahký, nosí sa ozaj príjemne, maskuje však aj začervenania.


Čo sa výdrže týka, ide o klasiku, ktorá Vás na bežný deň nesklame. Bez problémov s Vami prežije od rána do večera, aj keď sa časom začne jemne, minimálne strácať. Na obyčajné nosenie do práce či do školy je ako stvorený.



Najviac na tomto make-upe oceňujem, ako prirodzene na pleti pôsobí, až sa môžu ľudia domnievať, že vlastne žiadny ani nemáte :)

Skúšali ste tento make-up alebo iný produkt od značky Bell Cosmetics?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

27 komentárov:

  1. Neskúšala ale počula kopec chvály :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takisto, tak som si povedala, že skúsim :) A vyplatilo sa :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Já make-upy skoro nepoužívám, tak není divu, že tento neznám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme :) Ale ak by si chcela vyskúšať nejaký nový, tento rozhodne odporúčam :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Super článek. Tuto značku vůbec neznám, ale něco lehčího na léto by se hodilo. V drogerce se po něm určitě podívám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) U nás nepatrí k tým top najznámejším značkám, ale pomaly si buduje svoje meno :) Na leto tento make-up rozhodne odporúčam, nosí sa nesmierne príjemne :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. O téhle značce slyším poprvé a make-up se mi podle tvé recenze moc zamlouvá! Používám FitMe od Maybelline, ale čím je tepleji a jsem opálená, tak make-up moc nenosím. :) Tak třeba na zimu.

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento by som odporúčala aj na leto, lebo je extrémne ľahký až má človek pocit, že na tej pleti ani nič nemá :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Od Bell mám jejich Make Up Aqua Jelly a z počátečního nadšení jsem na vážkách. Třeba mě osobně štve, že obsahuje silikony a tento make- up pravděpodobně taky. Ale vypadá dobře, ne že ne :D. Osobně bych ovšem uvítala fotku i na obličeji, to člověku řeknu daleko víc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tebou spomínaný make-up som ešte neskúšala, tak sa naňho najbližšie v drogérii pozriem. Ďakujem za upozornenie, určite do ďalšej recenzie make-upu pridám aj fotku na tvári :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Thank you :) Sure, I´ll follow you :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I was too distracted to focus on the product, I'm obsessed with your nails, so pretty :)

    https://www.chicnpink.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je spíš málo věcí, které jsem od Bell neměla. Nejraději mám řasenky, které používám už několik let a třeba černý matující make-up v tubě. Objednávám si tuto kosmetiku od doby, co se u nás spustil e-shop a nedám na ni dopustit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako pozerám, musím tiež rozšíriť svoju zbierku :) Od Bell by som chcela vyskúšať najmä ich špirály, tie si každý veľmi chváli :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Já tuhle značku vůbec neznám😱. Nevím, jak to! Název mi něco řiká, ale víc o té značce nevím. Půjdu se na ní juknout na netu🤸‍♀️.

    Verča ze Ztracena v Praze I NOVÉ RE-LOADED PALETKY OD MAKE-UP REVOLUTION

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si ma prekvapila, lebo jeden čas bola naozaj všade :D Určite sa pozri, majú veľmi zaujímavé produkty za nízke ceny :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
    2. Já nemám pocit, že by se tady v ČR někde prodával v drogérii. Nebo fakt nevím, že to všechny holky znáte a já jako extra make-up junkie ne😪😪😪

      Odstrániť
    3. V ČR si na 100% istá nie som, ale na SK ju v drogérii určite nájdeš :)

      Odstrániť
  11. It is wonderful that it has impressive longevity and wear time! Such a fabulous review. Following you on GFC...hope you will follow back. Have a wonderful weekend!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much :) Sure, I will! :) Have a nice day ♡

      Odstrániť
  12. I followed your blog 😊 thanks for your visiting my blog 😊

    OdpovedaťOdstrániť