streda 3. februára 2021

SPOTREBOVANÉ produkty - starostlivosť o pleť a vlasy! #6

 Ahojte, krásky!

Posledný článok so spotrebovanými produktmi sa datuje až do júna minulého roku (všetky nájdete vypísané aj s odkazmi na konci tohto článku), a preto nastal čas konečne odľahčiť krabicu plnú prázdnych výrobkov a zhodnotiť vám, ako som s nimi bola spokojná. Niektoré patria medzi moje stálice, ktoré sa už na blogu objavili nespočetne veľakrát, iné zas boli experimentom - raz podareným, inokedy menej. Ideme na to!




Ak by som mala povedať micelárku, ktorá v mojej kúpeľni prebývala najviac, určite by to bola jedna z týchto troch. Cien micelárky som si obľúbila už dávno (pozri Kozmetika z LIDL - ÁNO či NIE? - tampóniky tiež stále zbožňujem a kupujem dodnes :) a odvtedy ešte moja láska neochabla. Ružová je určená na suchú a citlivú pleť, modrá na normálnu a zmiešanú - veľký rozdiel medzi nimi nevidím, vyhovujú mi obe. Stoja máličko a urobia prácu, ktorú od nich očakávam - teda za mňa im nemám čo vytknúť, maximálne možno jemný film, ktorý na pleti zanechávajú, ale keďže si tvár po použití akejkoľvek micelárky ešte umývam vodou, nevadí mi to. Rovnako kladne sa staviam aj k micelárnej čistiacej vode ruža od Balei pre suchú a citlivú pleť, ku ktorej tiež okrem jemného bieleho filmu na pleti nemám iné výhrady.




Keďže počas obdobia korony, a s tým spojeného lockdownu, len sedím doma, dekoratívna kozmetika leží nedotknutá v poličke a dnes to bude aj naďalej len o nedekoratívnej sekcii. Spotrebovala som sérum od Balei s vitamínom C a hoci na ňom nevidím výrazné negatíva, neohúril ma natoľko, aby som si ho kúpila opäť. Ale mnoho ľudí si ho veľmi chváli a jeho cena je pomerne nízka, takže odporúčam ho vyskúšať a možno vám sadne tak, že sa ho už nebudete chcieť vzdať :)



Čo si však rozhodne uchmatnem v drogérii opäť, je Bio arganový olej od značky Saloos. Na moju suchú pleť je to najväčšia záchrana a napriek tomu, ako veľmi je hydratujúci, pleť nezanecháva mastnú, ale všetko sa krásne do pokožky vpije. Podobne skvelo mi sadla aj kožná emulzia Excipial U Lipolotio, ktorú môžete zakúpiť v lekárni a dá sa používať na suché miesta na celom tele. Rovnako nádherne hydratuje a zbavuje kožu šupiniek na najsuchších miestach.




Čistiace gély z dielne Balea som mala doma už veľakrát a vždy sa k nim rada vraciam. Nikdy som nezaznamenala žiadnu podráždenú reakciu mojej pokožky, naopak je vždy upokojená a dôkladne vyčistená. Momentálne som spotrebovala Balea osviežujúci umývací gél = Balea erfrischendes wash gel, a už mám doma za neho aj rovnakú náhradu. 



Svoje využitie našli u mňa aj pleťové látkové masky od značiek Garnier a Freeman. Od Freemanu to bola konkrétne detoxikačná látková maska s dreveným uhlím a morskou soľou určená na normálnu až zmiešanú pleť. Nárazový efekt bol určite dobrý, pokožka sa upokojila a bola kráľovský pripravená na nanášanie make-upu (ešte v časoch, keď som vychádzala vonku namaľovaná :D). Zo superhydratačnej čistiacej textilnej masky Moisture + Freshness od Garnieru som mala podobný pocit, maska bola výdatne napitá tekutinou, ktorú som potom ešte vmasírovala do pleti a zaručila jej skvelú hydratáciu.



V poslednej sekcii dnešného článku sa povenujeme vlasovej kozmetike. Podarilo sa mi úspešne spotrebovať trio kondicionér - maska - balzam, ku ktorým mám samostatný článok s podrobnou recenziou a pocitmi, ktoré pretrvali po celý čas používania: Rozmanitý HAUL a RECENZIE z holime.eu. Konkrétne ide o levanduľový kondicionér značky Urtekram, ktorý krásne voňal a vlasy sa po ňom ľahšie rozčesávali. Regeneračná vlasová maska od Hairwonder tiež napomohla rozčesávaniu a moje nepoddajné kučeravé vlasy aj trochu narovnávala. Trojicu uzatvára Natura Siberica - balzam pre tenké vlasy zbavené objemu s medovkou lekárskou, ktorý mi vyhovoval asi najmenej a nezaznamenala som výrazne zlepšenie pri rozčesávaní, ani iné benefity. 





Spotrebovaných balení vlasového tonika Arvit od DiXi som vyhodila za toto obdobie minimálne päť, ale jedno som si nechala, aby som vám ho opäť pripomenula. Páči sa mi natoľko, že som o ňom publikovala už aj samostatný článok: Vlasové TONIKUM proti VYPADÁVANIU vlasov | DiXi. S vypadávaním vlasov mám problémy už niekoľko rokov, občas sa to polepší a občas zhorší, ale tieto ampulky som si veľmi obľúbila a vždy mám pri nich pocit, že pomôžu. 



Čo ste za posledné obdobie spotrebovali vy?

Predchádzajúce ↓

SPOTREBOVANÉ | Časť prvá

SPOTREBOVANÉ | Časť druhá

SPOTREBOVANÉ | Časť tretia - 15 recenzií!

SPOTREBOVANÉ | Časť štvrtá - 10 recenzií!

SPOTREBOVANÉ produkty - starostlivosť o pleť a vlasy! #5


Mimochodom, zaregistrovali ste už novú sociálnu sieť Clubhouse? Dnes som sa tam zaregistrovala, takže ak by ste sa chceli spojiť aj tam, moje meno je @lauramathe :)

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 


Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog) a takisto ma príďte navštíviť aj na Instagram Laura Máthe 

Predchádzajúci článok: Moja denná rutina - tipy, ako zostať produktívny aj z domu!

46 komentárov:

  1. Tie vlasové ampulky sú skvelé. Ja som akurát vypotrebovala plumping lipgloss od Catrice, ktorý som mala už druhýkrát. Nikdy som nebola veľký fanúšik lipglossov ale tento, teda minulý rok som sa do nich zamilovala.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Plumping lipgloss znie skvelo, ešte som žiadny podobný neskúšala :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Omg must be amazing! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě naopak šampon od Natura Siberica celkem vyhovoval, měla jsem po něm vlasy velmi příjemné. :) Jinak skvělé produkty, některé také vyzkouším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite verím, že iné produkty majú skvelé, prípadne že aj tento niekomu sadne lepšie ako mne :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Z těchto produktů jsem žádný nezkoušela, ovšem některé značky znám, dokonce i produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak určite niektoré z nich odporúčam vyskúšať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. To balea sérum s vitamínom C mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poznám veľa ľudí, ktorým vyhovuje a je mi ľúto, že ja som až taká nadšená nebola...Ale tak každému sadne niečo iné :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Mycí gely od Baley mám ráda a jednou za čas si je také pořídím když mám cestu do většího města jelikož u nás dm drogerie není. Já spotřebovala za poslední dobu denní krém polské značky, kterou jsem objevila na Notino. Poté také miniaturu malinového octa od Yves Rocher, který byl v adventním kalendáři, stejně jako šampon na vlasy. Také sérum od Avonu a micelární vodu od Neutrogeny. Miniaturu čistícího gelu od Yves Rocher.

    Epilepsyylife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie gély sú skvelé :) A dúfam, že si bola s týmito produktmi spokojná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Ty oleje od Saloos mám taky ráda. Měla jsem snad už všechny, jsou velmi povedené.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zatiaľ len arganový, ale plánujem vyskúšať aj ďalšie :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Od Balea mám teď takovou masku/peeling/gel v jednom a je to super :) Kupovala jsem to v nějakém výprodeji, za pár kaček :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Celkovo mám produkty Balea veľmi rada, stoja máličko a sú veľmi vydarené :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Sérum s vitamínem C jsem měla v ruce už asi 100x, jenže vždycky si na něj přečtu něco ošklivýho, tak jsem ho tam vždycky nechala. Ale na oleje od Saloos mám zálusk :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nemôžem povedať, že by bol úplne strašný, ale až tak veľmi ma neohúril :) Oleje určite odporúčam, minimálne ten arganový je perfektný :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Páni, spoustu produktů vůbec neznám :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, že som ti ich teraz mohla aspoň trošku predstaviť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. O tom séru jsem slyšela samé chvály, tak mu asi taky dam šanci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne až tak nesadol, ale veľa ľudí naňho nedá dopustiť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Sérum s vit. C od Balei jsem taky začala používat a jsem s ním moc spokojená, teda až na tu nepříliš funkční pipetku😅 a taktéž čisticí gel od Balei, ale z toho jsem měla podrážděnou pleť a upřímně z těchto levných produktů nemám při skin care takovou radost, jako z nějakého kvalitnějšího a dražšího kousku. :)

    In the moment with Ejmina | Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahah ja som si myslela, že som jediná, ktorá s tou pipetou nevie pracovať :D Tak to mi je ľúto, mne gély od Balei vyhovujú :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Od té doby, co jsem někde četla nebo slyšela, že jsou micelární vody na obličej špatné, se jim nějak vyhýbám. :D
    Ale zkusila bych ty masky na obličej. To mi připomnělo, jdu si nějakou dát na obličej hned. :D Jen teda nemám žádnou látkovou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som dávnejšie niečo také započula, musím si o tom nájsť viac informácií...Masky na tvár sú skvelé, mojej pleti vždy pomôžu :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. Produkty z DM mám celkově moc ráda, jsou cenově přijatelné, dostupné a navíc např. sprchové gely krásně voní 😍💕. Balea osvěžující umývací gel musím dokoupit. Jako poslední jsem zakoupila peeling gel s aloe vera a též jsem s ním moc spokojená 🙂.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, nestoja veľa a sú skvelé :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  15. Ahojky,
    ten čistící gel Balea jsem taky měla a je úžasný. Za pár korun opravdu příjemný produkt. Mám doma dva gely (jeden načatý a jeden do zásoby) a pak bych si zase koupila tento. Hodně mě zaujaly ty ampulky Dixi, protože padání vlasů mě taky trápí. Musím se po nich podívat. Článek o mojí vypotřebované kosmetice najdeš na blogu, vyšel už včera:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ampulky stoja len nejaké 4 eurá, takže určite by som odporúčala aspoň ich vyskúšať a budem dúfať, že ti pomôžu :) Utekám si ho prečítať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  16. Ty plátýnkové masky od Garnier jsou boží!
    Zbytek produktů moc neznám, vlastně ani už nevím, kdy jsem naposledy byla někde na kukačku v drogerii, jak je v podstatě pořád vše zavřené :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež teraz chodím do drogérie minimálne, len nakúpiť do zásoby nedekoratívnu kozmetiku a dekoratívnu ani veľmi neriešim, keďže ju teraz takmer vôbec nepoužívam :/
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  17. ahojky tak najviac ma zaujali ampulky od dixi v časoch ešte na strednej škole čo je naozaj už pár rokov spať som si pravidelne aplikovala tieto ampulky do vlasov...a teraz opäť prišlo to obdobie kedy mi veľmi začali padať vlasy a v lokálých drogérkach a lekárňach som nenašla nič podobné :/ inak skvelý článok

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich používam už veľmi dlho a zo všetkých možných produktov, ktoré som na vypadávanie vlasov vyskúšala, patria k tým úplne naj :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  18. děkuji za recenzi, ten Excipial se ti teda osvědčil? Chtěla bych ho vyzkoušet dceři na atopický ekzém.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno jednoznačne! Ja atopický ekzém síce nemám, ale mám veľmi suchú pokožku na celom tele a Excipial mi veľmi pomáha :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  19. Odpovede
    1. Každý si ich veľmi chváli, tak sa neviem dočkať, keď vyskúšam aj nejaké ďalšie :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  20. Tyjooo nejvíce miluji olejíček SALOOS :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozerám, že ich tu zbožňujeme všetci :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  21. Oleje od Saloosu jsou boží. Mám doma masážní relax a pak olej do koupele ve vůni mandarinka a oba naprosto miluju. Fungují jak mají a skvěle voní. Clobhouse jsem zaregistrovala, ale bohužel skrz diskriminaci se nepřipojím, nevlastním nic od Applu :D :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôňa mandarínky znie skvelo! :) Tak čoskoro by mal byť Clubhouse dostupný už pre všetkých :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  22. To sérum vůbec neznám, díky za tip. Olejíček od Saloosu musí být skvělý, já jich měla několik a byla jsem spokojená.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak nemáš úplne suchú pleť ako ja, malo by ti to sérum vyhovovať :) Saloos má skvelé produkty :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť