utorok 20. septembra 2022

MAKEUP INŠPIRÁCIA: Ariana Grande v klipe POSITIONS

Ahojte, krásky!

Ani sa mi nechce veriť, aký dlhý čas prešiel odvtedy, čo som sa Vám takto naposledy prihovárala. Necelý rok dozadu v októbri som publikovala recenziu na LUSH roládu a netušila som, že sa potom na toľko mesiacov odmlčím. Každopádne, písania som mala za ten čas dosť, ale tento blog mi aj tak chýbal a dúfala som, že sa raz k nemu opäť vrátim. Tak som späť :)

Myslím, že nostalgických myšlienok na začiatok bolo až až, a teraz už k téme dnešného článku očný makeup podľa Ariany Grande! Keď som po prvýkrát uvidela videoklip k piesni Positions, bola som prekvapená jej líčením, ktoré sa dosť líšilo od jej bežnej vizáže. Na internete som neskôr našla, že ide o look inšpirovaný šesťdesiatymi rokmi.
(zdroj fotiek: Pinterest) 
Ako môžete vidieť na fotkách vyššie, základom spomínaného líčenia očí je kontrast svetlej farby na pohyblivom viečku a hnedej farby v špecifickom tvare. Všetko dopĺňa linka, ktorá kopíruje hnedý tieň a Ariana ešte siahla aj po umelých mihalniciach na prehĺbenie výrazu, tie som však ja preskočila. 
 
Pri maľovaní myslite na to, že tvar hnedého tieňa musíte vykresliť podľa tvaru Vašich očí a prispôsobiť ho veľkosti miesta, ktoré máte medzi viečkom a obočím tiež som nenasledovala presný tvar, aký má Ariana, ale musela som si ho prispôsobiť pre moje oči. Pre porovnanie kuk na fotku nižšie :)
Používala som lacnú, ale veľmi šikovnú paletku INTO THE JUNGLE od značky RIVAL loves me (recenzovala som ju v tomto článku), a to konkrétne tiene s názvami jungle queen (svetlá) a woody (tmavá). Bledú farbu som nanášala len prstom, aby bola čo najintenzívnejšia a na hnedú a vykreslenie tvaru som použila navlhčený skosený štetec na oči. Po viacerých neúspešných pokusoch odporúčam, aby ste si požadovaný tvar vykreslili najprv svetlejšou hnedou, ktorej prípadné chyby ľahšie zakryjete svetlým tieňom ja som ten tvar nakoniec ešte čistila okrem svetlého tieňa aj korektorom, aby boli línie ostrejšie. Linkou nakoniec skopírujete vytvorený tvar, ja som použila svoju stálicu od Catrice CALLIGRAPH PRO intenzívna čierna farba, nerozmazáva sa, vydrží po celý deň a keďže má aplikátor ako fixa, veľmi jednoducho sa s ňou manipuluje.
Ariana je známa aj svojím špecifickým vykreslením pier do kruhu, vďaka čomu pôsobia plnším dojmom. Aby vyzerali ešte viac šťavnato“, do stredu pier som použila trochu lesku od Catrice s názvom Volumizing Lip Booster v odtieni 140 Rosewood Hills (komu tiež okamžite napadol seriál Pretty Little Liars? :).

Čo hovoríte na tento look chceli by ste si ho vyskúšať? :)

Majte ešte krásny zvyšok dňa! ♡

Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog), aby Vám nič neušlo :)

Predchádzajúci článok: LUSH: Čistiaca roláda s popcornom |  RECENZIA

16 komentárov:

  1. Love the colors! So pretty <3
    Xoxo
    https://myheartaintabrain.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je teda boží! Já mám doma naprosto krásnou paletku a ráda bych se s tím chtěla naučit zacházet :-D Neumím si malovat stíny tak krásně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! ♡ Ja som s tieňmi tiež mala na začiatku problém, ale chce to len zvyk :) Držím prsty, aby sa ti to podarilo ♡

      Odstrániť
  3. Teda, make-up se ti opravdu povedl! Vystihla jsi ho dokonale a moc ti sluší! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne ♡ Veľmi sa teším, že sa líčenie páči ♡

      Odstrániť