utorok 12. októbra 2021

LUSH: Čistiaca roláda s popcornom | RECENZIA

Ahojte, krásky!

Už pár pekných mesiacov dozadu som si v Pražskej pobočke LUSH obchodíku kúpila novú čistiacu roládu (+ k nej dostala aj vzorku pleťovej masky) a teraz konečne nastal ten správny čas zhodnotiť moje pocity do recenzie! :)

Mimochodom, už ma sledujete na novom Instagrame, ktorý som vytvorila pre tento blog a na ktorom som dennodenne aktívna? Ak nie, nájdete ma pod menom @whatafancyworldbylaura a budem veeľmi rada, ak sa tam uvidíme :)

„Tohle čistítko na obličej i tělo pleť jemně ošetří a zanechá ji hebkou na dotek a voňavou po máslovém popcornu. Kukuřičná mouka a polenta se postarají o jemný peeling, zatímco skořice stimuluje a zanechává pocit svěžesti a oživení. Vaše pleť bude nádherně hebká. Toto jemné – ale důkladné – čistítko vaši pleť zklidní a zjemní a dodá jí přirozený zdravý jas.“ (zdroj: lush.com)
Poviem vám, že som bola celkom prekvapená, keď som na hoteli roládu otvorila a uvidela tam kúsky popcornu – hľadiac naňho som si hovorila, či pri výrobe môjho produktu došlo ku filmovej párty, ale to som bola len trošku nepozorná, pretože táto neobvyklá ingrediencia je napísaná aj priamo na vrchnáku :). Druhá vec, ktorá sa nedala „prehliadnuť“, bola nádherná vôňa. V obchodíku som voňala jeden parfumovaný produkt za druhým a po čase bol už môj čuch celkom zmätený, ale neskôr som si krásnu vôňu rolády naplno užila. Jednoducho povedané, prvý dojem bol skvelý!

Čerstvú čistiacu roládu Let The Good Times Roll som po prvýkrát zaregistrovala vo videu mojej obľúbenej youtuberky Gabi DeMartino, ktorá si ju veľmi chválila, a preto bola moja voľba jasná. Už počas nanášania na pleť som si všimla, že mám hladšie, mäkšie ruky a prsty (znie to zvláštne, ale snáď sa chápeme :D). Manipulácia s roládou je trošku zložitejšia, ako asi u väčšiny LUSH produktov, ktoré sú ručne robené a zväčša sú menej kompaktné. Pre aplikáciu vezmete do dlane malý kúsok rolády, zmiešate ju s vodou, aby sa vytvorila pasta a tak nanášate na pleť krúživými pohybmi. Dá sa používať nielen na tvár, ale aj na telo, to som však ja nevyužila.

Čo sa týka môjho hodnotenia – roládu môžem len a len odporučiť! Pleť (a tiež ruky :D) zanecháva veľmi hebkú, jemnú a príjemnú na dotyk. Mám citlivú pleť a roláda mi ju vôbec nedráždila, ani s použitím sonickej kefky. Akné nemám, preto nedokážem posúdiť jej vplyv na tento problém, ale moje malé, občasné vyrážky dokázala upokojiť.

 

Do taštičky mi milá pani predavačka hodila aj darček k nákupu, a to pleťovú masku Beauty sleep.

„Luxusní pleťová maska, do které jsme navíc přidali porci krému Gorgeous. Možná vám dokonce pomůže usnout! Napusťte si vanu, pusťte si příjemnou hudbu a naneste tuhle báječnou masku na pleť. Relaxujte, vdechujte její vůni a nechte na sebe působit neroli, aloisii a kozlík. (Ale ne, že ve vaně usnete!) Jakmile se budete cítit uvolnění a zralí do peřin, masku jemně opláchněte teplou vodou (doporučujeme nechat působit 10–15 minut).“ (zdroj: lush.com)

Vzorka mi vyšla na necelé 2 použitia, čo síce nie je dostatok na poriadnu recenziu, ale prvý dojem zanechala veľmi dobrý. Pleť som mala v poslednej dobe nejakú nepeknú a keď som použila túto masku, bola na pohľad krajšia žiarivejšia a upokojená. Premýšľam, že pri najbližšej návšteve LUSHu si kúpim aj plnú verziu.

A na koniec ešte rýchle pripomenutie: nezabúdajte, že LUSH obaly sa dajú do kamennej pobočky vrátiť a za 5 prázdnych obalov dostanete pleťovú masku zdarma :).


Máte radi kozmetiku od LUSH?
 

Majte ešte krásny zvyšok dňa! ♡

Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog) a takisto ma príďte navštíviť aj na Instagram - Laura Máthe ♡

Predchádzajúci článok: RECENZIA kozmetiky RIVAL loves me (očná paletka, špirála, rozjasňovač)

14 komentárov:

  1. Ten popcorn ma zaujal, veľmi neobvyklé spracovanie produktu. Lush a ich kreativita je niečo skvelé :)

    ⋒ (Toxická) Pozitivita ⋒ Keď pozitivita ubližuje — bars atelier - ⋒ Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, teda oba dva produkty vypadají skvěle a ráda bych je někdy vyzkoušela. Já zatím od Lushe měla akorát Mask of Magnaminty a nějaký ty bomby a pěny do koupele. Koupelím už moc neholduju, kdežto pleťovku jsem letos rozjela na plný pecky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I really like Lush products. Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To vypada dobře :) já lush mám ráda a když jsem v Praze, vždy do něj zavítám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ta čistící roláda s popcornem vypadá opravdu zajímavě. Popravdě by mě ani nenapadlo, že když to otevřu, že tam uvidím opravdu kousky popcornu 😅. Lush kosmetiku znám, ale zatím jsem nikdy nic nevyzkoušela ani si nekoupila 😊. Ale třeba zkusím nějaký šampón na vlasy 🤗.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lush miluju, o této roládě jsem už hodně slyšela a asi ji taky zkusím, děkuju za recenzi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak takhle zajímavý produkt jsem dlouho neviděla! :D Určitě je ale super a moc ráda ho vyzkouším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Takový produkt jsem ještě nikde neviděla a Lush se musí nechat, že mají vážně kreativní a zajímavé produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já Lush nepoužívám, ale teda když jsem četla název produktu - roláda s popcornem - trochu jsem se zarazila, co to sakryš je!? :D :D

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  10. WOW tohle vypadá zajímavě, byť popcorn moc nemusím, tohle vypadá dost dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zajímavé! Děkuji za info!
    Lauro, měj hezký večer. Helena

    OdpovedaťOdstrániť