pondelok 25. marca 2019

Príchod jari LOOKBOOK

Ahojte, krásky!
Cítite tú prichádzajúcu jar? :) Musím sa Vám priznať, že zimy som mala dosť už 1. januára a každý ďalší deň len privolávam príchod jari. Tak ju možno rozhýbe dnešný článok, kde Vám ukážem moje tri obľúbené jarné outfity.

WEEKEND LOOK
Víkendový outfit pre mňa značí dve veci – pohodlie a štýlovosť. Obe kritéria spĺňajú tieto nádherné žlté šaty s gombíkmi z internetového eshopu Manzara. Strih bez ramienok je veľmi ženský plus zaviazanie v strede Vám vyformuje krásny pás. Už teraz viem, že sa tieto šaty stanú jedným z mojich najobľúbenejších letných kúskov. Cez nich som prehodila rifľovú bundu zo second handu značky Alive Sportswear a na nohách mám biele tenisky od Big Star.

STREET STYLE LOOK
Ak sa niekedy teraz prejdete Prešovom alebo Košicami v rovnakom čase ako ja, je dosť pravdepodobné, že ma uvidíte oblečenú práve v nasledujúcom outfite. Biela huňatá bunda z New Yorkeru ma už hneď na vešiaku zaujala a mohla by som ju nosiť neustále. Pod ňou mám taktiež z rovnakého obchodu šedú cropnutú mikinu a kvalitne otrhané rifle objednávané zo ZOOT, konkrétne ide o značku Sinner. No a moje momentálne najobľúbenejšie topánky – šedé kotničky od Reserved s nízkym opätkom (som ozaj maličká, takže aspoň nejaký opätok je vždy viac než vhodný :D).

BUSINESS LOOK
Začíname niečím elegantnejším – do ružovej sukne som sa v obchode Cribs zamilovala na prvý pohľad a hneď som vedela, že musí byť moja! Koženkový materiál pôsobí na oko veľmi dobre a túto originálnu sukňu som skombinovala s tmavomodrou bodkovanou blúzkou od značky Mohito. Outfit dopĺňajú svetloružové lodičky z Bosej nohy značky Bizzarro. V chladnejších jarných dňoch cez to prehodím ešte modrý kabát značky F&F (predávaná v Tescu).
                                                  

                                                  

Ktorý outfit sa Vám páčil najviac a čo v tomto období nosíte vy?

* ďakujem eshopu Manzara za poskytnutie šiat na recenziu, viac ich kúskov nájdete TU

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

26 komentárov:

  1. Ten víkendový outfit je úžasný. Krásne si skombinovala žlté letné šaty. Teraz som si tiež obľúbila hlavne pestré farby...to proste k jari patrí.
    Simple but significant

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, tie šaty sú nádherné, bola radosť kombinovať ich :) Samozrejme, pestré farby sú na jar ako stvorené :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Všechny outfity jsou skvělé, ale úplně nejvíc se mi líbí ten byznys look ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem, ten business look mám ozaj rada, je to moja klasická elegantná kombinácia :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Pro tohle období zatím street style v tom dalším bych zmrzla :D

    somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D My sme to našťastie fotili v ten snáď najteplejší deň, aký sme v tomto roku zatiaľ mali...:D
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. V košiciach som si ťa ešte nevšimla ale ked zbadam kočku v roztrhanych rifliach a v bielej huňatej bunde tak ju oslovim halooo to som ja 😊😊😊
    Nuž momentalne ja na seba obleciem to do coho sa zmestim. Tričiek, topiek, nátelnikov mam dosť, horsie je to s nohavicami. Cez brucho a boky už pretiahnem akurat tehotenske leginy 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite ma oslov, nesmierne by som sa potešila! :) Dúfam, že na seba niekde v KE narazíme :) Tak to je krásne, gratulujem k bábätku! :) Prichádzajú teplejšie dni, tak snáď to budeš mať s obliekaním jednoduchšie :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Krásné outfity, ten prostřední Street style se mi líbí nejvíce. Jinak bych už taky ráda přivolala to opravdové jaro. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Presne tak, už tej zimy bolo ozaj dosť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Ty žluté šaty jsou krásné! Pěkně jsi mě naladila na jarní náladu :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú úžasné a už sa neviem dočkať, kedy ich poriadne vynosím :) Tak to som veľmi rada! :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi si ma potešila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. Veľmi sa teším, že sa ti páči! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. parádní inspirace, ty žluté šatky jsou úžasné :-) asi se poohlédnu po něčem žlutém na léto :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, trošku som sa obávala, ako bude tá farba vyzerať naživo, ale sú ozaj nádherné :) Žltá je farbou, ktorá proste nesmie v jarnom/letnom šatníku chýbať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. S outfitmi si sa skutočne vyhrala! V rámci môjho vkusu sa mi veľmi páči prvý a posledný ♥ ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau, ďakujem! Veľmi sa teším, že sa páčia :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Tie žlté šaty sa mi veľmi veľmi páčia, ale vyhral to u mňa ten posledný look! Veľmi sa mi páči, ako si ho nakombinovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žlté šaty očividne zaujali :) Tak to sa veľmi teším, snažila som sa ho naozaj elegantne skombinovať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Druhý a tretí look je TOP.!! Ale tie žlté šaty sú proste nádherné :) Ja nemám odvahu si zobrať na seba žltú farbu ale tá farba sama o sebe sa mi páči. Máme podobný vkus ako vidím! :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, z tých žltých šiat mám obrovskú radosť a hoci to tiež nie je farba, ktorú by som veľmi vyhľadávala, tento kúsok budem určite nosiť s radosťou a často :) Tak to je skvelé, teším sa aj na nejaký tvoj lookbook! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Ty žluté šaty jsou táák krásné <3 !!

    zanetmlcak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žlté šaty každý obdivuje! :) Ďakujem, aj mne sa nesmierne páčia :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť