nedeľa 31. marca 2019

Lacné štetce z LIDL - ÁNO či NIE?

Ahojte, krásky!

Navštevujete obchodný reťazec LIDL? Ak áno, možno ste už postrehli, že v niektorých týždňoch nájdete v ich sortimente aj štetce na pleť + oči v sade s obalom. Ja som o tom vôbec netušila, ale keď som raz bola u kamarátky, vyskúšala som ich a boli skvelé, tak som sa jej hneď opýtala, odkiaľ ich má - po zaznení odpovede LIDL som ostala dosť prekvapená :)


Jeden set vyšiel okolo ôsmich eur (čo je nesmierne dobrá cena!) a doma mám už dva - čierne s nápisom miomare a čierne so striebornou aplikáciou. Medzi ostatnými štetcami sa mi trochu pomiešali, čiže Vám už neviem presne povedať, kde ich bolo koľko, každopádne sa aj tak väčšinou celkové dizajny menia.



Jednoducho a rýchlo povedané - sú skvelej kvality! Štetiny sú príjemné na dotyk, pleť nedráždia a krásne dokážu nabrať produkt. Nemajú problém ani s tým, ak štetec pre vyššiu pigmentáciu navlhčíte.
V sadách, ktoré mám ja, sú zmixované štetce na pleť aj oči, každopádne mi tam trošku chýbajú štetce na blendovanie tieňov, ale na pleť tam máte všetko. Jeden štetec využívam aj na nanášanie masky.
Dennodenne ich používam viac než rok, mnohokrát som ich aj umývala a ich kvalite to vôbec neuškodilo.



Takže ak nabudúce uvidíte v LIDL letáku podobnú sadu štetcov, rozhodne neváhajte a utekajte ich kúpiť! Takisto neváhajte a pripojte sa k sledovateľom môjho blogu (stačí Vám na to gmail), budem veľmi rada :)

Skúšali ste už štetce z LIDL, prípadne nejakú ich kozmetiku?

Predchádzajúce články zo série ÁNO či NIE:
Sonická kefka na čistenie pleti - ÁNO či NIE?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

32 komentárov:

  1. Štětce jsem v Lidlu ještě neviděla, ale díky za tip. Třeba si je jednou taky pořídím. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Štetce tam majú ozaj len občas, treba sledovať leták :) Rado sa stalo a dúfam, že ak si ich kúpiš, aj tebe sadnú rovnako dobre ako mne :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Mne osobne štetce z Lidlu absolútne nevyhovujú a kvalitou a cenou mi prídu lepšie tie z Aliexpressu, ale aj tam treba dať pozor aký typ štetcov si človek kupuje :)

    S LÁSKOU, TORILINKA 💕/ @Torilinka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi je ľúto :/ Ja mám z AliExpressu len jednu mini sadu na blendovanie tieňov a som spokojná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Vůbec jsem nevěděla, že někdy Lidl nabízí i štětce. Budu hlídat leták a určitě se na ně zajdu podívat :)
    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa na nich choď aspoň pozrieť, ja som z nich nadšená :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Už niekoľkokrát som na nich pozerala, ale potom mi v hlave zablikala kontrolka, že mám doma štetcov už hádam aj milión, takže som sa rozhodla ušetriť pár drobných. Je ale dobre vedieť, že aj štetce z Lidlu sú použiteľné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je jasné, zbytočne bude mať človek doma milión štetcov :) Ak ti raz doslúžia, určite odporúčam pozrieť sa na tie z Lidlu :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Já nakupuji v Německu v Lidlu a musím řict, že jsem si jich tam nevšimla. Vypadají dobře, dekuji za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo! :) Neviem, ako to majú v Nemecku, ale u nás sa raz za čas v regáloch objavia :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. To som fakt netušila že má Lidl v ponuke i štetce, viem že kozmetiku máva. Ja mám rada ich odličovače tie sú famózne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odličovače? Tie som ešte neskúšala, ďakujem za tip. Tiež som už počula, že vraj majú veľmi dobrú kozmetiku, tak plánujem preskúmať aj niečo viac :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Zrovna tyhle štětce doma nemám, ale jinam mám s kosmetikou z Lidlu samé dobré zkušenosti :) Většinou dobře poslouží :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa veľmi teším, musím od nich niečo nové poskúšať aj ja :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. V Lidlu mají i štětce jo? O kosmetice vím a občas si něco koupím, třeba sprcháč, ale toto bych nečekala :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú, majú :) Síce nie veľmi často, ale občas sa tam objavia :) Sprcháč som od nich ešte nemala, ale viem, že si ich kozmetiku celkovo ľudia chvália :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Odpovede
    1. Sú tam ozaj len zriedkavo, treba na nich natrafiť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Vobec som nevedela, ze Lidl ma v ponuke kozmeticke stetce. Po tejto sade by som vsak asi nesiahla, pretoze vsetky by som nepouzivala. Lepsie by bolo, ak by ich predaval i samostatne.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno sa predávajú aj samostatne, ale na také som ešte nenatrafila, len na celú sadu :) Mne to vyhovuje, využívam všetky :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Zaujal mě jen ten štětec na pudr, jiné bych asi nevyužila. Už jsem si za ty roky vytvořila svoji kolekci, kde se na všechny štětce můžu stopro spolehnout a další nepotřebuju. Ale vypadají z fotek hezky! Škoda těch blendících, že chybí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, keď už doma čo-to máš, tak tieto veľké sady nevyužiješ :) Tie tam ozaj chýbajú, ale možno ich tam Lidl pri ďalšom prevedení pridá :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Ja mam rada všetko čo je z Lídla lebo zatial ma nič nesklamalo a mám aj kabuki štetec Miomare proste som mu nevedela odolať ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si Lidl v poslednej dobe veľmi obľúbila, natrafila som tam aj na krásne tepláky a legíny :) Čiže ich predávajú aj samostatne? To je skvelé! :) Ja som zatiaľ videla len celé sady :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Lidl mě stále více překvapuje, mám odtamtud i super oblečení, které je kvalitní a slušivé :)
    One Loving Girl

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, ako som už písala o komentár vyššie, mám odtiaľ nádherné tepláky aj legíny :) V poslednej dobe sa im ozaj darí ponúkať skvelé veci :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. Ani jsem si nevšimla, že by LIDL měl kosmetické štětce, ale pokud jsou fajn, tak to je super, jsem s Lidlem co se kvality týče spokojená a pouvažuji nad nimi:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú dobre skryté :) Objavia sa naozaj len raz za čas :) Lidlu sa v poslednej dobe veľmi darí, ponúkajú skvelé produkty za nízke ceny :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  15. Nečakala som toľko poitivity voči štetcom z Lidlu, ale musím povedať, že ma to naozaj príjemne prekvapilo :) ak máš náhodou ešte nejaké tipy na cenovo dostupnejšie štetce dobrej kvality, pomohloo by, snažím sa pomaly vymeniť tie svoje, ktoré sú už trochu amortizované :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úprimne, ani ja :D Tiež ma veľmi prekvapili :) Počula som, že vraj štetce z AliExpressu sú veľmi dobré - ja mám doma len mini sadu na blendovanie očných tieňov a je skvelá :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  16. To bych zrovna od Lidlu nečekala :D ale je pravda, že používám štětce od BH Cosmetics a jsou boží a také za pár kaček :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už aj áno, Lidlu sa v poslednej dobe dosť darí :) BH Cosmetics poznám, ale štetce som od nich ešte neskúšala :) Niekedy naozaj človek nemusí platiť stovky eur, aby si zadovážil kvalitný produkt :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť