štvrtok 10. novembra 2022

Recenzia prírodnej KOZMETIKY z eshopu HRISTINA.sk

 Ahojte, krásky!

V poslednej dobe sa mi doma nakopili nové kozmetické produkty, a preto aj dnešný článok bude haulom, tentokrát nedekoratívnej kozmetiky z eshopu Hristina – ponúka široký sortiment prírodnej (dekoratívnej, nedekoratívnej, telovej, vlasovej, pre mužov) kozmetiky rôznych značiek. Na základe spolupráce som si vybrala tri produkty, ktoré ma najviac zaujali a dnes vám o nich bližšie porozprávam (môžete sa na nich priamo prekliknúť cez názov produktu).

* článok vznikol na základe barterovej spolupráce, ale to nič nemení na 100 % úprimnosti recenzií :)

Prírodný krém na suchú pleť (100 ml, cena: 9,67 €)

„Krém na suchú pleť – Prírodná receptúra určená špeciálne pre suchú a citlivú pleť. Vyhladzuje a zabraňuje vzniku vrások, reguluje vodnú rovnováhu a osviežuje, upokojuje a vyživuje pokožku. Stimuluje oxidačné procesy v kožných bunkách a neutralizuje pôsobenie voľných radikálov. Zabraňuje predčasnému starnutiu. Zvyšuje prirodzenú obranyschopnosť pokožky tým, že ju chráni pred vonkajšou agresiou (znečistenie, stres, cigaretový dym.) Ako používať: Naneste na čistú a suchú pleť tváre. Zloženie: VODA, AMBRA, VČELÍ VOSK, RUŽA DAMAŠSKÁ – VODA Z KVETOV, GLYCERYL STEARÁT, OLEJ Z HROZNOVÝCH SEMIENOK, RUMANČEK PRAVÝ – EXTRAKT, SORBITAN OLIVATE, CETEARYL OLIVATE, FERMENTOVANÉ LAKTOBACILY.“ – popis z eshopu Hristina

Ako je to u mňa zvykom, začnem produktom, na ktorý som sa z celého haulu tešila asi úplne najviac. Keďže prichádza zima a mínusové teploty, moja suchá pleť potrebuje extra hydratáciu, a preto som tento krém okamžite hádzala do košíka.

Priznám sa, že ráno väčšinou krémy nepoužívam, ale za to každý večer poriadne hydratujúci krém nesmie chýbať. Na to, že je krém vysoko hydratujúci, vôbec nie je hutný a na pleti ho takmer necítiť, veľmi rýchlo sa vsiakne a nezanecháva mastný film. Ráno sa po ňom vždy budím s peknou, oddýchnutou pleťou a žiadne biele šupinky z extrémneho vysušenia sa u mňa ešte túto zimu nevyskytli.

 
Na krém na pleť je balenie dosť veľké (100 ml, pričom väčšinou majú klasické krémy 30 alebo 50 ml) a s cenou pod desať eur je to naozaj výhodná kúpa. Verím, že ak bojujete so suchou a citlivou pleťou ako ja, krém vám sadne a stane sa pomocníkom do chladných dní, ktoré na nás už netrpezlivo vyčkávajú.
 

„Jemná, delikátna receptúra na tvár a telo, ktorá upokojuje, čistí a upravuje PH rovnováhu pokožky. Otvorí póry a účinne odstráni nečistoty a prebytok mazu. Zanechá pleť čistú a sviežu. Pre každodenné udržiavanie pleti. Pleť bude zdravá, čistá, bezchybná a omladená. Naneste vatovým tampónom a očistite tvár, potom opláchnite vodou. Gél môžete použiť aj namiesto mydla na tvár. Zloženie našich produktov je úplné. Každý produkt je registrovaný v CPNP a je kontrolovaný štátnou hygienickou správou. Kozmetika nie je testovaná na zvieratách. Zloženie: VODA, OLEJ Z HROZNOVÝCH SEMIENOK, AVOKÁDOVÝ OLEJ, PROTEÍNY Z PŠENIČNÝCH KLÍČKOV, ALANTOÍN, KOLAGÉN, DULA VŠEOBECNÉ, VITAMÍN E, AZULÉN.“ – popis z eshopu Hristina

Som veľký milovník čistiacich gélov na pleť, bez nich mám pocit, že odličovanie nie je úplné. Spojenie čistiaceho gélu a tonika v jednom som však ešte neskúšala a bola som veľmi zvedavá, či zbadám nejaký rozdiel v porovnaní s klasickým gélom – hneď sa ukázal v podobe konzistencie. Na pohľad vyzerá ako klasický gél, ale keď ho nanesiete na tvár, viac sa po nej kĺže a nie je natoľko penivý

Produkt môžete využívať dvoma spôsobmi: buď vatovým tampónikom ako tonikum alebo klasicky ako gél. Keďže väčšinu času je súčasťou môjho odličovania aj micelárna voda, ja som radšej zvolila druhý spôsob. S gélom sa pracuje jednoducho, nikde neštípe a pleť pekne vyčistí, nezanecháva pocit, že vám na pleti ešte niečo ostalo.

Za mňa nemám gélu čo vytknúť, veľmi mi vyhovuje aj zvolená forma pumpičky a balenie je naozaj veľké (500 ml), takže ani pri každodennom používaní ho len tak skoro neminiete. Odličovanie očí posúdiť bohužiaľ neviem, lebo mám veľmi citlivé oči a vždy na nich používam len špeciálne odličovače očí.

Prírodná maska na tvár a telo zelený čaj (500 ml, cena: 13,76 €)

„Naše masky sú vyrobené z kaolínu. Kaolín je vysoko čistý biely íl, ktorý má neuveriteľné absorpčné schopnosti, a dokáže zachytiť nečistoty a toxíny v koži. Kozmetické využitie: Upokojuje a osviežuje pokožku. Absorbuje a reguluje nadmernú tvorbu mazu. Odstraňuje toxíny a nečistoty. Oživuje pokožku. Mineralizuje. Zlepšuje štruktúru pokožky, chráni pred voľnými radikálmi a predchádza prejavom starnutia. Ako použiť: masku naneste prstami a dlaňou v tenkej vrstve na tvár alebo telo. Nechajte pôsobiť až do zaschnutia, ale najmenej 15 minút. Maska sa začne sťahovať a schnúť. Kaolín v nej obsiahnutý vám vyčistí pokožku. Potom masku umyjete v sprche. Aplikáciu zvládnete bez problémov sami doma. Zloženie: VODA, KAOLÍN, OLEJ Z HROZNOVÝCH SEMIENOK, MANDĽOVÝ OLEJ, ZELENÝ ČAJ OLEJ.“ – popis z eshopu Hristina

Ako posledný produkt z dnešného haulu vám chcem predstaviť prírodnú masku z kaolínu, ktorá, myslím, poteší najmä slečny s problematickou pleťou (Vianoce sa už nezadržateľne blížia, tak ak hľadáte dobrý tip na darček, nech sa páči :)

Síce nemám problém s akné, ale kde-tu sa u mňa vyskytne nejaká vyrážka, najmä na brade, preto som bola zvedavá, ako si s nimi maska poradí. Nanáša sa na vyčistenú pleť, odporúča sa nechať pôsobiť aspoň 15 minút –maska postupom času schne a stvrdne. Zmýva sa o trošku ťažšie, tak si ju radšej dávam pred sprchou, kde ju môžem lepšie zmyť ako pri umývadle. Po nanesení som mala pocit vypnutejpleti, vyrážky sa o čosi stiahli (rovnako aj začervenanie) a boli vysušené, následne som aplikovala gél na vyrážky a vyšlo mi z toho skvelé kombo.

 
Maska má nádhernú, jemnú, nenásilnú vôňu, ktorú by som vám rada konkrétnejšie opísala, ale napadá mi pri nej iba jediné slovíčko – čistota. Ak hľadáte dobrú masku, najmä pre problematickú pokožku, ktorú môžete využiť nielen na tvár, ale aj telo, táto prírodná maska zelený čaj môže byť pre vás to pravé orechové :)

Ktorý produkt z haulu vás najviac zaujal? :)

Majte ešte krásny zvyšok dňa! ♡

Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog), aby Vám nič neušlo :)

Predchádzajúci článok: HAUL z eshopu COSIBELLA (skvelo pigmentované paletky na oči a ďalšie produkty)

11 komentárov:

  1. Všetky tri produkty vyzerajú zaujímavo, najmä tá maska so zeleným čajom 😍

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So many wonderful items! Thanks for sharing. I hope you have a great weekend!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, všechny tři produkty vypadají skvěle a spotřebovat je bude opravdu výzva. Snad ti budou sedět :-) složení vypadá moc dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to áno, myslím, že mám na niekoľko mesiacov vystarané :D :) Ďakujem krásne ♡

      Odstrániť
  4. Na přírodní kosmetiku se také snažím postupně přejít a měním své jednotlivé produkty za přírodní. :) Tato kosmetika vypadá moc dobře a také bych jí hned vyzkoušela! Velmi mě zaujalo to modré tonikum. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam popozerať si produkty na tomto eshope, za dobré ceny tam nájdeš veľa zaujímavej kozmetiky ♡

      Odstrániť
  5. O produktech slyším prvně, ale dost mě zaujal ten krém.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S prírodnou kozmetikou som si musela dať pauzu, bohužiaľ mi spôsobuje ekzem a tak som späť pri tej z lekárne. Rozhodne ma však zaujala maska z kaolinu, ta by nemusela pre moju pokožku predstavovať problém. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Přírodní kosmetika snad nikdy není krokem vedle - značku neznám, ale zaujala mě ta maska. :))

    OdpovedaťOdstrániť