streda 20. mája 2020

Dekoratívna kozmetika od Douglas | RECENZIA

Ahojte, krásky!
Myslím, že som vám ešte nespomínala jeden z mojich vianočných darčekov - Douglas kozmetický adventný kalendár. Áno, síce som neotvárala od začiatku decembra okienko za okienkom, ale aj tak som mala veľkú radosť. Ostala som veľmi prekvapená, že sa tam nachádzalo toľko skvelých, využiteľných a kvalitných produktov.

So značkou Douglas som doteraz mala skúsenosť len v nedekoratívnej sekcii, úplne som zbožňovala ich odličovacie obrúsky, ktoré mi predstavila Get The Louk. Pri svojej prvej návšteve Prahy som si nakúpila asi desať (vtedy sme ešte na Slovensku pobočku Douglas nemali) a nemohla si ich vynachváliť - teraz ich už, bohužiaľ, nepredávajú. Dnes som sa Vám rozhodla napísať o dvoch dekoratívnych produktoch z adventného kalendára, konkrétne o špirále a ceruzke na pery od Douglasu.


Ceruziek na pery mám doma statočne veľa, používam ich neustále - či už samostatne alebo ako podklad pod tekuté rúže. Preto si myslím, že nejaký prehľad v kvalite ceruziek už mám, a veľmi som sa tešila, ako sa mi zapáči/nezapáči táto. V kalendári som mala schovanú kontúrovaciu ceruzku v odtieni 2 - FAWN PINK, čo je výrazná ružová.


Ako hneď prvé veľké plus hodnotím to, že ide o vysúvací mechanizmus, lebo strúhanie niektorých ceruziek dá zabrať, najmä takto mäkkých. Skúšala som ju ako podklad pod tekutý rúž, ktorý na ňu na perách pekne priľnul, ale rovnako skvelá je aj individuálne. Tu však už musíte rátať s jemným rozmazávaním pri jedení či pití.

Na oficiálnych stránkach Douglas som našla, že bez zľavy stojí táto ceruzka okolo 10 eur, čo mi príde celkom dosť. Je dobrá, využiteľná a v podstate sa jej veľmi nedá čo vytknúť, ale napríklad ceruzky od Essence alebo Catrice, ktoré doma mám a neustále používam, stoja okolo dvoch eur a efekt je veľmi podobný.


Už pri prvom otvorení maskary Kiss & Curl ma zaujala nezvyčajne stočená kefka do tvaru špirály. Na svojom obale sľubuje dodanie objemu a vytočenie rias, čo sa jej rozhodne uprieť nedá.


Hneď pri aplikácii som si všimla, ako špirála krásne riasy pozdvihla a predĺžila. Mala som jemný problém so zlepovaním, preto som nakoniec mihalnice ešte prečesala inou kefkou. Na očiach pekne drží tvar po celý deň, nedrolí sa a ani nerozmazáva. Od začiatku sa nenaberalo na kefku príliš veľa produktu, takže nanášanie bolo jednoduché. Odličovanie je klasické, dolu ide ľahko a bez trenia.


Za 12,5 ml produktu zaplatíte cca 15 eur a opäť sa mi opakuje situácia ako pri predošlej ceruzke - myslím, že aj za nižšiu cenu dokážete nájsť kvalitou podobné produkty. Napríklad, mne takýto efekt dokážu vytvoriť riasenky od Maybelline z drogérie, ktoré stoja približne okolo siedmich eur.


Používate dekoratívnu kozmetiku od Douglas?

Predchádzajúci článok: Make-up inšpirácia: výrazná linka na viečku!

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog) a takisto ma príďte navštíviť aj na Instagram Laura Máthe 

28 komentárov:

  1. Vobec som ešte nič dekorativne od nich nemala... Ale teda suhlasim, ak to nie su ohurujuce produkty, tak určite sa aj za lepšiu cenu daju kupit v iných značkách.
    Ale to sme my ženy - musime skušat a testovat stále čosi nové :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich mala v kozmetickom adventom kalendári, takže som sa potešila, že môžem vyskúšať niečo nové, ale znovu by som si ich asi nekúpila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Jejich dekorativka mě nikdy nelákala. Za to naprosto miluji jejich produkty pro péči o tělo <3 :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že produkty starostlivosti o telo som od nich ešte nemala, ale rada by som niečo vyskúšala :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. That mascara wand looks interesting. Thank you for sharing your honest thoughts about how the brush worked!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,
    já jsem měla jejich adventní kalendář asi před třemi lety a díky tomu jsem mohla vyzkoušet taky tužku na rty, která ale byla klasická ořezávací. Dneska už ji nemám, protože jsem ji celou vypotřebovala, byla totiž skvělá. Měla jsem tmavší hnědorůžový odstín, který mi perfektně seděl. Tužka se dobře ořezávala a docela mi chybí:-) Z dekorativky Douglasu mám doma už jen lak na nehty a ten je ok:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj táto moja je dobrá, len si myslím, že nájdem rovnako dobrú aj za nižšiu cenu :) Lak mám tiež a je fajn :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Super! :):

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://klaudencja.blogspot.com/
    https://instagram.com/klaudencjablog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dekorativní kosmetiku jsem od této značky ještě nezkoušela. Líbí se mi řasenka, ale máš pravdu, že se dají koupit levnější řasenky se stejným efektem a možná i bez toho slepování.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je tiež moja prvá skúsenosť s dekoratívkou od Douglasu a hoc som s týmito produktmi koniec-koncov spokojná, opäť by som si ich asi nekúpila presne kvôli ich cene a tomu, že nájdem rovnako kvalitné veci aj za menej peňazí :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. great and nice post :) I follow you # 126 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám Catrice All Round za ani nie 3€ a nedám na ňu dopustiť! ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú som ešte neskúšala, vďaka za tip! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Ta řasenka vypadá pěkně, ale souhlasím s tebou, že znám skvělé řasenky za mnohem nižší cenu :)

    https://blogsvelkymb.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, mne napríklad veľmi vyhovujú špirály od Maybellinu :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Musím priznať, že ma tieto produkty neoslovili :D Zakaždým čo som v Douglase chodím okolo nich, ale nejako ma ani nelákajú a musím priznať, že za tie ceny v dm nájdeme 2-3 riasenky a nie jednu :D
    BarsVee┃Moja skincare so značkou Himalaya - BarsVee na Instagrame🌸

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama od seba by som si ich asi v Douglas tiež nekúpila, ale keďže som ich mala v kalendári, tak som ich mohla vyskúšať - za mňa dobré produkty, ale cena je celkom vysoká :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Měla jsem dřív jenom pleťovku, ale ne dekorativku. Značku moc nevyhledávám, protože ji nemám odzkoušenou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem :) Ja zas rada skúšam stále niečo nové, takže som bola zvedavá, aké tieto produkty budú :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Musím říct, že od značky Douglas nemám vůbec nic 🤣 ale to neznamená, že bych ji nechtěla vyzkoušet. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak snáď sa k tebe niečo od nich čoskoro dostane :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť