sobota 19. októbra 2019

Porovnanie VŠETKÝCH ŠPIRÁL, ktoré mám (momentálne) doma!

Ahojte, krásky!
Keď som premýšľala nad témou nového článku, chcela som priniesť námet, ktorý by dokázalo využiť čo najväčšie množstvo žien. Nie každá z nás sa je šialená do všetkého ohľadom make-upu (ako ja :), avšak väčšina má doma minimálne nejakú špirálu, aby trošku skrášlila svoj pohľad. Už som písala pár článkov o konkrétnych špirálach, dnes Vám však ukážem a zhodnotím všetky, ktoré doma mám a snáď tu nájdete nejakú, ktorú by ste rady vyskúšali aj vy! :)


MAYBELLINE NEW YORK - LASH SENSATIONAL
Začíname hneď zvesela a to mojou najobľúbenejšou špirálou z drogérie, o ktorej som Vám už raz písala aj samostatný článok ( KLIK - Moja najobľúbenejšia ŠPIRÁLA z DROGÉRIE). Nič sa nezmenilo, stále patrí medzi mojich obľúbencov, lebo pri rýchlej aplikácii dokáže vyčariť krásny, jednoduchý look, ale ak si pri nej trošku posedíte, zaručene viete odísť aj s výrazným pohľadom, ktorý jediným klipnútim zdvíha vietor :) Odporúčam všetkými desiatimi, dá sa na ňu spoľahnúť po celý deň!


YVES ROCHER - SEXY PULP!
Moju prvú špirálu od Yves Rocher by som zaradila do lepšieho priemeru, ktorý Vás nesklame. S veľkou kefkou je aplikácia mierne komplikovanejšia, ale za to vie pekne dodať objem. Maskara zlepuje riasy minimálne, pod oči neopadáva a drží sa ich až do momentu, kým ju neodlíčite. Doteraz som sa od tejto značky orientovala len na nedekoratívnu kozmetiku, ale očividne sa aj v dekoratívnej sekcii nachádzajú veľmi dobré kúsky.


BOURJOIS PARIS - EYE CATCHING
Môj prvý nákup od Bourjois bol jedna katastrofa! Linka stála 5x toľko, čo bežne dávam za svoju najobľúbenejšiu a bola hrozná - nedržala, rozpíjala sa, nebola dostatočne čierna...Preto som sa celkom bála, čo sa vykľuje z tejto špirály a tu to, chvalabohu, až taká kalamita nie je. Vytvára na očiach celkom pekný look a neschádza dolu, ale za tú cenu si viem predstaviť, že by toho mohla ponúknuť aj viac.


GABRIELLA SALVETE - GABY
Tento kúsok som len narýchlo uchmatla v drogérii, keď som nutne potrebovala hocakú špirálu a táto sľubovala 100% vytočenie rias, tak som sa rozhodla vyskúšať, čo to dá. Veľmi nezvyčajne tvarovaná kefka skutočne mihalnice podvihne, avšak je veľmi ťažké s týmto špecifickým tvarom zájsť na začiatok a koniec oka. Inak nie je na čo sa sťažovať, pekne drží a nie je s ňou počas dňa žiadny problém.


MAYBELLINE NEW YORK - CLASSIC VOLUM´ EXPRESS MASCARA
Špirály od Maybelline patria podľa mňa medzi to najlepšie, čo je v drogérii možné nájsť, ale tento najnovší prírastok do rodiny maskár ukázal, že výnimka potvrdzuje pravidlo. Úprimne nechápem zmysel tejto kefky, lebo na pohľad ešte pôsobí celkom fajn, ale po nanesení spôsobí viac škody než úžitku. Riasy nepekne zlepuje, pričom im však nevie dodať nič do dĺžky ani objemu. Za mňa nepríjemná skúsenosť a produkt, ktorý si už opäť nekúpim.


L'ORÉAL PARIS - VOLUMISSIME EXTRA BLACK
Najobľúbenejšia špirála mojej mamky je asi najdrahší kúsok zo všetkých spomínaných a ja na nej nemám čo vytknúť. Krásne riasy oddelí, dodá im objem a pekne nadvihne. Čiernočierna farba ostáva po celý deň bez opadávania či rozmazávania tak, ako ste ju aplikovali. Navyše sa s ňou veľmi ľahko pracuje, pretože na kefku sa vždy naberie akurátne množstvo produktu, nič nemusíte otierať ani dodatočne odličovať z miest okolo očí.


AVON - BIG & DARING VOLUME MASCARA
Zakončíme to špirálou, ktorú som dostala ako darček už dávnejšie a bola na ňu veľmi zvedavá, pretože od Avonu som nič neobjednávala už roky. Nemôžem povedať, že by ma nejak vyslovene sklamala, ale zas ani nenadchla. Kefka vyzerá na pohľad zaujímavo, ale toľko slávy to až nebolo. Kde-tu mihalnice pozdvihla, ale bolo s ňou dosť práce a následného odličovania okolia. Takisto celkom rýchlo vyschýna a drobí sa, čo som u zvyšku maskár nespozorovala.


Poznáte niektorú z týchto špirál? Ktorá je Vaša najobľúbenejšia?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

29 komentárov:

  1. Loved this post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neznám žádnou ze zmíněných, doma vlastním akorát jednu. Přijde mi zbytečné mít několik řasenek, vždyť je člověk nedokáže pomalu ani spotřebovat, aby mu nevyschly 😁

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, ja tiež väčšinou používam len jednu, ale teraz sa mi ich doma nejak nakopilo :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Taky je moje oblíbená řasenka Lash sensational. Zbytek nepoznám. Moc řasenek doma nemám, od té doby, co si opakovaně kupuju jen tu od Maybeline.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá je naozaj skvelá, celkovo jedna z najlepších riaseniek :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Tak dúfam, že ak ich vyskúšaš, zapáčia sa ti :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. What a fabulous idea for a post! It's amazing how differently the different wand types can work.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný článok. :) Zaujala ma hlavne špirála od Gabriely Salvette.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Tá je svojou kefkou veľmi zaujímavá a mne sadla :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Mně zaujala ta Maybeline - vypadá, že má kartáček, který by mi vyhoval. Já byla v poslední době docela spokojená s řasenkou od Miss sporty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maybelline má skvelé špirály, patria k tomu naj z drogérie :) Od Miss Sporty som mala obľúbenú ružovú riasenku, ale už som ju dlho v regáloch nevidela :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Tu řasenku od Yves Rocher jsem také měla, ale bohužel jsem jí musela vyhodit :( Mě absolutně nevyhovovala a neudělala mi na řasech nic. Mojí oblíbenou je teď Volume Mania od Dermacolu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi je ľúto :/ Od Dermacolu som už nesmierne dlho nemala žiadnu riasenku, ale veľa ľudí si ich teraz chváli :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Já se zase tak moc líčení nevěnuji, jen hodně výjimečně, takže výběr moc neřeším a sáhnu po té levnější, když ji nestihnu ani vypotřebovat :)
    Jinak děkuji u mě za reakci, pokud máš ráda Halloween, můžeš se brzy těšit i na nějaké recepty s touto tématikou, které chystám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo a teším sa na recepty, určite si ich pozriem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Já mám nejraději řasenky od Bell cosmetics. Zajímavě vypadá ta s kartáčkem ve tvaru sněhuláka, přesto jsem ale na ty klasické :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Bell cosmetics som ešte riasenku nemala, ale už dlhšie sa na nejakú chystám :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Prvé dve sú moje top a kupujem si ich dookola podľa toho, na ktorú je akcia. Tú Yves Rocher mám asi ešte o niečo radšej i keď je drahšia. Teraz mám doma pre zmenu Maybelline vo farbe deep black a je super, len sa mi zdá, že sa ťažšie odličuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prvé dve sú skvelé, tiež som si ich veľmi obľúbila :) Ja mám zas o čosi radšej tú od Maybelline :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. A great post! I love your blog. Your content is very interesting < 3

    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Myslím, že jsem ani jednu nezkoušela. Upřímně, možná ani řasenku už nosit nebudu. :-D Zjistila jsem, že mám svoje řasy docela výrazné a hodně lidí se mě ptá, jestli mám řasenku a jakou, takže jsem se rozhodla, že si večer ušetřím pět minut odličování a raději budu déle spát. :-D
    www.outcryblog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé! :) Moje riasy sú síce dlhé, ale totálne rovné, takže ich musím stále trošku pozdvihnúť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. Great post! Thanks for sharing xo Nina
    http://www.stylingwithnina.com/2019/10/satin-midi-skirt-chunky-knit-sweater.html?m=1#more

    OdpovedaťOdstrániť