streda 12. októbra 2022

HALLOWEEN 2022 – jednoduché a rýchle líčenie mačky

Ahojte, krásky!

K jeseni neodmysliteľne patrí aj sviatok Halloween, ktorý si nachádza čoraz väčšiu obľubu už aj v našich končinách. Oslavuje sa v noci z 31. októbra na 1. novembra a mnoho podnikov už oznámilo svoje halloweenske párty – a čo by to bolo za párty bez masky? Keďže milujem makeup, základom mojej masky bude líčenie, ktoré doplním peknou čelenkou s mačacími uškami – hádate správne, tento rok som si vybrala za svoj kostým klasiku, mačku s trochou strašidelnej krvi :)

Líčenie sa môže zdať na prvý pohľad komplikované, ale je naozaj jednoduché, rýchle a väčšinu produktov určite nájdete aj vo svojej makeupovej výbave, takže si toho nemusíte veľa dokupovať. Mnou použité produkty nájdete v zátvorkách, ale určite nemusíte použiť presne rovnaké, stačí, len aby sa podobali farebne :)

Určite začnite očami, aby ste si nerozmazali farby v spodnej časti tváre. Na makeup očí som použila len dva tiene – najprv som dala do záhybu hnedý (Rival loves me paletka INTO THE JUNGLE, odtieň woody) a následne bordový (BEAUTY GLAZED paletka MARS, bordový odtieň na kraji), ktorý som potiahla aj pod spodné mihalnice. Pri mačacom líčení je však základom poriadna cat eye linka (CATRICE CALLIGRAPH PRO, odtieň 010 Intense Black Waterproof), ktorou si opticky oči predĺžite po oboch stranách. Potom odporúčam naniesť si klasický makeup na tvár a všetky ďalšie produkty ako púder, bronzér, rozjasňovač a hurá na najzaujímavejšiu časť líčenia!

Začíname od hora nadol, čiže ako prvé si čiernou ceruzkou (DOUGLAS eye pencil) namaľujeme noštek a tenkú líniu k perám. Pre dlhotrvajúcu výdrž a nerozmazávanie ešte odporúčam zafixovať hocijakým čiernym tieňom, prípadne môžete na noštek použiť aj čiernu linku, ale potom bude odmaľovanie o čosi náročnejšie. Čiernou ceruzkou som jemne vykreslila aj hrany vrchnej pery a bordovou ceruzkou na pery (MISS SPORTY mini-me lip liner, odtieň 050 Red red wine) som dokreslila zvyšok. Aby bolo líčenie o trochu „strašidelnejšie“, pridala som aj dve malé krvavé ranky (jednu na perách a jednu na líci) – najskôr som ich vykreslila s bordovým tieňom a potom do stredu ešte jemne naniesla trochu tekutého rúžu v červenej farbe (YSL VINYL CREAM creamy lip stain, odtieň bohužiaľ nikde neviem nájsť). 

Ak chcete, makeup môžete skončiť v tejto fáze, ale ak túžite po úplnom mačacom líčení, ostáva už len dodať si pár fúzikov po oboch stranách, tie som najprv vykreslila čiernou ceruzkou a potom som cez nich prešla bordovým tieňom.

 
Ostáva už len nasadiť si mačacie ušká (moje sú z Aliexpressu), hocijaký čierny outfit a maska mačky na Halloween je hotová! :) V prípade, že chystáte doma nejakú párty, určite sa inšpirujte aj mojím článkom spred dvoch rokov HALLOWEEN 2020 - 4 rôzne snacky a tipy na halloweenske filmy.
Chystáte sa tento rok oslavovať Halloween?

Majte ešte krásny zvyšok dňa! ♡

Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog), aby Vám nič neušlo :)

Predchádzajúci článok: Vydarený KOZMETICKÝ HAUL z eshopu COSIBELLA!

18 komentárov:

  1. Moc se ti líčení povedlo! Na nějakou párty naprosto ideální :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Oh, ďakujem krásne, veľmi sa teším, že sa páči ♡

      Odstrániť
  3. Vypadá to skvěle! V jednoduchosti je krása a tyhle FANCY jednoduché líčení mě prostě moc, moc baví! Je to dokonalé a moc se ti to povedlo!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslím, že já Halloweenské líčení asi nevyužiju, ale vypadá to moc roztomile. Povedlo se. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je hustý, to se ti fakt povedlo! Já se na Halloween nijak nelíčím, ale výzdobu mám a ráda bych i něco tématicky napekla, ale už vidím, že nakonec z toho nic nebude :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! ♡ Ja som okrem jednej halloweenskej párty tiež nič iné tento rok nestihla :D

      Odstrániť
  6. Zrovna v úterý máme v práci Halloweenskou diskotéku, tak se mi nějaký tip na líčení hodí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že diskotéka dopadla na výbornú a líčenie sa vydarilo ♡

      Odstrániť