štvrtok 4. marca 2021

Tekuté rúže od Miss Sporty | RECENZIA

 Ahojte, krásky!

Tekuté rúže od Miss Sporty som na tomto blogu už raz spomínala v mojich obľúbencoch (TOP kozmetické produkty roku 2020!), ale nedá mi, aby som o nich nenapísala aj samostatný článok. Kým som na nich nenarazila, mojimi TOP tekutými rúžmi boli tie od značiek NYX alebo Sleek, no v posledných mesiacoch sa k nim na piedestál pridala svojimi rúžmi aj značka Miss Sporty.

Doma mám momentálne 3 odtiene tekutých rúžov od MS = 2x z kolekcie Matte to Last 24H a jeden kúsok z Satin to Last 24H, ktoré vám dnes zrecenzujem. 

MISS SPORTY: Satin To Last Lip Cream (odtieň 110 Muted Mocha)

Začíname odtieňom, ktorý som si kúpila najnovšie a musím sa priznať, že pri zhone v drogérii som si vôbec nevšimla, že nejde o matnú verziu (:D). Nevadí, veľký rozdiel tam nie je a všetky pozitíva z matných sú zachované aj v tomto variante. Vybrala som si odtieň jemne do ružova/červena, ale stále veľmi prirodzený, aké mám rada.

Rúž na pery pekne priľne aj sám, ale ja si vždy pod každý tekutý rúž dávam ceruzku po celej ploche pier. Trvá len chvíľočku, kým úplne zaschne a už sa nepohne. Bez najmenších problémov mi vydrží niekoľko hodín, zvládne aj pitie a po jedení je nutná len jemná úprava pretretím uprostred pier. Mám v poslednej dobe veľmi suché pery, čo sa po pár hodinách nosenia na perách ukáže, ale tiež sa to dá jednoducho vyriešiť opätovným pretrením. Rúž našťastie nerobí žiadne fleky ani tzv. mapy, aj keď ho aplikujete vo viacerých vrstvách. 

(na fotkách rúžu na perách som schválne nedala žiadny filter, aby bola farba čo najbližšia skutočnosti)

MISS SPORTY: Matte To Last 24H Lip Cream (odtieň 200 Lively Rose)

Tento odtieň mi sadol úplne najviac, pretože je to presne tá nude farba, ktorú najviac obľubujem. Je veľmi podobný farbe mojich pier, tým pádom vyzerá veľmi prirodzene a jemne. Po chvíľke zaschne úplne do matna, ale nemáte pocit, že by boli pery vysušené. Rovnako ako predchádzajúci rúž krásne dlho drží a vôbec sa nerozmazáva. 

Aj tento prirodzený a jemný odtieň zvládne vyplniť celú plochu pier rovnomerne a bez fľakov, ale vždy pod neho dávam kontúrku a potom sa mi jednoduchšie nanáša. 

MISS SPORTY: Matte To Last 24H Lip Cream (odtieň 110 Vibrant Mocha)

Ako poslednú mám veľmi zaujímavú farbu, ktorá mi hneď na prvý pohľad pripomenula jeseň, padajúce lístie a Halloween (neviem, možno mám len príliš bujnú predstavivosť :D). Ide o krásny odtieň do oranžova, ktorý však nie je nijak krikľavý ani výrazný, práve naopak. Všetky kvality vyššie spomínaných rúžov má aj tento a ja sa vždy teším, keď sa raz za čas v tomto období namaľujem a svoj look dokončím jedným z týchto skvelých odtieňov :)

Inak, ja som milovník nude rúžov, ale majú v ponuke aj výraznejšie farby, ak ste skôr na niečo nápadnejšie. Cena sa pohybuje okolo troch eur, čo je veľmi priaznivé vzhľadom na vysokú kvalitu, ktorú tieto rúže majú.

Skúšali ste tekuté rúže od Miss Sporty?

Majte ešte krásny zvyšok dňa! ♡

Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog) a takisto ma príďte navštíviť aj na Instagram - Laura Máthe / Clubhouse - @lauramathe ♡

Predchádzajúci článok: HAUL: Kozmetika a výživový doplnok | BENU lekáreň

38 komentárov:

  1. Nemám s nimi skúsenost, ale vyzeraju celkom pekne, také jemné na bežné nosenie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, tieto farby sú na bežné nosenie ako stvorené :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Vypadají dobře a jsou za velmi příznivou cenu. Určitě se na ně kouknu. A musím říct, že ti sluší všechny odstíny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam vyskúšať ich, ja som si ich úplne zamilovala :) A ďakujem krásne, takéto nude odtiene mám na sebe najradšej :) Naopak červené rúže, to ide úplne mimo mňa :D
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Odstíny jsou krásné, ale sama bych si je nekoupila, mám radši jiné rtěnky :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak samozrejme, každý máme iné preferencie :) Ja mám tieto veľmi rada, rovnako ako tekuté rúže od NYX alebo Sleek :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Máš to krásně nafocené, ty kytičky kolem mi úplně navodily jarní náladu! :) Jinak tekuté rtěnky mám celkem ráda, tyhle jsem ještě nezkoušela, ale vypadají super. :)

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne som sa nimi snažila konečne už privolať jar, ale posledné dni snežilo, tak asi mi to úplne nevyšlo :D
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Ty joo, tak tohle mě hodně překvapilo. Kosmetika od Miss Sporty pro mě většinou byla spíš zklamáním, jediné, co od nich mám ráda, jsou laky na nehty. Ale tyhle rtěnky vypadají dost dobře! Až budu mít cestu do drogerie, tak se po jedné mrknu ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som kedysi mala zafixované, že Miss Sporty mi veľmi nevyhovuje, ale v poslednej dobe sa mi od nich zapáčilo viacero produktov :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Vypadají pěkně :) Od Miss Sporty jsem žádné rtěnky nezkoušela, ale matné tekuté mám ráda od Catrice a Essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Essence som vyskúšala nejaký matný rúž už dávnejšie a veľmi mi nevyhovoval, lebo sa rozmazával...Ale od Catrice mám rada ceruzky na pery :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Jednu z těchto rtěnek jsem zkoušela a odstíny mají opravdu nádherné, jen mi bohužel trochu vysušovala rty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je častý problém niektorých matných rúžov, že niekedy zvyknú dosť vysušovať pery :/
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Mám ho v červenej farbe a musím povedať, že nie je vôbec na zahodenie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa teším, že aj tebe sa páči :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Ahojky,
    přiznám se, že jsem tyto rtěnky vůbec nezaregistrovala, ale vypadají moc pěkně a líbí se mi odstíny, co sis vybrala. Mám teď nákupní stopku, ale vše jednou skončí:-D Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak snáď po stopke natrafíš na veľa dobrých produktov :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Škoda, že tie krásne rúže, tak skoro nebudeme na sebe navzájom vidieť :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to mi je tiež ľúto :( Ale verím, že táto zlá situácia sa čoskoro zlepší :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Po těchto rtěnkách už jsem taky koukala a musím uznat, že vypadají vážně úžasně! Asi si nějaké odstíny pořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za mňa jednoznačne odporúčam kúpiť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Odpovede
    1. Aj mne sa najviac páči, je to dokonalý nude odtieň :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  13. Moc se mi líbí ten poslední odstín:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to veľmi zaujímavá farba, aj mne sa hneď zapáčila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. S touto značkou moc zkušenost nemám, ale moc se líbí jejich odstíny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtiene tentokrát naozaj dobre vychytali, úplne sa mi trafili do vkusu :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  15. I'll try nude lipstick for sure, looks so matte. Also, amazing blog, dear.

    I'm your new follower now.

    I'd be glad if you visit and maybe follow my blor and/or instagram, I need a little support to grow my community as a blogger. :)

    Blog: https://phdlady.blogspot.com
    IG: @phdlady

    Greetings,
    Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vypadají na puse opravdu fantasticky. Mám moc ráda takovýto matnější efekt, ale zároveň takové přirozený. Ještě mám hodně ráda na takové rtěnky značku Dermacol, také mohu doporučit ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Dermacol som tiež počula samú chválu, mám ich v pláne vyskúšať už dlho :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  17. Vypadají dobře,mají krásné odstíny :) Ještě jsem je nezkoušela. Docela bych se po nich i mrkla, pro rtěnky, lesky a tak mám slabost. Ale te´d je vůbec nepoužívám, pod respirátoremje stejně nikdo nevidí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja lesky na pery veľmi nemusím, ale na tekuté matné rúže mám slabosť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  18. Wau, ani som nevedela, že Miss Sporty má tekuté rúže a že sú dobré. Ďakujem za tip, pôjdem sa na ne určite pozrieť :)

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ich tiež vzala len tak zo zvedavosti a ostala som veľmi milo prekvapená, aké dobré sú :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  19. Á tady už jsem dlouho nebyla :-) koukám pěkné barvičky, ta červená je luxusní

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ťa vítam späť! :) tak to áno, krásne odtiene :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť