utorok 24. novembra 2020

Kozmetický HAUL z e-shopu mariprirodnakozmetika.sk + RECENZIE

Ahojte, krásky!

Pár týždňov dozadu som mala vďaka spolupráci možnosť vybrať si niekoľko produktov z e-shopu MARI prírodná kozmetika a dnes by som sa s vami chcela podeliť o recenzie a celkovo dojmy, ktoré vo mne táto trojica zanechala.

Z veľkej a rozmanitej ponuky som si nakoniec vybrala podkladovú bázu pod make-up proti začervenaniu, vyhladzujúci očný krém a olej na pery (kliknutím na názov produktov nižšie v článku sa dostanete priamo na konkrétny produkt na e-shope :).

VOLLARÉ COSMETICS - Correcting Mineral Base (anti-redness)

Vyskúšať bázu pod make-up proti začervenaniu som chcela už dlho, a keď som ju zbadala na e-shope, hneď som vedela, že musí byť moja. Musím sa priznať, že nie som veľký milovník báz, respektíve ich bežne vôbec nepoužívam, preto som bola veľmi zvedavá, či uvidím rozdiel. 

Konzistencia je skvelá, veľmi ľahká a do pleti sa rýchlo vstrebe. Keď som si potom prešla rukou po tvári, bola krásne vyhladená a ako stvorená na aplikovanie make-upu. Farba bázy je slabozelená, ale nemusíte sa báť, že by sa z vás stal Shrek či niečo podobné. 

Spočiatku som sa trochu bála aj toho, či sa po jej použití nevyhádžem, keďže mám dosť citlivú pleť, ale nič také sa nestalo. Make-up na ňu pekne priľnul a čo sa týka výdrže, myslím, že tá bola podobná tej , akú mám za bežných okolností. V problematike začervenania som bola skutočne zvedavá, pretože s ním mám dosť veľký problém - odkedy som bola menšia a pri jednej chorobe mi dali nesprávne lieky, celá som sa vyhádzala červenými fľakmi, ktoré sa mi doteraz objavujú vždy, keď som v teple alebo v nejakej stresujúcej situácii. Po jej aplikácii som spozorovala, že fľaky boli menej nápadné ako zvyčajne a nebolo ich cez make-up až tak vidieť, takže za mňa spokojnosť. 

Cena: 5,40 za 30ml

SkinUP - Eye Cream Firm & Smooth

Tento vyhladzujúci očný krém je určený na každodennú starostlivosť o všetky typy pokožky okolo očí s príznakmi starnutia, únavy a stresu. Starnutie vo svojich dvadsaťjeden rokoch ešte úplne nepociťujem, ale únava a stres sú mojimi najlepšími kamarátmi. Taktiež som počula veľa blogeriek, kozmetičiek a pod. tvrdiť, že s bojom proti vráskam sa odporúča začať už v mojom veku, aby sa čo najviac predišlo ich vytvoreniu. Rovnako som si povedala, že svojim očiam dávam silným líčením celkom zabrať, a preto by si zaslúžili trochu extra starostlivosti.

Očný krém od SkinUP ma zaujal prítomnosťou kyseliny hyalurónovej, ktorá by mala hlboko a intenzívne zvlhčovať a zvyšovať elasticitu pokožky. Dá sa používať ráno aj večer, ja som ho zvykla nanášať zväčša večer po odlíčení alebo aj v rána, keď som sa potom nemaľovala. 

Na pleti je príjemný, absolútne nevysušuje ani nedráždi a hoci účinok na vrásky veľmi nedokážem posúdiť, pravdou je, že očné okolie pekne vyhladil a vzpružil. Určite neľutujem, že som ho vyskúšala a dúfam, že mi v budúcnosti za to moja pleť poďakuje.

Cena:7,50 za 15ml

Silcare - Lip Oil So Juicy & Natural (Blueberry)

Musím sa priznať, že na tento produkt som sa tešila asi úplne najviac a vkladala doňho najväčšie nádeje, pretože moje vysušené pery už skutočne potrebovali záchranu. Hneď ako prvé som sa potešila krásnej vôni (v ponuke je okrem tejto aj pomaranč) a moje nadšenie len narastalo. 

Olej je na perách veľmi príjemný a navyše im dodáva pekný lesk, takže nemusíte vonku nosiť klasické lesky, ktoré zväčša vysušujú. Netrvá dlho a vstrebe sa, ale pocit hydratácie zostáva aj dlho potom. Ja som si tento Lip Oil nesmierne obľúbila, nosím ho stále pri sebe a odporúčam vám ho všetkými desiatimi. A ak si chcete vytvoriť dokonalé duo, e-shop ponúka aj čučoriedkový peeling na pery.

Cena: 3,10 za 10ml

Ktorý produkt by ste tiež rady vyskúšali?

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

Nezabudnite sledovať môj blog pomocou svojej emailovej adresy (kolónka Sleduj môj blog) a takisto ma príďte navštíviť aj na Instagram Laura Máthe 

Predchádzajúci článok: ARGALISTA: Pleťová rozjasňujúca modrá maska!

50 komentárov:

  1. Hey dear!
    I loved your post and already followed your blog! I want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten olej na rty mě zaujal asi nejvíce. Klidně bych si k němu vzala i ten peeling na rty. Miluji vše v čem jsou borůvky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak určite odporúčam a verím, že aj peeling je rovnako skvelý :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Vypadá to na skvělé produkty, ať ti slouží a jsi s nimi spokojená! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, veľmi sa z nich teším :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Ahoj,
    neznám žádný z produktů, ani značku, ale zaujal mě krém i olej na rty. Ten bych si určit pořídila taky. Díky za tip!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že ak si ich kúpiš, budeš rovnako spokojná ako ja :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Přírodní kosmetika se teď hodně dostává do podvědomí, a je to bezva. Já zkoušela jenom Welledu, a moc jsem si jí oblíbila. A ten olej na rty vypadá suprově, já si dávám pořád mandlový od Salosu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Welledy som ešte nič neskúšala, ale všimla som si, že je to teraz veľmi obľúbená značka :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Veľmi pekné fotky a článok! :) Produkty vyzerajú skvelo!
    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Veľmi sa teším, že sa páčia :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Oh wow. All of these products sound really wonderful. Thank you for sharing your thoughts on them!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tuto značku vůbec neznám, zaujal mě ten olej na rty, také dost bojuji se suchými rty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne odporúčam, na suché pery je ako stvorený :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Krásné fotky a hlavně musím říct, že ten olej u mě zabodoval, protože já se suchými rty hodně bojuji a myslím si, že by mi mohl vyhovovat. 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne veľmi pomáha, tak verím, že by vyhovoval aj tebe :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. Krásný článek, rozhodně bych vyzkoušela lesk na rty. Jinak asi vše stojí za to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ani s jedným z týchto produktov som netrafila vedľa, sú skvelé :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Odpovede
    1. Tiež som sa na neho tešila úplne najviac :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Interesting products. I haven't tried them yet. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten lip olej vypadá hrozně hezky, to by určitě bylo i něco pro mě!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si ho zadováž, je skvelý! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  14. Určitě olejíček na rty. Teď v zimě je to musthave :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, v zime sú tieto olejčeky najlepšími pomocníkmi :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  15. O značce jsem nikdy neslyšela, ale mají nádherné obaly, zaujaly mě na první pohled! :O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to áno, aj pozerať na nich je radosť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  16. Moc hezký haul. :) O této značce jsem také nikdy neslyšela, ale vypadá moc hezky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som všetko skúšala po prvýkrát, ale bola som veľmi spokojná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  17. Odpovede
    1. Je skvelý, používam ho neustále :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  18. Zaujal mě především ten olej, protože stejně jako ty mám extrémně suché rty na které nezabírá už skoro nic :D

    Belle âme

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola som na tom podobne, ale tento olej je moja záchrana :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  19. Odpovede
    1. Som veľmi rada, že sa páčia :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  20. to vypadá zajímavě, zaujala mě kosmetika skinup!

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stretla som sa s ňou prvýkrát a som spokojná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  21. Vůbec značku neznám, ale přírodní kosmetika je fajn. Moc se nelíčím - jen příležitostně a decentně, ale i mě zaujal olej na rty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ten zanecháva pekný decentný lesk na perách, takže by sa ti mohol páčiť :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  22. Myslím, že bych si osobně vybrala úplně všechno👌😂 a máš krásné fotky!

    In the moment with Ejmina | Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahah tak to máme podobne :) A ďakujem krásne! S fotkami celkom zápasím, takže si ma teraz veľmi potešila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  23. Tak ten olej ma dosť zaujal, tu kozmetiku inak vôbec nepoznám.
    Lifeinpicturesbylu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som sa s ňou stretla po prvýkrát :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  24. Krásný nákup :) ať si spokojená

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti a som s ním veľmi spokojná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  25. Odpovede
    1. Tiež to bolo moje zoznámenie s e-shopom, ale som veľmi rada, že som naňho narazila :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť