piatok 7. júna 2019

MUST HAVE produkty na leto | Dekoratívna kozmetika

Ahojte, krásky!
Dúfam, že si užívate to nádherné počasie, ktoré k nám konečne zavítalo. Práve slnečné lúče derúce sa cez moje žalúzie ma inšpirovali, aby som na tento blog priniesla historicky prvý (blog mám od decembra 2018) článok s letnou tematikou! Veľmi sa z toho teším :)

V lete je základom zbaviť sa prebytočnej mastnoty, ktorá dôsledkom potu vytvára z našej tváre jednu veľkú diskoguľu. Teda hneď prvým must have produktom je jednoznačne púder - môj obľúbený je Rimmel London klasika Stay Matte. (ako vidíte podľa fotky, skutočne ho používam veľmi rada :) V horúčavách konečne aj moja zvyčajne suchá pleť znesie techniku baking, na čo používam transparentný sypký púder od Catrice. Taktiež chceme všetci letom preplávať s nádherným opálením, ale aj keď vylihovanie na deke nedopadne úplne podľa našich predstáv, slnečné lúče môžeme našej pleti dopriať aj pomocou bronzéra - môj dlhoročný pomocník na tieto chvíle je Smooth Skin Bronzing Face Powder od NYC v odtieni 720A Sunny (mimochodom, už dlho ho neviem v obchodoch nájsť, neviete mi poradiť, v akých regáloch by sa mohol nachádzať? :)


Čo sa očí týka, v lete si namiesto orientácie na tiene, zvyknem skôr zakladať na krásnych, dlhých a mihalniciach, na čo však potrebujete špirálu, ktorá sa Vám v polke dňa nerozmaže a nepozliepa riasy do nepekných pavúčích nôh. Pre mňa najlepšie funguje populárna maskara od Benefitu - They´re Real. Aj dokonalé obočie je základom letného líčenia a najpodstatnejšie je, aby nám jednotlivé chĺpky nelietali, čo mi zabezpečuje gélová maskara na obočie od Essence. Make Me Brow vďaka svojmu zafarbeniu dokáže obočie zároveň vyplniť aj zafixovať. 


Pri líčení pleti nerada používam ťažké make-upy, ktoré sa pri 30+ stupňových teplotách akurát tak začnú rozlievať, preto skôr stavím na dobrý korektor. Obľúbila som si známe farebné korektory od L.A. Girl, ktoré majú skvelé krytie. Aby tvár chytila krásny letný nádych, nesmieme zabudnúť na highlighter. Za necelé dve eurá som si objednala z AliExpressu tekutý s ružovým nádychom (značka Beauty Glazed) a nesmierne si užívam jeho nosenie.


Čo dodať k perám? U mňa prevláda myšlienka menej je niekedy viac. Nie som úplne typ na korálové či výrazné farebné odtiene, preto väčšinou siaham po nude ceruzkách, ktoré sa podobajú farbe mojich pier. Najradšej mám kontúrky od Essence a Miss Sporty - stoja pár centov a vydržia nepohnuto dlhé hodiny. Sú aj skvelým podkladom pod tekuté rúže. (na fotke sú to tí drobčekovia)


No a nakoniec potrebujeme pomocníka, ktorý všetko udrží namieste. Ak hádate, že ide o fixačný sprej, tipovali ste správne :) Ani neviem, ako som sa dostala k setting spreju od Essence, ale ostala som skutočne prekvapená. Nádherne jednotlivé zložky make-upu zleje dokopy a všimla som si, že aj výdrž sa predĺžila. Navyše má matný efekt, čo je v lete veľkým plusom.


Aké sú Vaše must have letné produkty z dekoratívnej kozmetiky, na ktoré nedáte dopustiť?

Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

23 komentárov:

  1. O tom si já můžu nechat zatím jenom zdát, musela jsem většinu nechat doma a tady v Anglii nevím, kdy se dostanu k pořádnému nákupu :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že čoskoro sa vydáš na poriadny nákup a vynahradíš si to :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Pudr Stay Matte od Rimmelu mám taky moc ráda, je to fakt držák :) Stejně tak konturky od Essence. Na léto si kupuji lehčí makeup nebo BB cream, aby pleť dýchala :) A pro mě léto znamená barvy, takže co nejvíc barevné stíny a rtěnky miluju taky <3 Fixační sprej od Essence jsem zkusila taky a za mě teda nic moc, ale každému sedí něco jiného :)

    Paulina, the moon child

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. BB cream je tiež dobrý nápad, ale nejak som si naňho už odvykla :) Väčšina ľudí si s letom spája výrazné farby, to len ja som nejak mimo :D
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Všechny tyhle prdukty znám a většina patří i mezi mé oblíbence! <3 Já bych asi jen přidala nějaký lehký opalovací krém na obličej, zářivý lak na nehty a voděodolnou řasenku. :)

    Tereza's journal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja napríklad opaľovacie krémy na tvár nemôžem vôbec používať (všetko ma štípe, celá sa vyhádžem), ale určite to patrí k must have produktom väčšiny ľudí :) Rovnako ako laky žiarivých farieb a vodeodolné špirály :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. V podstatě to máme velmi podobné. Já třeba ještě ráda používám BB krém místo makeupu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. BB cream je na leto tiež super! :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Já toho přes léto také moc nenosím, něco těžkého je sebevražda. Často stačí korektor je to. :) Ale právě jsem objevila pudrový makeup od Annabelleminerals, který vypadá, že bude i pro to léto vhodnější, když je pudrový. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pudrový make-up znie veľmi dobre, musím sa po nejakom popozerať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Essence má killer produkty na pery. 💜

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To rozhodne, mám veľmi rada aj ich klasické rúže :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Rimmel púder mám veľmi rada, používam ho už roky, je to moja stálica. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takisto, veľmi mi vyhovuje :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. V létě se moc nelíčím. Přijde mi, že že mě během pěti minut sleze úplně všechno. Musím mrknout, jak správně na to.... Někdy by to trošku vylepšit chtělo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež nie som v lete zástanca nejakého silného make-upu, ale jemné skrášlenie vítam :D
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. V létě nedám dopustit na bronzery a rozjasňovače :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja takisto, to jednoducho v lete nesmie chýbať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. V létě se nejradši nemaluju vůbec, abych se ve vedrech mohla kdykoliv opláchnout nebo skočit do bazénu :D :D A když člověk nepoužívá správný makeup, tak v těch vedrech může taky vypadat jak rozkydlá hmota na obličeji :D

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, veľa make-upu narobí v lete viac škody ako dobroty, ale keď človek príde na správne triky, ako ho zafixovať aj v horúčavách, tak potom je to fajn :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpovedaťOdstrániť