streda 22. mája 2019

Mojich TOP 7 produktov od CATRICE

Ahojte, krásky!
Ak sledujete moje články dlhšie, určite viete, že Catrice patrí medzi moje najobľúbenejšie značky vôbec. Prečo? - lebo pomer cena vs kvalita je úžasný! Ich produkty bez problémov konkurujú omnoho drahším alternatívam, a preto sa nemusíte báť, že by menej eur na cenovke znamenalo, že sa musíte uspokojiť s nižším výkonom.

Začíname hneď must haves, na ktoré nedám dopustiť! HD LIQUID COVERAGE make-up som Vám spomínala už nespočetne veľakrát a s jeho chválou stále neprestávam - krásny matný finiš, ktorý je najmä v lete viac než vítaný (možno by ste očakávali, že sa tým pádom bude hodiť len na mastnejšiu pleť, ale tá moja je extrémne suchá a make-up jej aj napriek tomu na 100% vyhovuje) a skvelé krytie (vyrážky ani začervenania nemajú šancu). Duo dotvára slávny tuhý korektor CAMOUFLAGE CREAM (skúšala som už aj tekutý, ten je tiež veľmi kvalitný a plánujem si ho opäť kúpiť) a v poslednej dobe som si obľúbila sypký púder NUDE ILLUSION LOOSE POWDER, využívam ho najmä na techniku baking (vo vysokých teplotách skvelá vec, pomáha môjmu make-upu dlhšie zotrvať).




Dievčatá, ktorým tiež neboli nadelené nádherne ostré lícne kosti a hrany tváre mi určite dajú za pravdu, že kontúrovacia tyčinka je ich najlepší kamarát. PRIME AND FINE CONTOURING DUO STICK som kupovala už dávnejšie mimo SK (snáď ju ešte stále vyrábajú) a veľmi mi vyhovuje jej obojstranné vyhotovenie, pretože prípadné chyby môžem svetlou časťou hneď opraviť. Efekt vydrží celý deň! Podobné nadšenie zdieľam aj z linky na oči LIQUID LINER MATT, o ktorej som písala už aj samostatný článok - KLIK TU.



Posledné dva produkty za sekundu rozjasnia Vašu tvár a po známkach únavy nebude ani stopy. Nad lícne kosti rada používam väčší kruhový highlighter HIGH GLOW MINERAL HIGHLIGHTING POWDER a pod obočie, na štipku nosa a nad peru mám rada čosi ešte výraznejšie, preto aplikujem mono tieň HIGHLIGHTING EYESHADOW (odtieň 020).


Aký je Váš najobľúbenejší produkt od Catrice?


Veľmi si cením, že ste sa dočítali až na úplný koniec. Ak máte chuť prečítať si viac mojich článkov, na bočnej lište nájdete políčko Sleduj môj blog, kde sa môžete prihlásiť, aby ste boli upozorňovaní na každý nový článok (ak ste na mobile, nastavte si webovú verziu a nájdete to pod článkom). Takisto sú tam aj moje sociálne siete, kde sa s Vami tiež rada uvidím.

Majte ešte krásny zvyšok dňa! 

24 komentárov:

  1. Catrice mám taky hodně ráda, mají fakt super věci :) už dlouho si chci koupit ten make-up a korektor používám denně :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Catrice je skvelá značka, v drogérii patrí k najlepším :) Make-up rozhodne vyskúšaj, ja som mala doma už asi päť balení :D :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  2. Catrice kozmetiku milujem a keď som zistila, že nie je testovaná na zvieratách, moja radosť sa zdvojnásobila <3 Práve chcem vyskúšať tento make-up, pretože doteraz som používala Catrice All Matt, tak uvidím ako naň zareaguje moja pleť :) Veľmi pekný článok :)
    NORALIC

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, ešte ďalšie plus pre túto skvelú značku :) All Matt som nemala, ale ten HD make-up zbožňujem :) Veľmi sa teším, že sa článok páči :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  3. Catrice moc nepoužívam iba korektor ten je naozaj bomba :) skvelý príspevok
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) Korektor je veľmi populárny, a právom :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  4. Tiež mám Catrice veľmi rada presne pre dôvody, ktoré si uvidela vyššie. Aj moje top produkty od nich sú rozjasňovač, mono tiene a korektory. Hlavne mám rada ten tuhý, tekutý mi pod očami zalieza do vrások. Aj ten make-up som mala no žiaľ sa mi vždy po ňom zhoršila pleť a mala som akné. Takže za mňa žiaľ nie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tekutý mala len raz, už dávnejšie, ale čo si pamätám, veľmi mi vyhovoval :) To s tým make-upom je mi veľmi ľúto, lebo ja si ich neviem vynachváliť...:)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  5. Tohle je opravdu výborná kosmetika. Používám z uvedených pudr, tekutý korektor a určitě plánuju vyzkoušet i make-up až dodělám ten, co mám teď. Musím se přiznat, že jsem se dříve moc nelíčila, ale začalo mě to bavit a ráda se hezky namaluju. Zatím jsem ještě nedošla až ke konturování, používám jen bronzer a někdy rozjasňovač. Konturovací tyčinku zatím doma nemám, ale až na to přijde, bude to určitě tato :) moc hezký a přínosný článek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Roni! :) Ja som maniak na kozmetiku už dosť dlho, ale tiež je ešte veľa vecí, ktoré som sa nedokázala naučiť (napríklad nalepovanie umelých rias, to je stále moja nočná mora :D). Dúfam, že s kontúrovacou tyčinkou sa ti bude dobre pracovať :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  6. Já mám ráda jejich korektory, ale ještě bych chtěla vyzkoušet ten makeup.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Make-upy sú rovnako skvelé a kvalitné ako ich korektory :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  7. Korektor bol kedysi moja must-have, ale už pár mesiacov ho nepoužívam, pretože mi ho netreba :D Mám ale make-up od Catrice – All Mat Plus a som s ním maximálne spokojná! Medzi moje top produkty sa ale momentálne určite radia ich matné rúže – sú jednoducho úžasné! ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "HOW TO SUPPORT SLOW FASHION"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvelé, ja ešte líčenie bez neho nedávam :D Matné rúže, resp. žiadne rúže, som od nich ešte nemala, takže ďakujem za tip, určite sa na nich najbližšie pozriem :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  8. Na Catrice camouflage nedám dopustit, mám už několikáté balení a je to můj věrný pomocník :) musím už konečně vyzkoušet i nějaké další produkty :)

    Maris

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Catrice Camouflage je úžasný, mala som doma už snáď desať balení :D :) Určite vyskúšaj aj niečo iné, neostaneš sklamaná :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  9. Od Catrice jsem si zamilovala právě makeup HD liquid coverage, mám ale ráda i All matt plus, který na pleti vypadá ještě trošku přirozeněji a přijde mi, že je trošku světlejší než ty z řady HD liquid coverage. Na druhou stranu nematuje tak, jak slibuje, což je škoda. Skvělý článek :)

    Paulina, the moon child

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. All Matt Plus som ešte neskúšala, takže ďakujem za tip :) Je pravda, že aj ten najsvetlejší HD make-up je dosť tmavý, preto je potrebné dôsledne sa pred kúpou pozrieť na tester :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  10. V Británii tuto značku určitě také mají, že? Za chvíli tam odlétám (na delší čas) a chci si tam nakoupit nějakou super kosmetiku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predpokladám, že áno a dokonca možno bude ešte lacnejšia :) Ak ju tam nájdeš, určite urob veľký nákup :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  11. Catrice patří taktéž mezi mé oblíbené značky kosmetiky. Mám stejny makeup a korektor a jsem maximálně spokojená. ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Make-up aj korektor sú skvelí, celkovo majú na pleť veľmi kvalitné produkty :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť
  12. Catrice mám také ráda, na make-up a korektor nedám dopustit a taky mám moc ráda jejich tekuté linky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Catrice je skvelá značka, zatiaľ som bola len a len spokojná a to som skúšala už mnoho ich produktov :)
      Ďakujem za komentár ♡

      Odstrániť